krzywer Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 O kurde, ale wydumka... Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Nie kumam... z 2. też mogę uciekać dopóki się motur toczy. Litrem to może i tak. 600tą to najwyżej można się przetoczyć. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil999 Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 (edytowane) OK a wracajac do sedna pytania , czy w takim wypadku z taka skrzynia biegow jak wyzej opisalem Mozna czy nie zrzucac z 2 na luz przez jedynke ( 2 biegi na raz ) , czy to ma negatywne skutki uboczne? Juz pomijajac aspekty ''uciekania '' przed poajazdami z tylu itd... Edytowane 29 Maja 2012 przez Kamil999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Z 2 na luz zrzuca się na kursach w celu np ćwiczenia przeciwskrętu (żeby nie przeszkadzało hamowanie silnikiem). Negatywnych skutków raczej nie ma, tylko zastanawiam się nad uzasadnieniem dla wykonania takiej operacji. A po co Ty chcesz to robić (z ciekawości)? Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Litrem to może i tak. 600tą to najwyżej można się przetoczyć. Eeeee dramatyzujesz... I tak masz lepszy wykop z dwójki, niż jakieś 80% jeżdżących jednośladów z jedynki :) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Chyba się nie rozumiemy :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sevox Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Mam taką samą skrzynie jak autor tematu w chińczyku "Junak 902" i również nie wiem jak się zatrzymywać na stopie czy też światłach... Przykładowo jadę na 2, widzę znak stop, więc przymierzam się do zatrzymania. Z 2 na 1 i na jedynce wyje... Więc wtedy od razu z 2 na 1 i luz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nem tudom Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Mam taką samą skrzynie jak autor tematu w chińczyku "Junak 902" i również nie wiem jak się zatrzymywać na stopie czy też światłach... Przykładowo jadę na 2, widzę znak stop, więc przymierzam się do zatrzymania. Z 2 na 1 i na jedynce wyje... Więc wtedy od razu z 2 na 1 i luz ?A nie możesz tej jedynki wrzucać chwilę później? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterB Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Witam. Podłączę się pod temat.. Mam jedno pytanie może głupie ale.. Mam XJ 600 , zastanawia mnie bezpieczna prędkość ( jazda w trasie ) dla tego motocykla. Rozumiem że "wchodzenie" wskaźnika obrotomierza w czerwone pole jest niedozwolone ale poniżejmożna spokojnie jeździć tzn że np. mogę spokojniejechać w trasie np. 140 km/h i motocykl tego nie "odczuje" ? Z góry dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nem tudom Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Trochę więcej spali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Witam. Podłączę się pod temat.. Mam jedno pytanie może głupie ale.. Mam XJ 600 , zastanawia mnie bezpieczna prędkość ( jazda w trasie ) dla tego motocykla.Rozumiem że "wchodzenie" wskaźnika obrotomierza w czerwone pole jest niedozwolone ale poniżejmożna spokojnie jeździć tzn że np. mogę spokojniejechać w trasie np. 140 km/h i motocykl tego nie "odczuje" ? Z góry dzięki za odpowiedź.Jeździłem kilkanaście razy takim motocyklem w trasy (pożyczałem od brata..) i nic się złego nie dzieje. Trasa Budapeszt-Warszawa pokonana ciurkiem, z małym stresem przed policją słowacką, w dwie osoby z sakwami, przy przelotowej 120-140, wykazała spalanie 5,5 l/100km. Oleju dolewać nie trzeba było :)XJ600 Diversion to dobry motocykl i eksploatowany na dobrym oleju jest odporny na takie prędkości w trasie. Krzywdy nie ma :) Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.