zdrzala Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Proszę o pomoc w diagnozie objawu pokazanego na poniższym filmiku. Podczas jazdy dymek pojawia się przy zmianie biegów. Natomiast podczas przyspieszania nie (tak twierdzi znajomy, który za mną jechał ;)). Motocykl ma przebieg 50 kkm. http://www.youtube.com/watch?v=LDA9TXX6N7Y&feature=youtu.be Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Jak przy zmianie biegów to pewnie uszczelniacze. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 uszczelniacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Jimi, ale mi też tak dymi na postoju, w sensie że przy odcince. Ciekawe jak podczas jazdy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Kazdy motocykl dymi przy odcince. Tylko zauwaz ze na filmiku niebieski dym sie pojawia kiedy obroty spadna i znowu dodaje. U Ciebie to bardziej pierscienie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Jimi, ale mi też tak dymi na postoju, w sensie że przy odcince. Ciekawe jak podczas jazdy. A jaki masz cel kręcąc silnik do odcinki na postoju?Sprawdzasz poprawność obliczeń wytrzymałościowych konstruktora tego silnika? zdrzala napisał:Proszę o pomoc w diagnozie objawu pokazanego na poniższym filmiku. Podczas jazdy dymek pojawia się przy zmianie biegów. Natomiast podczas przyspieszania nie (tak twierdzi znajomy, który za mną jechał ;)). Motocykl ma przebieg 50 kkm. zapomniał podać kilka szczegółów - jaki olej jest obecnie w silniku ?Jaką ma pewność , że te 50.000 km to całkowity przebieg tego motocykla? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Kazdy motocykl dymi przy odcince. Tylko zauwaz ze na filmiku niebieski dym sie pojawia kiedy obroty spadna i znowu dodaje. U Ciebie to bardziej pierscienie :P Hehehe, gitara :D A jaki masz cel kręcąc silnik do odcinki na postoju?Sprawdzasz poprawność obliczeń wytrzymałościowych konstruktora tego silnika? To nie tak jak myślisz :D. Ostatnio byłem na obstawie ślubnej i wypadało trochę pohałasować, wiadomo jak jest, "ze mną się nie napijesz?" (tak przez analogie) ;). No i przy okazji zrobiłem zasłonę dymną :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdrzala Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 (edytowane) zapomniał podać kilka szczegółów - jaki olej jest obecnie w silniku ?Jaką ma pewność , że te 50.000 km to całkowity przebieg tego motocykla? Obecnie jest Motul 5100. Co do przebiegu pewności nie ma. Moto dopiero kupiłem, jest bardzo zadbane wizualnie, mechanicznie bez niepokojących objawów po za dymkiem. Z tego co ja zauważyłem to dymek pojawia się w momencie zbliżania do maksymalnych obrotów zadanych manetką, nie koniecznie przy odcięciu ale niedaleko maksimum. Dzisiaj postaram się nagrać nieco lepszy filmik. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi i liczę na dalsze sugestie :) PS. Zapraszam na "oględziny zewnętrzne" :) http://forum.motocyk...cbr-600-f3-95r/ Edytowane 28 Maja 2012 przez zdrzala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Ustaw moto w poziomie , zanotuj poziom w okienku i uzupełnij do górnej kreski . Śmigaj i powiedz kiedy spadnie do dolnej, producent przeważnie podaje ile oleum wchodzi między jedna a drugą kreską,będzesz wiedział ile spalił . Potem sie będziesz martwił. 1000RR to motocykl z innej epoki ale na dzien dobry takiego bąka puszczała (no , troche mniejszego) . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 jamosikkk dobrze prawi - uzupełnić olej do pełnego stanu, zapisać przebieg i sprawdzać poziom, zapisać przebieg jak będzie minimum i wtedy doradzimy co robić. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdrzala Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 (edytowane) Poziom oleju zanotowałem już w głowie:) Poniżej kolejny filmik, nie jestem pewien do końca czy idealnie udało mi się zgrać czas widoku licznika. Nagrałem również widok tłumika podczas jazdy ale po dymku nie ma śladu, może drgania podczas jazdy rozmyły na tyle obraz... Wykonam niedługo jeszcze regulacje gaźników i przy okazji sprawdze kompresję. Edytowane 28 Maja 2012 przez zdrzala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Wywal ten przelotowy tłumik i zamontuj oryginalny a w cudowny sposób przestanie dymić i brać olej Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Ale po co te proby, zamierzasz robic remont silnika ?Poza tym trzeba sprawdzac pod obciazeniem, czyli jedziesz z kolega i on filmuje z tylu. Z tego co widze jest niezle, starszy silnik i troszke dymi bo uszczelniacze stwardnialy, a pierscienie troszke podjechane.Nie ma o co robic poruty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Z tego co widze jest niezle, starszy silnik i troszke dymi bo uszczelniacze stwardnialy, a pierscienie troszke podjechane.Nie ma o co robic poruty. Ja też wyszedłem z takiego założenia :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdrzala Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Póki co nie mam zamiaru nic z tym robić. Wczoraj zrobiłem synchro gaźników i przy okazji sprawdziłem kompresję jest w normie (1 - 1,27) (2 - 1,29) (3 - 11,8) (4 - 1,29) [MPa]. Mam nieco krutki manometr dociskowy i w przypadku 11,8 nie jestem pewien bo nie mogłem odpowiednio docisnąć. Tłumika oryginalnego niestety nie mam, będę jeździł na tym, chociaż chętnie bym to sprawdził. Zauważyłem że po zamknięciu odmy powstanie spore ciśnienie i jak by owe dymienie przy przygazówce ustępuje bądź maleje. Z kolei po przytkaniu wlotu gaźnika i przygazowaniu dymek jak by narasta. PS. Powiem szczerze że jak rozebrałem filtr i dotarłem do gaźników wyglądało jak by nigdy nikt tam nie zaglądał, wszystko "jak z fabryki" :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.