Skocz do zawartości

Kamil999

Forumowicze
  • Postów

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszow

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Kamil999

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam , wiem że odswieżam bardzo stary temat , ale głupio mi zakładać nowy na tak błache jedno pytanie powiązane z tym tematem - mianowicie popełniłem głupote i podczas wlewania elektrolitu nie zdjąłem folii zapiezpieczającej otwory w aku (nie w elektrolicie , bo t jak wiemy się same przebijają ).I niestety ta folia zabezpieczająca otwory w aku się tam dostała , pytam ponieważ chcę być przekonany iż z tego powodu nie dojdzie do jakiegoś samozapłonu . Pozdrawiam
  2. Prawde mowiac to roznie z nim jest - raz zalapuje od razu a raz ma kaprys i mu sie niechce ... :) Ok dzieki za rady , dzisiaj zajme sie regulacja gaznika .
  3. Sytuacja : Dojezdzam na dwojce zblizam sie do punktu docelowego (np. skrzyzowania ) wbijam jedynke ,trzymam sprzeglo , hamulec i obroty spadaja taki nisko ze gasnie ... chociaz sprzeglo trzymam PS. Dziekuje jednemu '' uprzejmemu moderatorowi '' za popdowiedz abym wyrzucil motor w krzaki - naprawde cenna rada , natomiast drugiemu moderatorowi (tutaj bez cudzyslowia ) za usuniecie tej jakze pomocnej rady ''moderatora ''
  4. Jezeli to ma jakies znaczenia - zumico gr 500 - chinczyk
  5. Na pocatku na pewno nie , gdzies polowa a nawet troche za polowa
  6. A moze to wina zbyt poluzowanego sprzegla ? '' nie lapie '' ze go trzymam i gasnie .. lub cos takeigo :D ?
  7. Kabelek od stopki bocznej zostal odpiety - wydawal mi sie ten czujnik zbedny ( odpety zostal juz dosc dawno )
  8. Witam , mam problem , dosc czesto (mniejwiecej raz na 5 - 10 razy ) Podczas wyhamowywanie do swiatel/skrzyzowania itd , poczas wlaczania jedynki i wcisnieciu sprzegla , obroty spadaja tak nisko ze motor gasnie ... Wie ktos gdzie moze lezec problem Moge jeszcze dodac ze dzis w miejcu gdzie parkuje znalazlem kawalem ulamanej sruby (koncowka ) ,dlugosc 1 cm / szerokosc 0.5 cm . Nie wiem czy to ma cos wspolnego ale ....
  9. OK a wracajac do sedna pytania , czy w takim wypadku z taka skrzynia biegow jak wyzej opisalem Mozna czy nie zrzucac z 2 na luz przez jedynke ( 2 biegi na raz ) , czy to ma negatywne skutki uboczne? Juz pomijajac aspekty ''uciekania '' przed poajazdami z tylu itd...
  10. Nie wiem czy czegos nie rozumiem , jezeli tak to prosze o wytlumaczenie ale u mnie jest tak : Odpalam motor - jest luz Natepnie jedynka oraz kolejne biegi sa w dol Redukcja sie odbywa tylko w gore, wiec nie rozumiem stwierdzenia ''luz jest pomiedzy jedynka a dwojka ''
  11. U mnie to jest w kolejnosci , luz, jedynka , dwojka , trojka itd - chyba ze jeszcze czegos nie odkryelm :D , wiec dojezdzajac do swiatel musze zarzucic jedynke , lub natychmiast przecic z 2 na luz przez jedynke ( dwa biegi na raz ) Napisalem ze w miarę opanowalem jazde , napewno do wielu z was mi jeszcze sporo brakuje.
  12. Odswieze temat aby nie zakladac nowego. Dziekuje wszystkim za odpowiedzi , po przejechaniu dobre kilkuset km juz w miare opanowalem jazde motocyklem , ale dreczy mnie jeszcze jedno pytanie Czy redukcja 2 biegow na raz , czesto to robie dojezdzajac do swiatel ( z 2 biegu na luz ) ma jakies skutki ubooczne ? , czy moge smialo zrzucac z 2 na luz ?
  13. Witam - posiadam chinczyka - mam ''dziurawy'' wezyk i musze go wymienic jednak nie mam pojecia jaka on ma srednice a w sklepie sa rozne .Jest ktos zoorientowany w tym temacie ?
  14. Wydawalo mi sie ze trafilem na najlepsze miejsce aby wzbogacic wiedze na ten temat ale mozliwe ze sie mylilem .... A zeby szukac w necie - trzeba wiedziec co szukac , bo inaczej to szukanie igly w stogu siana A co do instrukcji - nie posiadam. Dzieki i pozdrawiam tych ktorzy zechcieli odpowiedziec /wytlumaczyc . Temat uwazam za mkniety z mojej strony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...