moturzysta8 Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Witam mam problem polegajacy na tym , że nie moge się zdecydować jakie moto kupić. Do wyboru mam dwa sprzęty pierwszy to KTM SX520 a drugi Yamaha YZF426, tematów co do wyboru KTM vs Yamaha było dużo bo czytałem ale mój jest inny bo chodzi o dwa konkretne motocykle w mojej miejscowości a więc coś o nich wiem , opisze teraz każdego a więc: KTM ma go mój kolega rocznik 2002 w tamtym sezonie kapitalka , dopiero co konczy go docierać , skrzynia od exc 6biegowa nowe plastiki jeżdziłem nim ale tylko chwile jeszcze na 4biegowej skrzyni i po asfalcie więc wiem tyle , żę jest mocny. Yamaha 426 jest znowy mojego dalszego sąsiada rocznik 2001 wiem tylko o niej że silnik stanął, stan zewnętrzny ok nic więcej i nią nie jezdziłem. Kolega za kata ze strojem chce 9000zł , a koleś za yamahe 3000zł . Chciałbym żębyscie mi doradzili czy lepiej kupic dobrego kata czy wziąć yamahe i samemu wyremontować ,zawsze bym wiedział dokładnie co mam i jeszcze jak wyglada yamaha 426 w porównani do ktm 520 mocowo wagowo i wzgłedem ogólnie jazdy. Dziękuje z góry za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Yamaha 426 to dobre i sprawdzone sprzęty, mało awaryjne, cena 3000zł jest całkiem niezla, ale trzeba sprawdzic co sie posypalo, bo prawdopodobe jest ze nie ma co się wogole do tego dotykać. Mam nadzieje, że jeżdzisz dobrze i nie brakuje ci doświadczenia w jezdzie w terenie. Yamaha jest do ogarnięcia, ale KTM poza torem to straszny dzik i potrafi mocno sponiewierac, na ostatnim biegu przy ~80kmh wchodzi na kolo. Przy jezdzie enduro, tej mocy jest troche za duzo, charakterystyka silnika tez raczej nie pozwala na rownomierna jazde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 ja bym bral po remoncie, choc cena 9 tyś za 520 bez papierow to trochę drogo. To że stanął silnik mogło spowodować uszkodzenia, np pęknięcia gniazda łożyska wału wywołane poprzez nagłe zatrzymanie tłoka Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 A jaki ty papier w sx-ie chcesz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 rozebrać z sąsiadem tą yamahę i zobaczyć czy jest co remontować, jeśli jest uszkodzona głowica to może być cienko masz w ogóle jakieś doświadczenie? to są jedne z najmocniejszych crossówek, a ze po asfalscie się przejechałeś to nic ne znaczy, zeby to ogarnąć w terenie trzeba doświadczenia, inaczej będziesz się bał i nie naczysz się jezdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 jak to mia być pierwsza maszina i SX520 :D to nagrywaj nagrywaj :D ps. jak ta skrzynia z EXC tam działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Witam mam problem polegajacy na tym , że nie moge się zdecydować jakie moto kupić. Do wyboru mam dwa sprzęty pierwszy to KTM SX520 a drugi Yamaha YZF426, tematów co do wyboru KTM vs Yamaha było dużo bo czytałem ale mój jest inny bo chodzi o dwa konkretne motocykle w mojej miejscowości a więc coś o nich wiem , opisze teraz każdego a więc: KTM ma go mój kolega rocznik 2002 w tamtym sezonie kapitalka , dopiero co konczy go docierać , skrzynia od exc 6biegowa nowe plastiki jeżdziłem nim ale tylko chwile jeszcze na 4biegowej skrzyni i po asfalcie więc wiem tyle , żę jest mocny. Yamaha 426 jest znowy mojego dalszego sąsiada rocznik 2001 wiem tylko o niej że silnik stanął, stan zewnętrzny ok nic więcej i nią nie jezdziłem. Kolega za kata ze strojem chce 9000zł , a koleś za yamahe 3000zł . Chciałbym żębyscie mi doradzili czy lepiej kupic dobrego kata czy wziąć yamahe i samemu wyremontować ,zawsze bym wiedział dokładnie co mam i jeszcze jak wyglada yamaha 426 w porównani do ktm 520 mocowo wagowo i wzgłedem ogólnie jazdy. Dziękuje