Skocz do zawartości

Proszę o szybko pomoc


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem. Posiadałem suzuki dr 650 ale okazala sie za cięzka do lasu, moc ok spokojnie dalem rade opanowac. Teraz kupiłem sobie cr 125 ale sprzedaje ponieważ za duzo przy tym roboty. Jaki proponujecie mi motor do jazdy po lasach. Mam 188cm wzrostu i waże 80kg. Doswiadczenie jakies tam mam jezdzilem na ktm 525 róznych 600 crosach itp. Proszę o pomoc. Moje pieniądze do wydania to 6.500zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narazie jedyna sensowna propozycja to xr400 ale za 6500 będzie cieżko, za 8 dopiero coś sensownego jest...

 

W tej cenie połakomił bym się na suzuki rm 250 :) a jeżeli chcesz 4t to yamahe yz 400 ja celował bym bardziej na 4t mniejsze koszty utrzymania

 

bzdury z kosmosu......

 

utrzymanie rm250 jest tak samo kosztowne wymaga tak samo roboty jak cr125 więc jaki sens ma przesiadka ??

yz400 to porażka milion wad konstrukcyjnych, ciężko kupić zdrowy egzemplarz, a skąd dorobileś teorie że utrzymanie yz400 będzie tańsze od sety czy tsm ćwiary w 2T to nie wiem :D paliwo w przypadku motocykla crossowego to tylko ułamek kosztów utrzymania, co z tego że 400 spali mniej od 2t jak pierwszy remont będzie wielokrotnie droższy....

 

za 6500 to lc4 albo xr600....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam huske 610 te w trakcie remontu , moze Cię zainteresuje . bedzie gotowa za tydzien :)

 

Napisz do mnie gg: 43411073

 

A co sadzicie o xt 600 ile ona waży, albo dr 350 tylko nie wiem czy za słaba nie bd na podjazdach jakis np.

Edytowane przez Denix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko masz w internecie -żeby ktoś ci pomógł musisz okazać chociaż minimum dobrej woli a jak tobie się nawet wagi xt600 nie chce szukać która padała 30000000000000000000000000000000000x razy na forum ??

 

o xt600 i dr 350 na tym forum jest czytania na 4 doby :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszą opcją bedize dla Cieibe suzuki drz 400 ale ciezko bedzie zemisic sie w budżecie z tego co sie orientuje. jakis full z 250 w 2T moglbys tez rozwazyc. Zalezy ile dla Cieibe to jest dużo roboty, ale watpie ze bedziesz ja krecil w max obrotach, tak wiec tlokczek mzoesz cisnac do 50-60 mth i utrzymanie bedzie na pewno nizsze niz 125. Nie mowie tu o zawiszeniu oponach, olejach itp bo to to samo. ;) pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździ się aż nie bd chciał odpalić. Prawdo to? :D

 

oczywiście............potem tylko kupujesz nowy cylinder za +/- 2 tys zł albo nakładasz nicasil za 1500, wymieniasz korbę za +/- 600 +regeneracja 150 i latasz dalej :D nie ma co oszczędzać po co, co chwila zmieniać tłok :D

 

najlepiej to jak zaczyna kichać w wydech przy odpalaniu, sprzedać jakiemuś napalonemu leszczowi tłumacząc że to źle wyregulowany gaźnik-wtedy nie musisz robić remontu silnika i koszt jest najniższy :D

 

ten temat się powoli w humor zamienia :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie by było jak byś znalazł Kawasaki KLX 300R, 106kg wagi, 33 konie ( stosunkowo łatwo można osiągnąć okolice 38). Mało ich u nas niestety, ale motocykl nawet w trudnym terenie i na torze da sobie rade. Jeździłem kilka razy po torze i byłem bardzo pozytywnie zaskoczony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam TTR. To taka odchudzona XT z zespołem ADHD. W sumie to idzie jak wściekła porównując do XT i nie jest tak wymagająca technicznie jak full cross. Wiosną miałem TTR do poskładania ze sterty części w skrzynkach, nawet nieźle to się sprawuje do dziś a jeździec jest wielki, ciężki i ostro drze buty tym sprzętem.

 

Ostatnio robiłem przegląd DR-Z400 która miała 240mh najeżdżone i tłok miał niecałe 2 setki odchyłki od nominału, w sumie było pod 0,06 a limit jest 0,12. Z tym że gość jeździ w miarę normalnie - cross country, lajtowe rajdy i takie tam turystyczne wypady a nie ogień na torze cały czas. No i dba jak należy. Regularnie przyjeżdża na przeglądy, wymiany płynów itp.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...