Ario Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Jeśli chodzio Tuono, to w zasadzie ten motocykl jest genialny, ALE nie da się nim wolno jeździć (a czasem trzeba), ciągle prowokuje do coraz szybszej jazdy i mimo tego co mówi serce nie kupię Aprilii, bo staram sie przez wioski jeździć w miarę przepisowo :P da się przez wioski jechać przepisowo, przez miasta już gorzej :) hmmm... no nie wiem, pełna regulacja zawiasu, zajebista zabawa z jazdy (solo :D ), zastanów się jeszcze... co do części może i jest trudno, ale do ogarnięcia na ebay'u jak jesteś cierpliwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Dlatego też, znudzony nieco japońskimi 4 cylindrowcami chyba zdecydowałem się tripla 675R, ale zastanawiam się, skoro nie mogę małego kupić w odpowiadającej mi konfiguracji, czy może nie obczaić większego 1050, jak wyglądają te sprzęty w porównaniu? 1050 na pewno cięższy, boję się, ze nie bedzie tak zwinny jak 675. Prędkości pewnie porównywalne, a przyspieszenie, moment? Uwaga, bo właśnie wpadasz w tzw. paradoks Triumpha ;-) Polega on na tym, że wbrew pozorom mniejszy jest fajniejszy. 1050 oczywiście ma więcej powera i subiektywnie lepiej przyspiesza (różnicy pojemności nie da się oszukać), ale 675 ma bardziej zawadiacki i chuligański charakter. Jest zdecydowanie zwinniejszy i po prostu lżejszy, znacznie fajniej atakuje zakręty, jeszcze żwawiej i bardziej spontanicznie reaguje na gaz. Mimo, że 1050 absolutnie niczego nie brakuje i po każdej jeździe masz uśmiech od ucha do ucha, to przy bezpośrednim porównaniu 675 okazuje się jeszcze lepszy. Ja się przesiadałem na Triumpha z Gixxa 1000 K6 i byłem zachwycony tym motocyklem. Tzn. w sumie najpierw zachwyciłem się 1050, ale ostatecznie stanęło właśnie na 675R i nigdy nie żałowałem. Mega sprzęt, będziesz miał sporo dobrej zabawy. Na 1050 zresztą też. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 3 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 da się przez wioski jechać przepisowo, przez miasta już gorzej :) No pewnie, na 2, żeby nie szarpało, a potem jeden "nieostrożny" :P ruch manetką i z zabudowanego wylatujesz 110 na kole :D ... Jest zdecydowanie zwinniejszy i po prostu lżejszy, znacznie fajniej atakuje zakręty, jeszcze żwawiej i bardziej spontanicznie reaguje na gaz. Mimo, że 1050 absolutnie niczego nie brakuje i po każdej jeździe masz uśmiech od ucha do ucha, to przy bezpośrednim porównaniu 675 okazuje się jeszcze lepszy.O to to, właśnie chodzi mi o to, żeby sprzętem dało się ponagionać po okolicznycn krętych drogach, ale też i szybko skręcić w prawo na skrzyżowniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Fat a w porównaniu do ktm jak wypada 675? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Jak będzie za mało ognia, to zawsze można zmienić napęd na inną ilość zębów i tym samym zmienić przełożenie...I znowu będzie zabawa :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.