McSb Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 tak patrzą ku górze, tak że nie naciskają na płytki zaworowe, inaczej ustawione jak do regulacji zaworów dla jasności. Na niczym więcej nie mogłem się przejechać ? Czy można zamienić jedno z kół rozrzadu o 180 stopni tak by nadal krzywki się zgrywały z tymi na wałku obok i jednocześnie koła pasowały na znaki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Nie bo wtedy jeden znak będzie do środka , a mają być na zewnątrz. Jeśli jesteś 100 procentowo pewien rozrządu, to sprawdź jeszcze raz okablowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSb Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 przełożyłem całą kompletną wiązkę z modułami przekaźnikami regulatorem i całą resztą z innej sprawnej r6 i niema różnicy. Iskra jest na wszystkich cewkach. Po zamienieniu 1 z 2 lub 3 cim cylindrem moto strzela raz w wydech raz cofa w gaźniki (zależnie gdzie się uchylą zawory) i myślę że niema co szukać przyczyny gdzie indziej bo stało się to właśni po przeskoczeniu łańcucha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 przełożyłem całą kompletną wiązkę z modułami przekaźnikami regulatorem i całą resztą z innej sprawnej r6 i niema różnicy. Iskra jest na wszystkich cewkach. Po zamienieniu 1 z 2 lub 3 cim cylindrem moto strzela raz w wydech raz cofa w gaźniki (zależnie gdzie się uchylą zawory) i myślę że niema co szukać przyczyny gdzie indziej bo stało się to właśni po przeskoczeniu łańcucha.Gdzie przy okazji jego wymiany, rozebrane było pół motocykla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSb Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 zanim go rozebralem, ustawilem tylko rozrząd i probowalem zapalic. powinien chodzic na 3 cylindrach ale tez nie zapalil, bo zawory dostaly tylko na 4tym cylindrze. pozniej wiec wyjalem silnik, zrobilem glowice, zlozylem i jestem pewien ze dobrze (cisnienia sa na wszystkich cylindrach) i wraz nie chce odpalic. wymienilem wiazke, tez nie chce gadać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Przecież to nie jest magia. Paliwo dostaje, iskra jest, więc zostaje tylko ten rozrząd. Nie ma siły, nadal jest coś z nim nie tak.. A słuchaj, może to czujnik położenia wału jakoś dostał? Możnaby sprawdzić czy to nie on odpowiada za Twoje problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 zanim go rozebralem, ustawilem tylko rozrząd i probowalem zapalic. powinien chodzic na 3 cylindrach ale tez nie zapalil, bo zawory dostaly tylko na 4tym cylindrze. pozniej wiec wyjalem silnik, zrobilem glowice, zlozylem i jestem pewien ze dobrze (cisnienia sa na wszystkich cylindrach) i wraz nie chce odpalic. wymienilem wiazke, tez nie chce gadać.Czyli co? Odpalałeś sobie motocykl z pogiętymi zaworami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSb Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 no a cóż to za różnica ? tylko przylgnia nie dotykała do gniazda i nie było ciśnienia na tym cylindrze, cóż więcej ci się stanie ? Miałem w ciemno rozebrać silnik ? Miałem kilka przypadków gdzie w kolizyjnych silnikach był głupi fart że nie dostał żaden zawór. Jestem pewien że rozrząd. Czujnik wału jest okej a po jego odłączeniu niema iskry, aczkolwiek może przekłamywać nie wykluczam, tylko jak do tej pory w 100% przy uszkodzeniu czujnika wału czy w aucie czy w moto nie miałem w ogóle iskry. Idę jeszcze raz sprawdzać, zrobię wam zdjęcia jak jest ustawiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Ustaw rozrząd na znaki na pierwszym cylindrze, który jest pierwszy a nie "wydaje się"- pierwszy cylinder od lewej strony jak siedzisz na motocyklu a nie pierwszy od strony sprzęgła/łańcucha rozrządu, który de facto jest 4 .... Na moje po kilkukrotnym przeczytaniu twojego niespójnego opisu problemu nasuwa się tylko taka myśl, że pochrzaniłeś który cylinder jest tym pierwszym właściwym... :piwo: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 W tym silniku pracują cztery tłoki...po dwa razem. Jeśli przestawiłeś koła o 180 stopni to fakt, ze krzywdy dla 1-4 nie zrobiłeś...ale 2-3 musiały oberwać. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSb Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 stary jak miały oberwać jak one w tym momencie są w zupełnie innym położeniu. Jak zamieniłem koła o 180 stopni to zamieniłem tylko i wyłącznie cykl pracy na 1 i 4tym cylindrze, a położenie zaworów się nie zmieniło, bo na jednym z nich krzywki są w górze a na drugim wahają się czyli zaczyna się wydech po ruszeniu silnikiem w stronę w którą się obraca. zrobiłem wam zdjęcia ustawienia tego rozrządu, wg mnie jest dobrze i ustawiłem go na cylinder pierwszy czyli skrajny lewy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Ja już nie mam siły tłumaczyć. Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSb Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 (edytowane) 1. http://www.fotosik.p...8c883d15d8.html - zdjęcia przedstawia ustawienie wału korbowego. 2. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/963c69437bb048e5.html - zdjęcie przedstawia ustawienie koła na wałku wydechowym (znak z prawej strony) 3. http://www.fotosik.p...e80b5ec0c3.html - zdjęcie przedstawia ustawienie koła na wałku ssącym (niewidoczny znak na zdjęciu ale pokrywa się idealnie I z płaszczyzną głowicy podobnie jak na zdjęciu wcześniej - widać również na zdjęciu nr4 po krzywkach na wałkach) 4. http://www.fotosik.p...892dc59100.html - zdjęcie przedstawia krzywki skierowane ku górze na obu wałkach na cylindrze 1 (skrajny z lewej strony motocykla) Ja już nie mam siły tłumaczyć. spójrz na zdjęcia bo inaczej się nie dogadamy, wydaje mi się że wszystko dobrze przedstawiają i przepraszam za ich jakość ale niemam dostępu do aparatu chwilowo Edytowane 26 Kwietnia 2012 przez McSb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Jak wszytko jest dobrze to odpalaj...a jak nie odpala to zaprowadź do mechanika motocyklowego. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 (edytowane) Wracając jeszcze do elektryki. Jesteś pewien, że przełożyłeś z właściwego modelu ? pomylenie roczników albo czasami nawet rynku (USA/EU/CANADA) może sprawiać problemy.Druga sprawa to taka, że jeśli masz wahę i iskrę to brakuje sprężania imho. Sprawdź jeszcze raz czy po eksperymentach nie udupiłeś głowicy. Pamiętaj, że grzebiąc przy zębatkach i tak obracałeś silnikiem i kolizja może wystąpić. Ewentualnie może być jeszcze opcja taka, że jednak masz niewłaściwe położenie wału ale tutaj rzucę okiem do serwisówki jeśli ją znajdę. EDIT - Widzę, że wał masz dobrze ustawiony ale wałek wydechowy (zdjęcie 0002) masz chyba źle ustawiony, bo wg zdjęcia w serwisówce obie krzywki powinny być skierowane przeciwko sobie ale też lekko do góry tak jak przy mierzeniu luzów zaworowych a na zdjęciach wygląda jakby leżały równo na 180stopni. Edytowane 26 Kwietnia 2012 przez Shinigami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi