Skocz do zawartości

gpx 750 problem z odpaleniem pomocy


bzyczek121
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich

mam problem z kawasaki gpx 750 f1. Problem polega na tym ze moto nie odpala;/ paliwo dostaje, iskra tez jest ladna.

po chwili kręcenia rozrusznikiem slychac strzal z tłumika i tyle potem cisza. Kawa jest z 87r.

Jezeli macie propozycie co jej moze byc to słucham :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy jakikolwiek serwis robiłeś? Paliwo jest świeże, Kiedy ostatnio odpalała...opisz coś więcej bo to lakoniczne informacje.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiec tak serwisu u mnie nie bylo;/ paliwo oczywiscie swieżutkie prosto z PB ;]. a ostatnio odpalala jakies 2 lata temu ;]

 

a teraz dokladniej kupilem ja uszkodzona z urawna korba :/ w okazyjnej cenie pod koniec wakacji ;] wczesniej smigala fajnie widzialem .Potem w wolnych chwilach ja rozkladalem na czesci i skladalem. wymienilem blok na dobry, korbe, cylindry ,tloki, wal i chyba tyle. silnik poskladalem tak jak jest to w ksiazce serwisowej wiec powinno byc dobrze. rozrząd jest ustawiony zgodnie z serwisowka.

ale silnik nie chce odpalic nawet nie lapie, iskara ladna , bezyne dostaje, rozrusznik kreci ladnie. jednynie te wystrzaly od czasu do czasu z tlumika;/

 

nie pisalem wczesniej wszytkiego bo watpilem ze sie ktos odezwie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boże kochany od tego powinieneś zacząć. Z twojego postu wynikało , że wszystko było ok tylko pewnego dnia nie odpaliło moto. Dwa posty dalej dowiadujemy się o rozbiórce całości na czynniki pierwsze :) Ciężko pomóc w takiej sytuacji. Najlepiej opisać wszystko dokładnie od A do Z co robiłeś wcześniej.

PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn

 

www.elektrotec.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli silnik był składany tak chaotycznie jak piszesz na tym forum to nic dziwnego, że nie odpala.

Sprawdziłeś zgodnie ze schematem podłączenie przewodów zasilających cewki zapłonowe?

Fajki są założone na odpowiednie cylindry?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik skladalem jak mialem czas a posta pisalem szybko bo mi sie spieszylo

 

fajki sa dobrze zalozone i wyglada ze wszystko jest zgodne ze schematem.

sprawdzalem kiedy jest iskra i wychodzi na to ze w gornym polozeniu tloka wiec dobrze;]

 

tu jest schemat jak bys chcial zobaczyc

http://www.motoinfo.yoyo.pl/Kawasaki/Kawasaki%20GPX750R.pdf

Edytowane przez bzyczek121
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik skladalem jak mialem czas a posta pisalem szybko bo mi sie spieszylo

 

fajki sa dobrze zalozone i wyglada ze wszystko jest zgodne ze schematem.

sprawdzalem kiedy jest iskra i wychodzi na to ze w gornym polozeniu tloka wiec dobrze;]

 

tu jest schemat jak bys chcial zobaczyc

http://www.motoinfo....i%20GPX750R.pdf

 

Jeżeli twierdzisz, że wszystko dobrze to powinien odpalić a jednak dostaje czkawki :biggrin:

piszesz w pierwszym poscie: iskra tez jest ladna - a ja pytam w/g jakich kryteriów ? Playboya?

przy takich subiektywnych ocenach nie mogę pomóc niestety :banghead:

 

Wymień świece na nowe i sprawdź dokładnie podłączenia o których pisałem poprzednio a powinien odpalić.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnuie miałem napisać, że jak wszystko dobrze złożone to powinien odpalić. Ja jeszcze podejrzewałbym rozrząd jednak zacznij od zapłonu jak Piotr napisał.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zostawmy moze te swiece (przebicia nie maja, bezynke zapalaja) moze faktycznie przy ustawianiu rozrzadu cos pokrecilem :/

 

Adam

niepamietam dokladnie ale chyba byl to 1 z lewej jak siedzisz na motorze

 

a ustwialem tak:

sa 2 walki in (ssacy) i ex (wydechowy) wiec to ogranicza pole pomylenia. i tak te walki trzymaja takie 4 trzymacze (nie wiem jak to sie nazwa) na walkach sa 2 takie pierscienie ( po 1 na walku). wiec zalozylem je wydechowy tym pierscieniem po prawej stronie silnika (patrzac siedzac na motorze) a ssacy (in) po lewej stronie silnika. polozenie walu ustawione na znaku T zgrane z znakiem na bloku silnika

http://chomikuj.pl/AiXsL/Motoryzacja/Motor/Service+Manual+Kawasaki+GPX750R,1424097802.pdf tu jest serwisowka jbc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze mowiac to nie ;/ ale w innym wypatku to slychac by bylo stukanie w zawory. a jak kiedys sciagnolem pokrywe zaworow to patrzylem czy wszystkie zawory sie domykaja i pracuja prawidlowo (czy sie wszystkie otwieraja i zamykaja)tak wiec raczej nie pogiolem :]

adam patrzyles na serwisowke ?? moze zle obrocilem walki ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...