sly73 Opublikowano 8 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 Panowie dwa pytania: Moto to Dyńka Wilde Gilde 2001r.Mam zainstalowane akcesoryjne sprzęgło Barnetta Scorpion i walczę z jego regulacją już 2-wa tygodnie. Na oryginalnym oleju HD nawet przy wciśniętym sprzęgle motor jechał do przodu. Wymiana na czerwony ATF do skrzyń automatycznych trochę poleprzyła sprawę, ale zmiana biegów jest dość toporna, a znaleznienie luzu jest wręcz niemożliwe. Sprzęgło i linkę mam wyregulowane dobrze, zastanawiam się, czy nie wyjąć jednej tarczki (dobrze kombinuje?).Macie jakieś pomysły? Druga sprawa dość błacha - ile oleju wchodzi do przedniego zawieszenia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Trzeba rozebrać i obejrzeć, pomierzyć tarcze. Być może są krzywe i dlatego ciągną. Barnett miał trochę lipy za sprawą tarcz starego rodzaju z Chin. Potem przenieśli produkcję do Meksyku i zmienili co nieco design tych tarcz. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 potwierdzam , tarcze lub przekładki krzywe , czyli na obwodzie równo nie przylegają . możliwe tez ,ze łożysko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turysta Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Olej do widelca - 356 ml na goleń, poziom 185 mm bez sprężyny przy ściśniętym teleskopie. Cytuj RIDE HARD! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SHEMP Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Sprawdź lożysko wyciskowe - lubi sie rozsypac, druga sprawa olej ma być ATF ale w specyfikacji F. Ja zalalem Red Formula i chodzi bez zastrzeżeń a słyszałem, ze przy standardowym są problemy z ustawieniem i cały czas moto ciagnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 (edytowane) Źle słyszałeś, nic nie ciągnie.I nie "MA BYĆ" ATF- tylko może być tez ATF.Standardowo moze być też olej silnikowy (praktycznie) jakikolwiek lub Formula+, której nie polecam.Trochę luzu.. proponuję, HD mają dość elastyczne wymagania jesli chodzi o płyny... Proponuje zaczać od regulacji śruby wysprzęglika, potem prawidłowej regulacji luzu linki sprzegła. Potem sprawdzeniu tego o czym pisze Qurim i Jery30. Potem sprawdz luz na dzwigni osi kalmki. Spotkałem juz klamki made in China i one za chu*a nie wysprzeglaja prawidłowo. Zmusiłem je do tego po prawie 3 dniowej walce kiedys- sa dostepne u małego- za stufke, ale nie polecam. Szczególnie ze daje on zbyt małe rabaty dla stałych odbiorców- przy okazji pozdrawiam... :buttrock:A olej- olej... bo on raczej nie jest przyczyną... P.S.1jak regulowac srube wysprzeglika znajdziesz na YT.Luz linki na dolara, czyli od 1.5 do 3mmKrzywizna tarcz jest ze tak powiem "widoczna' przy " pomiarze". :biggrin:Miłej zabawy. P.S. 2SHEMP- jak Ci ciagnie na standardowym to tez sobie podreguluj tą śrubke. ;)Zobacz też na sam wysprzeglik- moze amerykun zmienił go na jakis inny. A może macie pozakładane tzw. " zmiękczacze" sprzegła... możliwosci jest sporo... :wink: Edytowane 10 Czerwca 2013 przez fisu Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NATHAN Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 (edytowane) Fisu, a czy luz linki to też luz na klamce ?Bo ja miałem właśnie tak ustawione, jak jest zalecane, czyli w przedziale 1.6-3.2 mm, ale kumpel mi powiedział że tak być nie powinno i zwiększył mi trochę luz na klamce, mimo to biegi wchodzą prawidłowo, i jedynka nie krzaczy.Z tym że przy okazji miałem ściąganą kapę, naciągany łańcuch bo był troszkę luźny i przy okazji wlany nowy olej RedLine V-Twin Primary (odpowiednik MTL czyli w zasadzie ATF z jakimiś dodatkami), a w skrzynii mam RedLine'a V-Twin Transmission (odpowiednik Heavy Shockproof). Btw. qurim wspominał mi że on również ustawia większy luz na klamce niż zalecany :)Bo ten zalecany to jest taki.... jakby go nie było wcale :biggrin: Btw. Formuly + do sprzęgła to ja też nie polecam, jak również tej samej oliwy do skrzynii.Fisu ma racje że HD jest tolerancyjny jeśli idzie o "fluidy" :DDo sprzęgła wielu ludzi wlewa np. silnikowy 10W40, 20W50, ATF lub oleje dedykowane "primary".Uważam że dobrze jednak, żeby nawet silnikowy olej miał specyfikację do pracy z mokrymi sprzęgłami. I na przykład ponoć nie wszystkie sprzęgła w EVO lubią syntetyki - tak słyszałem, u mnie jest ok, z tym że ja i Fisu mamy (a przynajmniej Fisu miał takowe fabrycznie :biggrin: ) trzecią wersję sprzęgła, 9 płytkowe, które weszło w 98 roku właśnie.I dodam że u mnie nawet na "oryginalnych" fluidach nigdy nie miałem problemu z wbiciem luzu z jedynki na postoju.Po zmianie płynów i naciągu łańcucha jest jeszcze lepiej. Edytowane 10 Czerwca 2013 przez NATHAN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roadking Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Fisu, a czy luz linki to też luz na klamce ?Bo ja miałem właśnie tak ustawione, jak jest zalecane, czyli w przedziale 1.6-3.2 mm, ale kumpel mi powiedział że tak być nie powinno i zwiększył mi trochę luz na klamce, mimo to biegi wchodzą prawidłowo, i jedynka nie krzaczy.Z tym że przy okazji miałem ściąganą kapę, naciągany łańcuch bo był troszkę luźny i przy okazji wlany nowy olej RedLine V-Twin Primary (odpowiednik MTL czyli w zasadzie ATF z jakimiś dodatkami), a w skrzynii mam RedLine'a V-Twin Transmission (odpowiednik Heavy Shockproof). Btw. qurim wspominał mi że on również ustawia większy luz na klamce niż zalecany :)Bo ten zalecany to jest taki.... jakby go nie było wcale :biggrin: Btw. Formuly + do sprzęgła to ja też nie polecam, jak również tej samej oliwy do skrzynii.Fisu ma racje że HD jest tolerancyjny jeśli idzie o "fluidy" :DDo sprzęgła wielu ludzi wlewa np. silnikowy 10W40, 20W50, ATF lub oleje dedykowane "primary".Uważam że dobrze jednak, żeby nawet silnikowy olej miał specyfikację do pracy z mokrymi sprzęgłami. I na przykład ponoć nie wszystkie sprzęgła w EVO lubią syntetyki - tak słyszałem, u mnie jest ok, z tym że ja i Fisu mamy (a przynajmniej Fisu miał takowe fabrycznie :biggrin: ) trzecią wersję sprzęgła, 9 płytkowe, które weszło w 98 roku właśnie.I dodam że u mnie nawet na "oryginalnych" fluidach nigdy nie miałem problemu z wbiciem luzu z jedynki na postoju.Po zmianie płynów i naciągu łańcucha jest jeszcze lepiej. Stosujmy plyny zalecane w owners manual a bedzie wszystko pod kontrola, zmieniac na czas a nawet czesciej. Jesli jest problem ze znaleziem luzu (Neutral)oznacza to ze oleju w primary chain case (w sprzegle) jest za duzo oleju. Poydrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.