Skocz do zawartości

Arrinera


Guzik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Prezentowana byla wersja prezentacyjna a nie wyczynowa. Powinna byc spasowana co do ulamka milimetra, szczegolnie za 200k EUR.

To jest po prostu kit-car, przebudowywany i dopracowywany od kilku lat, z nadzieja Prezesow, ze ktos wreszcie sie zlamie i zamowi pierwsze egzemplarze. Na razie to kupa plastiku, bo nikt jeszcze nie wie jak to jezdzi i czy w ogole jezdzi.

Superauta to nie tylko wyglad i silnik z "koncernu". To ogrom pracy inzynierskiej nad ukladem jezdnym, aerodyamika, zachowaniem w trakcie jazdy, prowdzeniem, komfortem.

Pamietam, jak ogladalem progam, jak w Astonie Vantage probowali z silnikiem V12. Nie bylo problemem go wlozyc, ale ulozyc, zeby samochod nie ciagnal przodem i zachowal prowadzenie i hamowal, odprowadzic cieplo z komory silnika (mieli z tym spore problemy). pracowali nad tym kilka miesiecy, pomimo, ze silnik pasowal...

No trudno się z tym nie zgodzić. Nie mam pojęcia czy i ewentualnie jak były przprowadzane testy, prace badawcze itp. Nie zgodzę się jednak z tym, że żeby testować model to musi być on spasowany na tip-top. Przynajmniej nie na etapie pierwszych testów. Generalnie jednak sprawa śmierdzi i tutaj nie ma co ukrywać, że wszystko to jakieś rozmyte w czasie i konkretach. Poczekamy, zobaczymy :)

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testowy, do testów zawieszenia może i nie. W zasadzie wcale nie potrzeba nadwozia. Ale premierowy na targach???

To pokazuje poziom tego pojazdu. Na miejscu kogoś odpowiedzialnego kazałbym biegać całej ekipie tydzień z suwmiarkami i szczelinomierzami ;-)

---

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na giełdzie papieru toaletowego to już go zaczeli sprzedawac :laugh: (ARX i ERNE).

No nic , zycze powodzenia , żey z tego był drugi Koenigsegg (tam sie już chłopaki bawią w rozrząd na aktuatorach , żadnego wałka tylko siłowniki ). Swoją drogą to nieźle zapie**ala ta Agera R . Pół tony lżejsza od kloca dla Bugattich i prawie tak samo mocna :rolleyes: .



Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nic , zycze powodzenia , żey z tego był drugi Koenigsegg (tam sie już chłopaki bawią w rozrząd na aktuatorach , żadnego wałka tylko siłowniki ). Swoją drogą to nieźle zapie**ala ta Agera R . Pół tony lżejsza od kloca dla Bugattich i prawie tak samo mocna :blush: .

Witam.

Chcem sie pochwalic :blush:

Koenigsegg to naprawde fajne auto. Mialem i nadal mam ta przyjemnosc dla nich pracowac... czasami jakies zlecenie wpadnie... kilka lat temu bylem tez w siedzibie firmy, poznalem miedzy innymi zalozyciela i wtedy jeszcze wlasciciela firmy... szkoda, ze okazji do przejazdzki nie bylo..

pozdrawiam

nezka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V8 8.2L turbodoładowana benzyna LS9 o mocy 850KM i momencie 820Nm produkcji General Motors.

Silnik wzięty z Corvetty C6 ZR1 i trochę podkręcony.

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V8 8.2L turbodoładowana benzyna LS9 o mocy 850KM i momencie 820Nm produkcji General Motors.

Silnik wzięty z Corvetty C6 ZR1 i trochę podkręcony.

No to wiem , ale za dźwięk odpowiada rodzaj wału , poniekąd .

To znaczy charakterystyczny bulgot V8 , jak by się woda gotowała .

Edytowane przez lysy79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały ten samochód to jest oscylator giełdowy. Podobno dwie dostępne wersje wyposażenia to Amer i Gold.

Pożyjesz , pożyjemy to zobaczymy :huh: .

Pagani Automobili też jakoś zaczynał .

Edytowane przez lysy79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pan Pagani to troszkę innego kalibru człowiek niż Pan Tomkiewicz, którego przeszłość jest lekko mówiąc - mętna. Prędzej kaktus mi wyrośnie w gixie na zbiorniku niż ta cała Arrinera będzie mogła być nazwana seryjnie produkowanym superautem. Moim zdaniem nie powstanie nic więcej poza tą jedną sztuką, która jest technologiczną farsą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak za klocka to raczej obligacje. Akcji Ci dostatek na GPW juz od 7 lat (wczesniej Veno teraz Erne Ventures).

ALe jak pociągną temat w kierunku zagranicy to kto wie .Zawsze się paru kolekcojenrów znajdzie co nie wie w którym kiblu funty spuścić .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...