Sikor Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 (edytowane) http://motosp.pl/201...y-ducati-corse/http://www.scigacz.pl/Potezne,zmiany,w,Ducati,Gobmeier,zamiast,Preziosiego,19616.html Czerwone R4 nadchodzi. Edytowane 20 Listopada 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Jak Niemcy się wezmą za to po swojemu, to obawiam się, że Rossi jeszcze zatęskni za Dukatem... Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romek.RR Opublikowano 20 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Były, Rossi zrobił 1 okrążenie i zaczęło padać. Lorenzo zrobił dziewięć i zaliczył niegroźnego gruza (low-side w ostatnim sektorze). Także lepiej by Yamaha na tym wyszła, gdyby została w Walencji na drugi dzień testu ;).Czyli dalej nic nie wiadomo. No trudno, poczekamy obaczymy :) Jak Niemcy się wezmą za to po swojemu, to obawiam się, że Rossi jeszcze zatęskni za Dukatem...A tak właściwie to jakie oni mają doświadczenie na tym polu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Tymi Niemcami w Ducati tak bym się nie podniecała, bo z BMW też im tak gładko nie szło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 haa Nie wierzę że Ducati odejdzie od koncepcji L-Twina. To by mogłobyć dla nich marketingowe samobójstwo. Równie dobrze mogliby zmienić nazwę na Audi. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Pisałem w lipcu że wolałbym żeby Rossi został w Ducati i budował z Audi sprzęt od zera.Dzwoniłem do niego i kurde nie odbierał. :) Można było się spodziewać że jeśli Audi (taka marka) bierze na siebie taką odpowiedzialność (kupowanie kupy gówna- Ducati) nie pozwoli sobie na promowanie swojej marki na światowym rynku na takim poziomie jak do tej pory było Ducati, można było się spodziewać że prędzej czy później zrobi rewolucję. Niemcy to jedna z lepiej zarządzanych gospodarek w świecie tam nie ma miejsca na pierdoły i głupie tłumaczenie.Jeśli wielu fachowców twierdzi że winą w 95% braku konkurencyjności jest L twin to normalne jest że należy to zmienić a nie w tym brnąć, mam nadzieję że chłopaki z Audi zrobią z tym porządek. Tylko szkoda że Rossi odszedł ale mam nadzieję że na Yamasze będzie ostro walczył o zwycięstwa i może w przeciągu tych następnych ostatnich dwóch lat zdobędzie tytuł ale wiem że będzie bardzo trudno walczyć z Lorkiem Pedrozą czy Marquezem i przyznam się że bardziej wierzę że raczej z tego 10tego tytułu będą nici. Zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 YUBY hahaha :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 A tak właściwie to jakie oni mają doświadczenie na tym polu?Kontynuując zimowe dywagacje, ja uparcie twierdzę, że budowa wyczynowego samochodu i motocykla niewiele się różni, szczególnie dla inżynierów i producenta, który siedzi w temacie sportowych maszyn od dziesięcioleci, a tak jest z Audi (szczególnie w połączeniu z doświadczeniem i know-how Ducati). Audi chce sukcesu i podejrzewam, że zamiast uparcie udoskonalać projekt o wątpliwym potencjale raczej pójdzie w kierunku sprawdzonych rozwiązań - może nie rzędówki, ale V zbliżonej do tego, co ma Honda. Zresztą zobacz, co grupa VW-Audi zrobiła z Bugatti, zobacz jak wsadzili kij w mrowisko w latach 80-tych w rajdach (samochody grupy B i analogiczna sytuacja, gdzie Włosi z uporem maniaka forsowali pomysł napędzanej na jedną oś Lancii Stratos) i zobacz, jak wywróciła do góry nogami rajdowe maratony typu Dakar (gdzie z kolei wszystkim się wydawało, że diesel to nie jest dobry pomysł na pustynię). Oni działają na zasadzie "cel uświęca środki" i chyba ich szlag trafił, że BMW tak dobrze sobie radzi na sportowym polu - a Niemcy to wiadomo, muszą rywalizować, jak nie mogą na wojnie, to muszą inaczej :) Także z naszego punktu widzenia może być tylko ciekawiej :icon_mrgreen: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 (edytowane) haa Nie wierzę że Ducati odejdzie od koncepcji L-Twina.Jeśli wielu fachowców twierdzi że winą w 95% braku konkurencyjności jest L twin to normalne jest że należy to zmienić a nie w tym brnąć, mam nadzieję że chłopaki z Audi zrobią z tym porządek. Audi nie zmieni L-Twina na R4, bo włosi zorganizują zamach na ich siedzibę.Po za tym ucierpiałyby na tym drogowe motocykle, kojarzone głównie z takimi rozwiązaniami. A to byłby kolejny strzał w plecy dla Ducati. L-Twin, powiadacie ... Edytowane 21 Listopada 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Znawcy :D Ciekawe, czy będzie to dla nich zaskoczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 (edytowane) MarcMarc, napięcie rośnie, jak u Hitchcocka :D , czekamy ... Edytowane 21 Listopada 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Samo Ducati określa Desmosedici jak double L-Twin. Poza tym ja pisałem dość generalnie, myśląc nie tylko o motocyklach motoGp. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Nie wnikajmy, wydaje mi się że Niemcy zrobia porządek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 YUBY, logiczne szczególnie w przypadku Yamahy i Hondy z V5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 [OT]L-Twin natomiast sobie świetnie radzi, o czym świadczą wielokrotne tytuły w WSBK. Nie ma tu czego zmieniać. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.