luqa90 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Witajcie, mam problem ze zmianą biegów, wszystkie zmiany w górę oraz redukcje wyłączając biegi 1-2 wychodzą mi dobrze, stosuję przegazówkę zgodnie z zasadami opisanymi przez Pana Kulika. Mam jednak problem z redukcją z 2 biegu na 1 oraz w drugą stronę też, co mogę robić źle? Już mam nawet dziwne pytanie, czy dobrze robię wrzucając od razu bieg, nie robiąc przerwy na wrzucenie luzu między tymi biegami? Po prostu jakkolwiek nie kombinowałbym z przegazówką to słychać dość głośny stuk... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Musisz dobrze wyczuć skrzynię, bo pomiędzy tymi biegami jest największa różnica obrotowa i dlatego najciężej jest się wbić w odpowiednim momencie. Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luqa90 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Podrzuć mi jakieś rady, kiedy najlepiej wbijać tzn. wiadomo zależy od celu no ale na pewno są jakieś przedziały. Mam FZ6, można określić jakieś przedziały obrotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 (edytowane) Różnica obrotowa między pierwszym a drugim biegiem jest zwykle dość duża, dlatego ciężko jest zredukować bez charakterystycznego stuknięcia. Ja zwykle wbijam jeden gdy jadę bardzo wolno, około 20km/h lub po prostu korzystam z dłuższego międzygazu podczas gdy chcę szybko przyśpieszyć. Co do przerwy, nic takiego nie rób, bieg w dół z międzygazem. Edytowane 19 Kwietnia 2012 przez murgal Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Do jedynki redukujesz dopiero przy bardzo małej prędkości, gdy się "turlasz" przed zatrzymaniem. Tylko w takich sytuacjach jest potrzebny 1 bieg. Resztę ogarniesz z drugiego. Ewentualnie wyraźniejsza przegazówka, z racji różnicy prędkości. Ale nie pozbędziesz się tego trzasku na dobre, zawsze jakiś zostanie, tak to już jest w motocyklach. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 W każdym bądź razie nie przejmuj się tym, bo tak jak napisał Quirm, to jest jak najbardziej normalne Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Zwykle z zapieciem dwójki jest problem gdy ktos to robi powoli i czeka ze zmianą do opadniecia obrotów na wartość jałowych. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Yuby, nie mówiłem o problemach tylko stuknięciu przy redukcji Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TybuR Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Nie jest normalne jak ktoś ma problemy z wbiciem drugiego biegu. on nie ma problemu z wbiciem biegu tylko pyta jak zrobić żeby nie było "stuknięcia" głośnego...więc stuknięcie jest normalne, jak dobrze wyczujesz to jest ciszej a jak nie wyczuwasz skrzyni to jest głośne.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Ale nie każdy jest taki fajny jak Ty ... :( Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luqa90 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Oo kurcze nie spodziewałem się tak szybkiego odzewu, dziękuję wszystkim. Proszę o wyrozumiałość, do tej pory moje doświadczenie to maxi skutery, pierwszy raz poza kursem jeżdżę czymś co ma biegi. No to już wiem na co się nastawiać przy redukcji na 1. Mielibyście jeszcze jakieś wskazówki przy zmianie w górę. Oczywiście tak jak mówiłem wskazówki z tematu Pana Kulika znam i staram się je wprowadzać w życie, mam za sobą dopiero 300km na nowej maszynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Ano, ćwicz. I nie zamulaj ze zmianą biegów w górę. Jeden-pyk-dwa, ot co. Nie czekasz, nie gazujesz, pykasz bieg i lecisz do przodu. Dobrze by było gdbyś już zaczął wprowadzać "preloading", pomoże pozbyć się trzasków przy zmianie w górę. Dokładasz trochę siły na dźwignię biegów do góry, wciskasz sprzęgło trochę i bieg wskakuje. Puszczasz jedno i drugie i lecisz. Bezbolesne. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Ja słyszę tylko kliknięcie, na yamasze i na hondzie. Kwestia wprawy. To ma być jeden ruch, wszystko w tym samym czasie, żeby obroty nie zdążyły spaść. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luqa90 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 No staram się stosować zasadę, że noga zaczyna i kończy, a także użycie sprzęgła w czasie poniżej sekundy. Nie wiem czemu ale strasznie się usztywniam, jak kot s****cy w puszczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 To może bez usztywniania i spinki używaj jednak sprzęgła do zmiany z 1 na 2 i z 2 na 1?Ujmuje to coś męskiemu ego? Bo mojemu nie ujmowało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.