Denix Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Witam.Mam problem. Posiadałem suzuki dr 650 ale okazala sie za cięzka do lasu, moc ok spokojnie dalem rade opanowac. Teraz kupiłem sobie cr 125 ale sprzedaje ponieważ za duzo przy tym roboty. Jaki proponujecie mi motor do jazdy po lasach. Mam 188cm wzrostu i waże 80kg. Doswiadczenie jakies tam mam jezdzilem na ktm 525 róznych 600 crosach itp. Proszę o pomoc. Moje pieniądze do wydania to 6.500zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 W tej cenie połakomił bym się na suzuki rm 250 :) a jeżeli chcesz 4t to yamahe yz 400 ja celował bym bardziej na 4t mniejsze koszty utrzymania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malykrata Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 mam huske 610 te w trakcie remontu , moze Cię zainteresuje . bedzie gotowa za tydzien :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 HONDA xr400 jest moim zdaniem dobra na leśne szutry Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 narazie jedyna sensowna propozycja to xr400 ale za 6500 będzie cieżko, za 8 dopiero coś sensownego jest... W tej cenie połakomił bym się na suzuki rm 250 :) a jeżeli chcesz 4t to yamahe yz 400 ja celował bym bardziej na 4t mniejsze koszty utrzymania bzdury z kosmosu...... utrzymanie rm250 jest tak samo kosztowne wymaga tak samo roboty jak cr125 więc jaki sens ma przesiadka ??yz400 to porażka milion wad konstrukcyjnych, ciężko kupić zdrowy egzemplarz, a skąd dorobileś teorie że utrzymanie yz400 będzie tańsze od sety czy tsm ćwiary w 2T to nie wiem :D paliwo w przypadku motocykla crossowego to tylko ułamek kosztów utrzymania, co z tego że 400 spali mniej od 2t jak pierwszy remont będzie wielokrotnie droższy.... za 6500 to lc4 albo xr600.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denix Opublikowano 3 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 (edytowane) mam huske 610 te w trakcie remontu , moze Cię zainteresuje . bedzie gotowa za tydzien :) Napisz do mnie gg: 43411073 A co sadzicie o xt 600 ile ona waży, albo dr 350 tylko nie wiem czy za słaba nie bd na podjazdach jakis np. Edytowane 3 Września 2012 przez Denix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malykrata Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Lepiej na maila daj sygnał lub nr telefonu [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 wszystko masz w internecie -żeby ktoś ci pomógł musisz okazać chociaż minimum dobrej woli a jak tobie się nawet wagi xt600 nie chce szukać która padała 30000000000000000000000000000000000x razy na forum ?? o xt600 i dr 350 na tym forum jest czytania na 4 doby :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Najlepszą opcją bedize dla Cieibe suzuki drz 400 ale ciezko bedzie zemisic sie w budżecie z tego co sie orientuje. jakis full z 250 w 2T moglbys tez rozwazyc. Zalezy ile dla Cieibe to jest dużo roboty, ale watpie ze bedziesz ja krecil w max obrotach, tak wiec tlokczek mzoesz cisnac do 50-60 mth i utrzymanie bedzie na pewno nizsze niz 125. Nie mowie tu o zawiszeniu oponach, olejach itp bo to to samo. ;) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denix Opublikowano 3 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Słyszałem kiedyś ze 250 w 2t maja silniki nie do zajechania. Jeździ się aż nie bd chciał odpalić. Prawdo to? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Jeździ się aż nie bd chciał odpalić. Prawdo to? :D oczywiście............potem tylko kupujesz nowy cylinder za +/- 2 tys zł albo nakładasz nicasil za 1500, wymieniasz korbę za +/- 600 +regeneracja 150 i latasz dalej :D nie ma co oszczędzać po co, co chwila zmieniać tłok :D najlepiej to jak zaczyna kichać w wydech przy odpalaniu, sprzedać jakiemuś napalonemu leszczowi tłumacząc że to źle wyregulowany gaźnik-wtedy nie musisz robić remontu silnika i koszt jest najniższy :D ten temat się powoli w humor zamienia :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 celowałbym w full crossa ale troche koszta nie ten i większe utrzymania. xt i dr jak dla mnie odpada mało mocy a ciężkie. XR 400 dobra propozycja;) i możesz oglądnąć tą huske;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Fajnie by było jak byś znalazł Kawasaki KLX 300R, 106kg wagi, 33 konie ( stosunkowo łatwo można osiągnąć okolice 38). Mało ich u nas niestety, ale motocykl nawet w trudnym terenie i na torze da sobie rade. Jeździłem kilka razy po torze i byłem bardzo pozytywnie zaskoczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Polecam TTR. To taka odchudzona XT z zespołem ADHD. W sumie to idzie jak wściekła porównując do XT i nie jest tak wymagająca technicznie jak full cross. Wiosną miałem TTR do poskładania ze sterty części w skrzynkach, nawet nieźle to się sprawuje do dziś a jeździec jest wielki, ciężki i ostro drze buty tym sprzętem. Ostatnio robiłem przegląd DR-Z400 która miała 240mh najeżdżone i tłok miał niecałe 2 setki odchyłki od nominału, w sumie było pod 0,06 a limit jest 0,12. Z tym że gość jeździ w miarę normalnie - cross country, lajtowe rajdy i takie tam turystyczne wypady a nie ogień na torze cały czas. No i dba jak należy. Regularnie przyjeżdża na przeglądy, wymiany płynów itp. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 DRZ była by fajna, bo to dość nowoczesna i lekka konstrukcja, ale za 6500 ciężko będzie znaleść coś przyzwoitego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.