Paweł Szarowski Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 siema, dzis z kolega chcialem posmigac motorkami ale po 15 km nastapila awaria w jego motorze z wioski normalnie wyjechalismy, potem zalelismy po 15 km paliwo na stacji , kawalek odjechalismy i zaczal mu kopcic z rury motor a wkoncu stanal. paliwo lelismy takie samo, w jego baku bylo cos kolo 5 l i dolal 10, u mnie byla rezerwa i tez zalalem 10 l. motor nie che palic, dlawi sie , kopci i odrazu gasnie, nic przy nim nie szperalem bo chcialem sie was poradzic czego to moze byc wina,- dodam ze zmienial olej na motul 5100, filtr, i wiecej nie grzebal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Oba motocykle zatankowane z jednego dystrybutora i tego samego pistoletu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 1 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 tak, jego jest k2, moj pali nie zarzutu, a jego padl po kilkuset metrach dymiac dookolanie strzela z tlumika nie oddaje dziwnych odglosow, zaczyna zaskakiwac i odrazu gasnie, oleju jest nalane cale oczko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 a jak dymil ? moze uszczelka pod glowica padla. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danon93 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Jeśli dym był niebieski to prawie pewne ze to coś z uszczelką lub pierscieniami... bynajmniej z mojego doswiadczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Ja i tak bym zmienił to paliwo i tak. Może pociągnęło jakąś wodę albo cuś... Naoglądałem się już paliw z lokalnych stacji które po tygodniowym postoju tworzą w bańce miksturę 50/50 z wodą więc mam uprzedzenia co do jakości paliw na naszych CPN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 1 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 bialy dym nic wiecej, jak zdiagnozowac przyczyne? uszczelka i woda pod tlokami? mogla nie wytrzymac? zapomialem dodac ze mial zapowietrzony uklad chlodzenia i dolewal co jakis czas plyn chlodniczy, gotowalo sie czasem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Nie za wesolo , uszczelka albo peknięta głowica . Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danon93 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Jeżeli miał zapowietrzony układ chłodniczy to mogło rozjebać głowicę niestety!!! Tak jak moj przedmówca mówi może to być też uszczelka ... Zdiagnozować jest to łatwo odkręć plastiki i dokładnie obadaj uszczelka po prostu wystrzela i zwykle wystaje , a głowica zobaczysz że jest pęknięta . To jedyne co przychodzi mi do głowy . A i jeszcze jedno ... pałował po ruszeniu z pod tej stacji?? do momentu awarii motocykla?? kręcił pod czerwone?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 (edytowane) Zamiast siać panikę niech lepiej zobaczy do puszki filtra powietrza bo pewnie olej mu wywaliło odmą wywaliło, chociaż jak piszesz że musiał dolewać płynu do chłodnicy prawdopodobniejsza jest uszczelka. Edytowane 2 Maja 2012 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danon93 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 O nie przyszło mi to do głowy , też możliwe ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 a wiec dopiero zlozylem motocykl z poczatku ogladalem uszczelke dookola i nie widac bylo zadnych wyciekow, wszystko suche jak na pustynipotem sprawdzilem komporesje , swiece byly zalane, zrobilismy probe palenia: benzyna ze zbiornika praktycznie nie chciala sie palic, bo rozlalismyu troche na deske i tylko bylo bziuk i koniec, mialem u siebie czysta benzyne w karnistrze i ja tez dla porownania przyjaralismy, okazalo sie ze o wiele lepiej zachajcowala.podejrzenie padlo na paliwo i slusznie , zlelismy co tam bylo do baniaka i nalelismy nowej swiezej, po kilku rozruchach zapalil wkonu.Z poczatku na max ssaniu mial wolne obroty , dymil , az wkoncu ustalo i zaczal pracowac idealnie, dzieki za wskazowki, bo bym pewnie siedzial do tej pory z kluczami w reku i zdejmowal glowice, a tak to przy podejrzeniu tloka sprawdzilem kompresje, uszczelka tez nie wywiana, zabieram sie za spuszczanie paliwa z mojego baku i odpowietrzeni ukladu u kolegi, tylko dziwi mnie czemu moj 1000 przepala to paliwo normalnie, przepalal.....:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 To teraz , jezeli jesteście pewni ze nie zalaliście dizla , idźcie zatankowac szefowi stacji to paliwo do baku jego fury. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 naszczescie daleko nie zajechalismy - jesli moge zdradzic to jes to stacja na trasie łomża- miastkowo wChojnach w zime tankowalem gaz- wracalem z pracy na benzynie bo mieli wode w nimnie tankuje wiecej tam, pozdrawiam i ostrzegam co tankujemy^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Przy okazji tego co napisałeś. Musicie upuścić trochę oleju z motocykla kolegi, bo całe oczko to też nie dobrze. Sprzęt na podnośnik i nie może być więcej niż górna kreska. Najlepiej 3/4 stanu. Na zimno oczywiście.Twój sprzęt mógł zapalić, bo może mieć inne dawkowanie paliwa i był w stanie pracować nawet na szczynach zmiksowanych z wodą. Ale profilaktycznie zlanie z baku jak najbardziej wskazane :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.