Skocz do zawartości

Kawa GPZ 500 (94r)


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem tu nowy i mam mały problem z moim moto. (jestem jeszcze zielony jeśli chodzi o moto itd.)

 

 

Problem dotyczy Kawasaki GPZ 500 94r.

Mianowicie, gdy go kupiłem typek powiedział, że nie pójdzie wiecej niż 140km/h bez syncho, po zrobieniu synchro, widać że jest znaczna poprawa pracy silnika, ale na biegach 1,2,3 itd. nie wkręca się na więcej niż 6 tys obr.

Robiłem taki eksperyment, że jade na 3 i dochodzi do tych 6tys obr. redukuje na 2, silnik wskakuje na 8-10tys obr, to wtedy idzie ale po wrzuceniu 3, i dalej 4,5,6 obroty znów zaczynają spadać do 6tys i się nie chcą ruszyć, jakby była blokada wskazówki.

RAZ udało mi się uzyskać 150km/h.

 

Co było robione i co może przeszkadzać:

-synchro

-czyszczenie gaźników

-nowy filt powietrza

-jedna nowa świeca, muszę jeszcze 2 wymienić bo akurat nie miałem

-mam jeszcze od wymiany termostat, coś koleś od synchro wspominał że nie działa

-najbardziej myśle że to wina moich tłumików, są zrobione na przelotowe i to tak moim zdaniem nijak, aby tylko chyba głośniejszy był,

 

 

Co może być przyczyną tego że nie chce się wkręcić na biegach na więcej niż 6tys obr.? Dodam że na postoju elegancko się wkręca.

Z góry dzięki i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Co może być przyczyną tego że nie chce się wkręcić na biegach na więcej niż 6tys obr.? Dodam że na postoju elegancko się wkręca.

Z góry dzięki i pozdrawiam!

 

Miałem tak przy podpartych zaworach. Nie napisałeś, że były regulowane, a w tym modelu trzeba to robić co 6000!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę mam pojęcia, ale i tak pewnie bym to z ojcem robił, on się trochę zna na rzeczy.

 

 

A i taki incydent ze wczoraj.

Wczoraj gdy strzeliło mi z tłumika ścieło mi 2-3 nity trzymające końcówkę (tą pokrywkrę na końcu tłumika) i jak wracałem do domu z jednej strony bez tej końcówki to jakby lepiej szedł i na obroty czasami się wkręcał.

 

A i jeszcze pytanie, może najpierw sprawdzić kompresje? Bo jak ma chyba dobrą to regulacja zaworów jest zbędna czy się mylę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie o to mi chodziło, chodziło mi że jak kompresja będzie dobra, to zaworów nie trzeba regulować?

 

Może być tak że trzeba, zależy od wartości luzów.

 

Wygląda na to że masz za bogatą mieszankę. A spaliny normalnie wylatują z tłumików? Może któraś z przegród się urwała i silnik się dusi. Spróbuj się przejechać bez tłumików.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spaliny normalnie wylatują z tłumików, dodam tylko że przy zamknięciu przepustnicy (jak puszcze gaz) i spadanie na niższe obroty to strzela. I strzela na tyle mocno że ostatnio wydmuchało mi końcówkę tłumika i ścieło nity :blink:

 

Co do mieszanki to mechanik jak robił synchro i czyszczenie gaźników ustawił według serwisówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to ten sam silnik. Ja swoim EN z 91 dobilem raz do 180. NIGDY wiecej tego nie zrobie:D smierc w oczach

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...