Skocz do zawartości

Jakie 4t wybrać?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem polegajacy na tym , że nie moge się zdecydować jakie moto kupić. Do wyboru mam dwa sprzęty pierwszy to KTM SX520 a drugi Yamaha YZF426, tematów co do wyboru KTM vs Yamaha było dużo bo czytałem ale mój jest inny bo chodzi o dwa konkretne motocykle w mojej miejscowości a więc coś o nich wiem , opisze teraz każdego a więc: KTM ma go mój kolega rocznik 2002 w tamtym sezonie kapitalka , dopiero co konczy go docierać , skrzynia od exc 6biegowa nowe plastiki jeżdziłem nim ale tylko chwile jeszcze na 4biegowej skrzyni i po asfalcie więc wiem tyle , żę jest mocny. Yamaha 426 jest znowy mojego dalszego sąsiada rocznik 2001 wiem tylko o niej że silnik stanął, stan zewnętrzny ok nic więcej i nią nie jezdziłem. Kolega za kata ze strojem chce 9000zł , a koleś za yamahe 3000zł . Chciałbym żębyscie mi doradzili czy lepiej kupic dobrego kata czy wziąć yamahe i samemu wyremontować ,zawsze bym wiedział dokładnie co mam i jeszcze jak wyglada yamaha 426 w porównani do ktm 520 mocowo wagowo i wzgłedem ogólnie jazdy. Dziękuje z góry za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yamaha 426 to dobre i sprawdzone sprzęty, mało awaryjne, cena 3000zł jest całkiem niezla, ale trzeba sprawdzic co sie posypalo, bo prawdopodobe jest ze nie ma co się wogole do tego dotykać. Mam nadzieje, że jeżdzisz dobrze i nie brakuje ci doświadczenia w jezdzie w terenie. Yamaha jest do ogarnięcia, ale KTM poza torem to straszny dzik i potrafi mocno sponiewierac, na ostatnim biegu przy ~80kmh wchodzi na kolo. Przy jezdzie enduro, tej mocy jest troche za duzo, charakterystyka silnika tez raczej nie pozwala na rownomierna jazde.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym bral po remoncie, choc cena 9 tyś za 520 bez papierow to trochę drogo. To że stanął silnik mogło spowodować uszkodzenia, np pęknięcia gniazda łożyska wału wywołane poprzez nagłe zatrzymanie tłoka

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozebrać z sąsiadem tą yamahę i zobaczyć czy jest co remontować, jeśli jest uszkodzona głowica to może być cienko

 

masz w ogóle jakieś doświadczenie? to są jedne z najmocniejszych crossówek, a ze po asfalscie się przejechałeś to nic ne znaczy, zeby to ogarnąć w terenie trzeba doświadczenia, inaczej będziesz się bał i nie naczysz się jezdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem polegajacy na tym , że nie moge się zdecydować jakie moto kupić. Do wyboru mam dwa sprzęty pierwszy to KTM SX520 a drugi Yamaha YZF426, tematów co do wyboru KTM vs Yamaha było dużo bo czytałem ale mój jest inny bo chodzi o dwa konkretne motocykle w mojej miejscowości a więc coś o nich wiem , opisze teraz każdego a więc: KTM ma go mój kolega rocznik 2002 w tamtym sezonie kapitalka , dopiero co konczy go docierać , skrzynia od exc 6biegowa nowe plastiki jeżdziłem nim ale tylko chwile jeszcze na 4biegowej skrzyni i po asfalcie więc wiem tyle , żę jest mocny. Yamaha 426 jest znowy mojego dalszego sąsiada rocznik 2001 wiem tylko o niej że silnik stanął, stan zewnętrzny ok nic więcej i nią nie jezdziłem. Kolega za kata ze strojem chce 9000zł , a koleś za yamahe 3000zł . Chciałbym żębyscie mi doradzili czy lepiej kupic dobrego kata czy wziąć yamahe i samemu wyremontować ,zawsze bym wiedział dokładnie co mam i jeszcze jak wyglada yamaha 426 w porównani do ktm 520 mocowo wagowo i wzgłedem ogólnie jazdy. Dziękuje z góry za pomoc.

Kończy docierć dopiero KTM? To nie zrobił jeszcze jednego baku od jesieni? Jeśli jest po pewnym remoncie i ze skrzynią od EXC to brałbym tego KTM. A no i pytanie. Gdzie chcesz jeździć i czym wcześniej jeździłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki ty papier w sx-ie chcesz ?

 

no właśnie mam na myśli to, że jest to sx a nie exc z dowodem, za takie pieniądze można ewentualnie rozważać jeśli to był pełen remont, tłok, korba, łańcuszek, zawory choć i tak cena nie powala. Jeśli wymieniany był tylko tłok to bym nie brał.

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie mam na myśli to, że jest to sx a nie exc z dowodem, za takie pieniądze można ewentualnie rozważać jeśli to był pełen remont, tłok, korba, łańcuszek, zawory choć i tak cena nie powala. Jeśli wymieniany był tylko tłok to bym nie brał.

Pisał że zrobiona była kapitalka. Jeśli chce jeździć po lesie to skrzynia z EXC bedzie dla niego zbawieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie to nie pierwszy mój motor , obecnie śmigam Suzuki RM250 ale chce 4t, w kacie wymienione na pewno były tłok i korba, łańcuszek rozrządu , niewiem czy zawory muszę pogadać z kumplem pozatym nowy napęd , opony , plastiki dorzuca strój , ochraniacze , buty i kask to wszystko w cenie. Wszystko fajnie no ale jest jeszcze ta yamaha ,musze się wybrąć i ogladnąć ją niewiem czy właściciel zgodzi się ,żeby rozebrać.

 

Co do skrzyni w KTM , sprawuję się bardzo dobrze , kolega mówi, że jazda dużo lepsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w to nie watpie bo w lesie 4 biegi to to takie długie to kicha przy takim pierdolnięciu

Ja dla samej tej skrzyni wziąłbym tego kata, waga, moc i zawias crossówki a skrzynia z enduro. Lepszego połączenia nie widze. W dodatku po remoncie, wymienione opony, napęd i jeszcze gość daje ubrania. Warta w takim stanie 9 tyś ten moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanów się też nad innymi motocyklami.......

 

rozumiem że jakbyś miał 1500 zł 15-lat i nie miał transportu że byś się ograniczał do tego co mają ziomki we wsi ale operując kasą 3-9tys warto odjechać kawałek dalej od własnego podwórka.....

 

dla mnie ani jeden ani drugi się nie nadaje......

 

yzf426 są bardzo twarde jak ta już umarła to zapewnie jest padlina do oprawienia w ramkę i na ścianę.......jak silnik stanął to na 99% nie ma nicasilu to już mamy 2tys za gar albo nicasil, już jest 5tys a gdzie wał zawory itp a za 6tys możesz kupić sprawną 426....,

 

a sx520 taki moto do rwania dup chyba jak cr500 :D........jest fajny dopóki masz 3km prostego szutru i stawiasz go na koło z 4 biegu i masz zajawkę, ale wjeżdzasz w las i potworna moc zaczyna męczyć i stwarzać niebezpieczne sytuacje....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Suzuki które teraz mam , też kupiłem od znajomego wiedziałem co kupuje i nie miałem i nie mam znim żadnych problemów , regularny serwis i tyle.Dlatego szukam pośród znanych mi motocykli. Mam jeszcze pytanie którym z nich się lepiej,fajniej jeździ , ja na 4t to jeździłem w terenie CRF450 i dobrze mi się jechało a jak jest z tą YZF i KTM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...