Skocz do zawartości

krism84

Forumowicze
  • Postów

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O krism84

  • Urodziny 07/27/1984

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Osobiste

  • Motocykl
    ZX6R
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8901575

Osiągnięcia krism84

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. zgadza się odkręciłem przewód przy pompie chwilkę nic nie leciało a później zaczął lecieć płyn od razu zakręciłem przewód ... no ale nic siądę nad tym na spokojnie jeszcze dziś wieczorem może coś się ruszy
  2. Problem w tym że z tego zaworka nic mi nie wychodzi ani płyn ani powietrze....
  3. Proszę was o cierpliwość ale już nie wiem co robić... o ile z tylnym hamulcem poradziłem sobie bez problumu o tyle z przodem już nie , wczoraj spędziłem nad tym półd nia i już chyba robiłem wszystko: - pompomwałem klamką chyba z 500 razy a z odpowietrznika nie chce nic wyjść (czywiście odpowietrzałęm trzymając klamke) - prubowałem ściągnąć powietrze/płyn strzykawką nie ma szans nic nie chce iść - i w drugą strone to samo prubowwałem "doładować" płyn od dołu strzykawką nie ma szans nawet nie drgnie już nie wiem co mam robić :angry: przeczytałem już wszystkie wątki zawierające ten temat na forum i niby wszystko robie dobrze , wszyscy mówią że to proste itp . Może ja coś robie źle z ta strzykawką może nie tak jak powinienem? P.S., odpowietrzyłem też popme hamulcową ( przynajmniej tak mi sie wydaje) - chodziło o to żeby poluzować przewud przy klamce i pompować aż zacznie lecieć płyn - tak? :banghead:
  4. człowieku nie każdy musi być takim specjalistą w każdej dziedzinie jak Ty - po to m.in. jest forum zeby pomagać mniej zawansowanym i w temacie serwisu motocykli jak i działania forum - ale bardzo Ci dziękuję za "pomoc"
  5. Ok to już wiem - ale czym może być spowodowane to że pompuje miękką klamką ze 30 razy a płyn ani powietrze nie wychodzi ?
  6. dzięki za info Niestety zaczeły się schody ;-/ Wymieniłem wszystkie przewody na nowe w sumie poszło bez większych problemów jednak teraz zabrałem się za odpowietrzanie i już tak wesoło mi nie jest tzn.: w tylnim kole niby wszystko szło ok ale mam wrażenie ze klocek "nie odbija" niby hamuje ale jakoś tak marnie - poza tym przy odpowietrzaniu wężyk cały powienie być napełniony płynem ( w przypadku dobrego odpowietrzenia) a u mnie nie był nie wiem dlaczego wydaje mi sie że wszystko robię dobrze hmm... natomiast w przednim kole pompuję klamką pompuje i nic płyn nie leci przez wężyk a klamka jest bardzo bardzo miękka A tak w ogóle to jak rozpoznać zapowietrzenia hamulca ??? tak ogólnie będzię miękki czy twardy i nie będzie hamował czy jak??? A może ja coś robię źle bo robię tak: - odkręcam pokrywkę od zbiorniczka płynu hamulcowego i dolewam nowego żeby zawsze był zbiorniczek pełny - pompuję klamką kilka razy i trzymam ją - jednocześnie odkręcam zaworek od odpowietrzania do którego jest podpięty wężyk - po chwili jak "coś wyleci" zakręcam go i czynności powtarzam - tak? Powinienem wcześniej odpalić motocykl?
  7. Szybkie pytanko: W zbiorniczku płynu hamulcowego mam "gumowy koszyczek" do czego on służy? Czy jest konieczny czy można go wyjąć? On przepuszcza płyn - mam nalewać do niego bo nie wygląda?
  8. Aha ok a tłoczek łatwiej będzie mi wsunąć spowrotem na zdemontowanym zacisku (tzn bez ciśnienia w układzie) niż normalnie? czy to akurat nie ma znaczenia?
  9. A po co mam je wyciągać? Myślałem że muszę je wcisnąć żeby założyć nowe klocki?
  10. Witam! W najbliższym czasie planuję w swoim motocyklu wymienić klocki , płyn i przewody hamulcowe. Mam zamiar zrobić to sam (mam nadzieje że dam radę) i w związku z tym chciałem was prosić o kilka wskazówek: - odnośnie części (jakiech firm klocki , płyny i przeowdy polecacie - zależy mi na niskich cenach) - na co zwrócić uwage przy tych czynnościach o czym nie zapomnieć itp No i najważniejsze będę wdzięczny za wskazówki jak się do tego zabrać ;)
  11. Witam! Potrzebuję w swoim moto zdemontować alarm robie to dlatego że mam z nim ostatnio problemy a tak naprawdę nie jest mi potrzebny. Chciałem was zapytać w jaki sposób zdemontować alarm? Głównie chodzi mi o to żeby nie odcioł mi zapłonu po zdemontowaniu ( raz miałem taki problem w aucie po usunięciu alarmu nie mogłem go odpalić). Może najlepiej to robić na włączonej stacyjce?
  12. Wszystko wróciło do normy tzn z poziomem oleju - na szczęście ;) W najbliższym wolnym czasie zajmę się wymianą oleju na nowy - wtedy napiszę czy coś pomogło.
  13. Tak to nowo kupiony motocykl i mam kilka problemow jesli mowa o oleju : to jak dlugo po odpaleniu motocykla olej powinien na wskazniku wrocic do normalnego poziomu? Poziom oleju byl ok i dzis odpalilem moto doslownie na 30s i na miarce (szkiełku) nie ma w ogole oleju?! to normalne? P.S. jaki olej bys w tej sytulacji zalecal? chodzi mi o parametry nie o marke? moto ma ok 50tys km wiec nie wiem czy minerał czy półsyntetyk?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...