PaulNewadomke Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 (edytowane) yuby masz antyhopa w sp ? zazdraszczam ps napisalem w 15 sekundzie a nie wkleilem linka ja pierdu Edytowane 30 Grudnia 2012 przez PaulNewadomke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 (edytowane) O, tu jakiś forumowy szpej :cool: Edytowane 30 Grudnia 2012 przez M a D a F a K a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Widać, że nie aktualny właściciel, bo wszystko na puszczonym gazie ;) Nic nie odkręcasz:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 Jednocześnie Barbera pochylił głowę przed kończącym w tym roku karierę Caseyem Stonerem: „Każdy, kto dosiadał Ducati, mógł obejrzeć telemetrię Stonera i pomyśleć ‚pojadę tak jak on’, ale to niemożliwe – przyznał Hiszpan. – Używał bardzo mało kontroli trakcji, ale to, co robił z hamulcami, dla mnie jest niemożliwe do powtórzenia. Hamował tyłem w środku zakrętu, jednocześnie mocno dodając gazu. Potem puszczał hamulec, wykorzystując dodatkową trakcję na wyjściu.” Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 Który to ten słynny madafaka? Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 (edytowane) Na tej pstrokatej R6 ;) Dokładnie 1.18 minuta Edytowane 31 Grudnia 2012 przez przemek96 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaulNewadomke Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 czy ja dobrze widze ze w znaczkach wfd ? :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 no juz bez przesady.... Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Kurde, może to wszystko ma sens... w końcu w samochodzie też większość osób puka się w głowę jak im się tłumaczy, że do sprawnego pokonania zakrętu wciska się równocześnie gaz i hamulec. Właśnie po to, żeby idealnie panować nad pod/nadsterownością pojazdu i przerzucać masę samochodu na przód/tył zależnie od potrzeby. Tylko nawet nie wiadomo, od czego zacząć naukę, bo każdy Ci powie, żebyś w ogóle tylnego hamulca nie dotykał bo to grozi upadkiem. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Jej sens nad tym pracować, jak będzie się kręcić ca 1,37 na pewnym obiekcie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Wtedy może być za późno, bo będzie się trzeba uczyć od nowa pewnych spraw, a złe nawyki zostaną :flesje: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 To ja poproszę 1,38 nawet ze złymi nawykami :blush: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 (edytowane) Madafaka i Yuby - rekruci Profi Squadu :) Generalnie gość zamiast odejmować gaz albo naciskać nożny hebel radzi lekko wcisnąć sprzęgło w razie ryzyka przegumowania. To jakaś grubsza technika, myślę, że opracowana przez amerykańskich naukowców ;)Jest jeszcze mowa o ratowaniu się sprzęgłem gdy dupa tańczy, nie tylko w zakręcie. Edytowane 2 Stycznia 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 z tylnym heblem to jest ciezka sprawa - slaba dozowalnosc i od ch... nauki. generalnie - trzeba cwiczyc. bez antyhopa da sie spokojnie zejsc ponizej 1:45 starsza szejsetka. ja nie robilem przegazowek przy redukcjach, bo dla mnie to bylo po prostu dodatkowa czynnosc, ktora rozpraszala, ale... dobre wyczucie sprzegla praktycznie zniwelowalo problem.wracajac do tylnego hebla - na poziomie wiekszosci z nas do osiagniecia jest stabilizacja motocykla na wejsciu w zakret. nic wiecej. ja zrobilem nawet mniej, bo caly sezon 2008 przejezdzilem z zapowietrzonym tylem. nie bylo tragedii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 No właśnie nie wiem, czy ta cała gadka o używaniu tylnego hebla nie jest szukaniem sensacji na siłę, bo na żadnym ujęciu nie widziałem, żeby Stoner to robił (a w sumie jest dużo filmów, również slow-motion, na których widać ułożenie stopy - ewidentnie nawet nie dotyka dźwigienki). Jeżeli do tego dodać, że inni zawodnicy tego nie robią, a kręcą czasy nieraz lepsze od Stonera, to chyba staje się jasne, że to nie jest dobry kierunek rozwoju. Z tego co widzę na filmach Stoner po prostu zacieśniał zakręty poprzez mocne odwijanie gazu i prowadzenie tylnego koła mocnym uślizgiem. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.