punkcik5 Opublikowano 4 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 (edytowane) Będę !!!!!! :mad: Dobra, fajnie sie pracowalo ale juz czas do domu... :wink: Edytowane 4 Września 2012 przez punkcik5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Jeszcze jedna uwaga - jesli w przedziale sprzeglowym jest lancuch i sprzrglo wielotarczowe mokre to swietnie dziala tam olej do automatycznych skrzyn biegow typu Dextron 3 ( w kazdym razie dla mnie i wielu znajomych ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Ja właśnie leję sobie i wszystkim znajomym którym doglądam sprzętów do sprzęgła olej do automatycznych skrzyń biegów ATF Mobila.Do silnika MCV 20W50 z Amsoila,a do skrzyni 75W 140 też Amsoil Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 ....dzięki Panowie za info (mam stały dostęp do febi 14738 i esso egl 71141) że się sam nie skapowałem ale psita ze mnie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Potwierdzam że Mobil jest super. Mobil 1 ATF220. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punkcik5 Opublikowano 4 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 możesz tak, a możesz i tak:http://amsoil.sklep....owe/mcf-10w-40/ - sprzęgłohttp://amsoil.sklep....oil-75w-90-svg/ - skrzynia/przekładniahttp://amsoil.sklep....oil-20w-50-mcv/ - silnik ciężko Ci będzie znaleźć coś lepszegodobry jest jeszcze do silnika Mobil V-Twin Zdrów Takie pytanie, a skoro u mnie jest ''jedna dziura'' sprzęgło/przekładnia, to czy oleje 10W40 i 75W90 trochę się nie wykluczają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 kupilem kiedys na allegro ATF MOBIL do skrzyn automat.i przy kolejnej wymianie oleju w skrzyni/sprzegle w moim sporcie mam go zamiar nalacjakie beda tego efekty tego nie wiem,ale jak to nastapi to podziele sie wrazeniami a propos stukania przy zmianie biegow,takie zjawisko wystepuje rowniez w innych motocyklach :blink: Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Takie pytanie, a skoro u mnie jest ''jedna dziura'' sprzęgło/przekładnia, to czy oleje 10W40 i 75W90 trochę się nie wykluczają? Dlatego masz Rev Techa Sportsterowego. Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punkcik5 Opublikowano 4 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 (edytowane) Po wczytaniu się w hdforums.com mój wybór padł na jeden z dwóch: Mobil-1 75W90 (syntetyk Gear Lube) albo RevTech for XL and XR Sportsters (Gear and Chaincase oil). RevTecha jednak nie mogę znaleźć nigdzie. Znalazłem tylko paczkę z 12-oma butelkami :-P na ebayu. Znalazłem bez problemu za to Mobila i tym sposobem zostanie Wybrańcem.Będę zamawiał jutro, więc jakby co to komentarze mile widziane. Edytowane 4 Września 2012 przez punkcik5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Jezeli masz skrzynie polaczona z przedzialem sprzeglowym to ten olej odpada.Musisz miec olej z ktorym sprzeglo bedzie pracowalo, a to jest typowy olej do przekladnizebatych.Jedyne co mozesz wlac to bedzie silnikowy 20W50, na ktorym sprzeglo nie bedzie sie sklejactak jak na twoim wybrancu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Namiąchaliśmy Ci w głowie tymy olejamy :biggrin: nie wiedziałem że w Twoim sporcie zrobili z tego jeden przedział olejowy i dlatego musisz tak jak Adam M. powiedział zastosować olej silnikowy.Normalnie chamstwo z ich (Harleya) strony, robią z nas na siłę tych amerykunów :biggrin: a może to i lepiej umieć tylko jedno przez całe życie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punkcik5 Opublikowano 5 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Ups, no więc to musi być ten specjalny RevTech lub Amsoil 20w50... Ale muszę powiedzieć że koleś wypowiadających się na amerykanckim forum mówił że kilku znajomych mechaników z HD stosuje tego mobila, i że ludzie właśnie mylą thicknes (czy tam ciężar ) oleju z jego lepkością a ten mobil 75w90 ma lepkość właśnie zbliżoną do 20w50 - no i powiem że tego to już nie rozumiem, ale skoro robią tak mechanicy, to poprostu przyjąłem za fakt. PS. Pisałem do kolesia co ma 12-to paka RevTech czy sprzeda mi butle lub dwie. Zobacze co odpowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 (edytowane) Ojtam, ojtam zaraz, że nie da się kupic RevTecha... a zdzwoniłeś do Wieliczki tak jak mówiłem???Tu masz:http://allegro.pl/ol...2588220743.html Boże! Ty widzisz i nie grzmisz... :P :biggrin: Edytowane 5 Września 2012 przez fisu Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punkcik5 Opublikowano 5 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 (edytowane) Spoko fisu :dry: doceniam szczegółowe namiary ale że mieszkam w UK to szukałem zaopatrzenia na wyspie żeby nie płacić drugie tyle za dostawę. Koleś z ebaya zgodził się sprzedać pojedyncze butelki, tak że git (Ł12,74 z dostawa). U Malego kosztuje 33zł a dostawa pewnie 20-30zł (napisałem do niego maila z zapytaniem o dostawę). W sumie wychodzi na jedno także zamawiam na wyspie, żeby na sobotę już mieć i zanieść do dilera - nie chce sam nic namieszać skoro moto jest na gwarancji do marca. Mam jeszcze jedno pytanie :blush: , wybaczcie męczenie d**y.Czy skoro zmieniam rodzaj oleju, powinienem jasno poprosić dilera o przepłukanie podzespołów czy raczej sam to zrobi, czy też to olać? Nie mam pojęcia jaka jest różnica między olejami FORMULA+ i Revtech, ale serwisówka wyraźnie przestrzega przed konfliktem chemicznym różnych rodzajów olejów. Edytowane 5 Września 2012 przez punkcik5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 nic nie musi być płukane, ostrzeżenie jest przed mieszaniem/dolewaniem na pałę czegokolwiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.