krism84 Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Witam! Jestem posiadaczem Kawasaki ZX6 R z 1999r i mam plan "przebudować" go na naked-a. Co o tym myślicie?Pytam was o rade bo może nie dostrzegam jakiś przeciwskazań. Jakie waszym zdaniem są wady i zalety takiego rozwiązania ? Bo wydaje mi się że zrobienie tego powinno być dość proste tzn zdjęcie owiewek , czaszy dołożenie nowej lampy lusterek może inne zegary? Proszę o rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 zależy z jakiego stanu zaczynasz i co zamierzasz z nim zrobić po przebudowie. musisz pamiętać, że w tym kraju generalnie wszelkie nakedy i stritfajtery ze sportów robi się wtedy, kiedy się ten sport spotka z walcem; co oznacza że ewentualne próby sprzedaży napotkają na znaczące podejrzenia co do stanu motocykla zalet nie widzę przy tym zakresie zmian; może niższe koszty ewentualnej gleby..?jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krism84 Opublikowano 15 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Zaczynam od stanu normalnego sporta tzn moto jest w dobrym stanie tech i wizualnym po przerobieniu mam zamiar nim jezdzic jakis kawalek czasu a przy ew sprzedazy pokaze np fotki i owiewki ktore mam zamiar mimo wszysto sobie zostawic wtedy moze kupujacy nie bedzie mial watpliwosci co do jego wczesniejszego stanu "zalet nie widze przy tym zakresie zmian" tzn? co bys radzi zmienic przy takiej przeróbce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 "zalet nie widze przy tym zakresie zmian" tzn? co bys radzi zmienic przy takiej przeróbce? to zależy po co zamierzasz przerabiać. widzę tylko taką możliwość, bo nic nie napisałeś o celu przeróbki: aby poprawić komfort jazdy w mieście i z niższymi prędkościami. ale do tego wypadałoby wymienić (podnieść) przynajmniej kierownicę, czyli wyprostować sylwetkę i odciążyć nadgarstki. jeśli efekt ma być wyłącznie wizualny, to się zastanów jeszcze raz. samym zdjęciem owiewek i założeniem lampy typu "szitfajter" osiągniesz raczej spadek estetykijsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Jak masz zajawkę to przerabiaj. Oryginalne części zostaw, w razie co to łatwo powrócić do oryginału jak się znudzi. To takie jakby 2 motocykle w jednym. Raz sport, raz naked. Of `figterach zapomnij bo to się wiąże z grubą przeróbką, grubą kasą i sporo czasu potrzebne jest. To co zwykle widzisz na ulicach to nie `fightery tylko rozbite sporty z lampą od Seicento. Jak pisał Jeszua wyżej, wyczerpał temat. Potrzebujesz zwykłą kierę i mocowaniej do niej. Nie każdą półkę da się przerobić na riser`y więc może trzeba będzie kupić górną półkę, risery, kierę, dłuższe przewodu hamulcowe itp. Do tego lampa wraz z mocowaniami. Prędkościomierz akcesoryjny lub od innego moto. Nie potrzeba Ci 2 zegarów, sam licznik styknie. Od Ciebie zależy czy chcesz światełka dla idiotów czyli kontrolki. W sumie to tylko jedna jest Ci potrzebna, od ciśnienia oleju. Kierunkowskazy też będą potrzebne na przód. Unikaj tanich chinoli na diodach, świecą jak lampa naftowa. Jeśli w ogóle świecą... Lusterka inne też będą potrzebne, wraz z mocowaniami na kierownicę. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 licz się też z tym, że nie będziesz miał gdzie upchnąć okablowania i trzeba będzie je skracać. generalnie kulawy pomysł :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Moim zdaniem pomysł mija się z celem. Jeśli już bardzo potrzebujesz się realizować przy przebudowie, to sprzedaj ten motocykl i kup Bandita. Jest do niego cała masa akcesoriów. No i masz nakeda w którym możesz jeszcze sporo zmienić wedle własych upodobań.A jeśli weźmiesz 1200, to da Ci też całą masę frajdy z jazdy :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 zx-6r to niewdzieczny temat, dużo kabli, zbiorniczków, brzytka rama, zasłoniety silnik. dobre częsci kosztuja majatek - amo dobra kiera, risery, do tego przedłużanie okablowanie, problem z linkami gazu i przewodami (niewdzieczna i droga zabawa), przerabiać to można stare cbr 900, gsxr i fzr bo mają "jakiś" wygląd bez owiewek, lepiej sprzedać i kupić zefira, bandita, horneta - taniej wyjdzie. A jak ciągnie Cie do przerabiania to bierz jak najstarszego sporta, bo im nowsze tym trudniej i slabszy efekt. Nie pisze tu oczywiscie o profi customizerach co z gsxr k3 porafia wystrugać taką bestie że strach wsiąść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 (edytowane) Potwierdzam, co piszą przedmówcy. Miałem to Kawasaki (2001, ale to i tak to samo) i przez jakiś czas latałem bez boczków i wyglądał ciekawie, bo był taki pękaty, napakowany, silnik jest na prawdę okazały. Jednak jest spory problem: zbiorniczki wyrównawcze, sieć kabli, elementy instalacji elektrycznej - wszystko jest umieszczone bezpośrednio pod boczkami i ciężko to gdziekolwiek schować, także nieładnie. Edytowane 15 Sierpnia 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.