Wallygatorr Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 Wszystko jest napisane powyżej w tym temacie. Jak regulowałeś tylko na lince, a nie na koszu to mógł szlag trafić tarcze, a nawet kosz. Nie potrzebujesz mocniejszego sprzęgła, ori jest OK tylko musi być dobrze ustawione i zalane porządnym olejem. BTW. Jaki olej zalałes? Regulacja sprzęgła jest pod kapą, na lince ustawiasz tylko klamkę. Serwisówka!!! To jest podstawa, jeśli chcesz coś zrobić przy swoim motocyklu. To jest HD i jest kilka rozwiązań zrobionych inaczej niż w Japońcach czy Europejczykach, co niekoniecznie oznacza gorzej. Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zioolko Opublikowano 14 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2020 (edytowane) Dzięki za odzew. Amsoil zalałem. Primary. Znaczy liczyć się z tym, że tarczki/kosz załatwiłem. Czy próbować jeszcze ustawić? W jeździe miejskiej normalnie działa wszystko. Do tej pory wszystko robiłem bez serwisówki (yt sie nieraz posiłkowałem) i było ok. Nie wiedziałem, że przy takiej prostej czynności jak wymiana linki czyhają pułapki. Kupiłem sobie clymera, poczytam. Edytowane 14 Lipca 2020 przez zioolko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zioolko Opublikowano 26 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2020 Panowie. Ustawiłem sobie sprzęgło i wszystko działa jak malina. Chciałbym tylko wspomnieć, że lekko niejasna jest wskazówka, żeby wkręcać śrubę do oporu. Należy śrubę wkręcać do delikatnego oporu, który czuć pod palcem (dokręcając ją palcami), a nie mocnego oporu pod kluczem. Pod kluczem to opór poczułem, jak ją dokręciłem do samego końca i nie szła dalej :). (oczywiście potem musiałem ją wykręcać) No i musiałem wygiąć klucz oczkowy, bo nie mogłem załapać tej nakrętki kontrującej (,żeby ją odkręcić i dokręcić). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrzejheritage Opublikowano 17 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2022 Witam mam pytanie, wyregulowałem sprzęgło tak jak pisano niżej w komentarzach, i mam dalej problem, przy wbijaniu biegu, jest straszny zgrzyt nawet jeśli nie wbijesz biegu i trochę naciśniesz dźwignie zmiany biegu też jest zgrzyt , proszę o pomoc jest to duży wydatek , pacjent harley heritage softail 2006r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 17 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2022 Może ma za wysokie wolne obroty? A jak nie, to jest dużo opcji... Przed regulacją było ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 Soft TC do 2006, można zrobić, że będzie chodzil gładko... prawie jak Simson S51. Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlyWhite Opublikowano 20 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2022 Polecam tego Pana Angola - jak dla mnie - czyli kompletnego laika - fajnie wyjaśnia co, jak i dlaczego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.