z góry za pomoc.Kończy docierć dopiero KTM? To nie zrobił jeszcze jednego baku od jesieni? Jeśli jest po pewnym remoncie i ze skrzynią od EXC to brałbym tego KTM. A no i pytanie. Gdzie chcesz jeździć i czym wcześniej jeździłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 A jaki ty papier w sx-ie chcesz ? no właśnie mam na myśli to, że jest to sx a nie exc z dowodem, za takie pieniądze można ewentualnie rozważać jeśli to był pełen remont, tłok, korba, łańcuszek, zawory choć i tak cena nie powala. Jeśli wymieniany był tylko tłok to bym nie brał. Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 no właśnie mam na myśli to, że jest to sx a nie exc z dowodem, za takie pieniądze można ewentualnie rozważać jeśli to był pełen remont, tłok, korba, łańcuszek, zawory choć i tak cena nie powala. Jeśli wymieniany był tylko tłok to bym nie brał.Pisał że zrobiona była kapitalka. Jeśli chce jeździć po lesie to skrzynia z EXC bedzie dla niego zbawieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moturzysta8 Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Spokojnie to nie pierwszy mój motor , obecnie śmigam Suzuki RM250 ale chce 4t, w kacie wymienione na pewno były tłok i korba, łańcuszek rozrządu , niewiem czy zawory muszę pogadać z kumplem pozatym nowy napęd , opony , plastiki dorzuca strój , ochraniacze , buty i kask to wszystko w cenie. Wszystko fajnie no ale jest jeszcze ta yamaha ,musze się wybrąć i ogladnąć ją niewiem czy właściciel zgodzi się ,żeby rozebrać. Co do skrzyni w KTM , sprawuję się bardzo dobrze , kolega mówi, że jazda dużo lepsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 w to nie watpie bo w lesie 4 biegi to to takie długie to kicha przy takim pierdolnięciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 w to nie watpie bo w lesie 4 biegi to to takie długie to kicha przy takim pierdolnięciuJa dla samej tej skrzyni wziąłbym tego kata, waga, moc i zawias crossówki a skrzynia z enduro. Lepszego połączenia nie widze. W dodatku po remoncie, wymienione opony, napęd i jeszcze gość daje ubrania. Warta w takim stanie 9 tyś ten moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek30 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Jesli jakis mechanik nie obejrzy tej Yamahy to kota w worku niema co brac tymbardziej ze koszt naprawy moze byc duzy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 zastanów się też nad innymi motocyklami....... rozumiem że jakbyś miał 1500 zł 15-lat i nie miał transportu że byś się ograniczał do tego co mają ziomki we wsi ale operując kasą 3-9tys warto odjechać kawałek dalej od własnego podwórka..... dla mnie ani jeden ani drugi się nie nadaje...... yzf426 są bardzo twarde jak ta już umarła to zapewnie jest padlina do oprawienia w ramkę i na ścianę.......jak silnik stanął to na 99% nie ma nicasilu to już mamy 2tys za gar albo nicasil, już jest 5tys a gdzie wał zawory itp a za 6tys możesz kupić sprawną 426...., a sx520 taki moto do rwania dup chyba jak cr500 :D........jest fajny dopóki masz 3km prostego szutru i stawiasz go na koło z 4 biegu i masz zajawkę, ale wjeżdzasz w las i potworna moc zaczyna męczyć i stwarzać niebezpieczne sytuacje.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moturzysta8 Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Suzuki które teraz mam , też kupiłem od znajomego wiedziałem co kupuje i nie miałem i nie mam znim żadnych problemów , regularny serwis i tyle.Dlatego szukam pośród znanych mi motocykli. Mam jeszcze pytanie którym z nich się lepiej,fajniej jeździ , ja na 4t to jeździłem w terenie CRF450 i dobrze mi się jechało a jak jest z tą YZF i KTM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.