sebaVFR800 Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Witam!Mam taki problem chłopaki wiec głownie chodzi o odpalenie mojej hondy VFR 800 czasami odpala a czasami nie...i to nie ma reguły nawet jak mam daleka trase to zakreci 2 razy i koniec ale czasami odpala dobrze...co moze byc nie tak?Wiec sprzwdziłem ładowanie i ładuje mysle troszke mało na wolnych obrotach bez swiateł 13,40V po właczeniu swiateł 13,20V przy obrotach 5 tys. 12,90 przy obrotach 3tys 13,50 ze swiatłami skacze bardzo dziwnie sprawdziłem tez akumulator honde mam od roku i jak ja kupowałęm akumulator był nowy po sprawdzeniu okazał się suchy dolałęm wody destylowanej ale nie wiem czy to cos da...;/ teraz nie wiem co mam najpierw wymienic akumulator dostał czy moze trzeba wymienic alternator czy moze regurator napiecia padł...kable styki sprawdzone wyczyszczone i przesmarowane Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Jak to akumulator byl suchy po czym to stwierdziles?? Przeciez tam jest akumulator typu AGM i nie ma mozliwosci sprawdzenia bo przeciez nie widac elektrolitu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaVFR800 Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 akumulator był widocznie nie orginał bo dało się dolac płynu ...a w nim bylo sucho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 szukasz pomocy nie podając danych motocykla ?VFR800Fi 1998/01 akumulator YTX12-BSt teraz zasadnicze pytanie - którędy dolałeś wody i po co? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaVFR800 Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 jakies 5 dni temu z tego co wiem nie powinien byc suchy ale moze sie myle? moze powinienem dolac kwasu? dolalem z gornej czesci akumulatora po zdjeciu plastikowej nakladki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Do akumulatora jaki jest montowany w Twoim motocyklu niczego się nie dolewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 jakies 5 dni temu z tego co wiem nie powinien byc suchy ale moze sie myle? moze powinienem dolac kwasu? dolalem z gornej czesci akumulatora po zdjeciu plastikowej nakladki a co napisali na tej nakładce ?teraz z czystym sumieniem możesz ten akumulator oddać na złom i jeszcze Ci za niego zapłacą :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Haha. Uwielbiam takich typów, co to widzą że aku suche więc doleją wody a nawet kwasu. A cały urok tego aku polega na tym że jest suchy... Nie wspominając o tym że zdejmują pokrywkę na której jest napisane "do not open". Może gdyby napisali "nie ruszaj, k**wa!" to by nikt wtedy nie otwierał. Trzeba napisać do producenta aku żeby napisy po polsku robił. Ewentualnie po niemiecku "Achtung! Nicht kombinieren". Jak wyżej wspomniano - nowe aku potrzebujesz. Zanieś od razu do firmy spawającej plastik, niech zaspawają pokrywkę, tą z napisem DO NOT OPEN. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Jak już kupisz nowy aku to ponownie zmierz napięcie ładowania aby nie okazało się, ze problemy z poprzednim wynikały z problemów z ładowaniem.P.S. Gratuluję otworzenia i zalania aku :flesje: Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaVFR800 Opublikowano 21 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 hmm no trudno kupie nowy i bede się odzwac dalej pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 ladowanie masz ok, ja tez takie mam od 3 lat i nie laduje aku w sezonie , tylko zima 2 razy doladuje dla bezpieczenstwa. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Jak dla mnie to nie jest ok, ale mogło być to spowodowane rozwalonym aku. Trzeba pomierzyć znowu na sprawnym. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Słabe to ładowanie , powyżej 14V powinno być . Masz przyklejony temat o ładowaniu w tym dziale , enjoy . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 ja mam podobne i uzywam cieplych minetek , odpalam na swiatlach , aku hondy hgw ile to ma lat i jak pisalem nie tykam aku od 3 lat. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Ojtam. Aku do dupy, to fakt. Ale problem jest gdzieś indziej. Szczególnie jeśli to FVR800. Jedna upierdliwa wtyczka. A silnik Ci nie gaśnie jak włączysz światła, szczególnie w deszczu? Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.