bzyczek121 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 witam wszystkich mam problem z kawasaki gpx 750 f1. Problem polega na tym ze moto nie odpala;/ paliwo dostaje, iskra tez jest ladna. po chwili kręcenia rozrusznikiem slychac strzal z tłumika i tyle potem cisza. Kawa jest z 87r.Jezeli macie propozycie co jej moze byc to słucham :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Kiedy jakikolwiek serwis robiłeś? Paliwo jest świeże, Kiedy ostatnio odpalała...opisz coś więcej bo to lakoniczne informacje. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyczek121 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 no wiec tak serwisu u mnie nie bylo;/ paliwo oczywiscie swieżutkie prosto z PB ;]. a ostatnio odpalala jakies 2 lata temu ;] a teraz dokladniej kupilem ja uszkodzona z urawna korba :/ w okazyjnej cenie pod koniec wakacji ;] wczesniej smigala fajnie widzialem .Potem w wolnych chwilach ja rozkladalem na czesci i skladalem. wymienilem blok na dobry, korbe, cylindry ,tloki, wal i chyba tyle. silnik poskladalem tak jak jest to w ksiazce serwisowej wiec powinno byc dobrze. rozrząd jest ustawiony zgodnie z serwisowka. ale silnik nie chce odpalic nawet nie lapie, iskara ladna , bezyne dostaje, rozrusznik kreci ladnie. jednynie te wystrzaly od czasu do czasu z tlumika;/ nie pisalem wczesniej wszytkiego bo watpilem ze sie ktos odezwie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Boże kochany od tego powinieneś zacząć. Z twojego postu wynikało , że wszystko było ok tylko pewnego dnia nie odpaliło moto. Dwa posty dalej dowiadujemy się o rozbiórce całości na czynniki pierwsze :) Ciężko pomóc w takiej sytuacji. Najlepiej opisać wszystko dokładnie od A do Z co robiłeś wcześniej. PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Jeżeli silnik był składany tak chaotycznie jak piszesz na tym forum to nic dziwnego, że nie odpala.Sprawdziłeś zgodnie ze schematem podłączenie przewodów zasilających cewki zapłonowe?Fajki są założone na odpowiednie cylindry? Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyczek121 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 (edytowane) silnik skladalem jak mialem czas a posta pisalem szybko bo mi sie spieszylo fajki sa dobrze zalozone i wyglada ze wszystko jest zgodne ze schematem.sprawdzalem kiedy jest iskra i wychodzi na to ze w gornym polozeniu tloka wiec dobrze;] tu jest schemat jak bys chcial zobaczychttp://www.motoinfo.yoyo.pl/Kawasaki/Kawasaki%20GPX750R.pdf Edytowane 23 Kwietnia 2012 przez bzyczek121 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 silnik skladalem jak mialem czas a posta pisalem szybko bo mi sie spieszylo fajki sa dobrze zalozone i wyglada ze wszystko jest zgodne ze schematem.sprawdzalem kiedy jest iskra i wychodzi na to ze w gornym polozeniu tloka wiec dobrze;] tu jest schemat jak bys chcial zobaczychttp://www.motoinfo....i%20GPX750R.pdf Jeżeli twierdzisz, że wszystko dobrze to powinien odpalić a jednak dostaje czkawki :biggrin:piszesz w pierwszym poscie: iskra tez jest ladna - a ja pytam w/g jakich kryteriów ? Playboya?przy takich subiektywnych ocenach nie mogę pomóc niestety :banghead: Wymień świece na nowe i sprawdź dokładnie podłączenia o których pisałem poprzednio a powinien odpalić. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Właśnuie miałem napisać, że jak wszystko dobrze złożone to powinien odpalić. Ja jeszcze podejrzewałbym rozrząd jednak zacznij od zapłonu jak Piotr napisał. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Podejrzewam ustawienie rozrzadu na nieprawidlowym cylindrze - czesty blad robiony mimo poisadania serwisowki -wiesz ktory cylinder w tej Kawie jest pierwszy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyczek121 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 zostawmy moze te swiece (przebicia nie maja, bezynke zapalaja) moze faktycznie przy ustawianiu rozrzadu cos pokrecilem :/ Adam niepamietam dokladnie ale chyba byl to 1 z lewej jak siedzisz na motorze a ustwialem tak:sa 2 walki in (ssacy) i ex (wydechowy) wiec to ogranicza pole pomylenia. i tak te walki trzymaja takie 4 trzymacze (nie wiem jak to sie nazwa) na walkach sa 2 takie pierscienie ( po 1 na walku). wiec zalozylem je wydechowy tym pierscieniem po prawej stronie silnika (patrzac siedzac na motorze) a ssacy (in) po lewej stronie silnika. polozenie walu ustawione na znaku T zgrane z znakiem na bloku silnika http://chomikuj.pl/AiXsL/Motoryzacja/Motor/Service+Manual+Kawasaki+GPX750R,1424097802.pdf tu jest serwisowka jbc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 I potem sprawdziles ze gdy tlok tego cylindra jest w GMP to oba zawory sa zamkniete ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyczek121 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 szczerze mowiac to nie ;/ ale w innym wypatku to slychac by bylo stukanie w zawory. a jak kiedys sciagnolem pokrywe zaworow to patrzylem czy wszystkie zawory sie domykaja i pracuja prawidlowo (czy sie wszystkie otwieraja i zamykaja)tak wiec raczej nie pogiolem :]adam patrzyles na serwisowke ?? moze zle obrocilem walki ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 zmierz czy ma to sprężanie. 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyczek121 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 nie mam czym :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 To oddaj do warsztatu. Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi