qurim Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Ale przód nadal ma paskudny, taki "zaostrzone" a reszta auta w miarę obła. Przyglądam się tym autom, naprzeciwko mnie siąsiedzi mają B4 kombi i często parkują przed moim oknem. Niby fajne ale jest w nim coś co zakłóca jego urodę. Z kolei kolega ma B4 w sedanie, TDI ten sam co mój i to w ogóle jest dziwne. Przód taki klinowaty, płaski a tył wysoki i krótki. Nieproporcjonalne. Paski dopiero w B5 zyskały elegancki wygląd i fajne proporcje. A B3 jest strasznie ciężki z wyglądu. Ale co my tam o urodzie 15-letnich aut będziemy dywagować. Byle rudzielca za dużo nie wystawało z zakamarków. Myślę jednak że Mk3 będzie palił mniej niż Pasek z tym samym silnikiem. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Qurim to ty tjuningator jesteś. Co tym szmelcwagenom golfom brakuje, że od razu trzeba je zmieniać? Polisz stajl, mk3 a`la mk4 :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Ojtam tjónink. Mam reflektory do wymiany bo pęknięte, no to zgarnę te ładniejsze co to kolega trzyma dla mnie. A chcę takie bo będą dobrze wyglądać z halogenami Hella w zderzaku. Tuningu raczej nie lubię, a szczególnie zburaczonych Golfów GTI-Turbo-Nitro-V12. Na szczęście mój jest w dieslu i kombi. :biggrin: Takie lampy i takie halo w zderzakach będą. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Qurim to ty tjuningator jesteś. Co tym szmelcwagenom golfom brakuje, że od razu trzeba je zmieniać? Polisz stajl, mk3 a`la mk4 :laugh:A to może golf jest złym obiektem do tuningu? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kysa275 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Ja proponuje Audi 100 c4 2.5tdi, auto nie do zajechania, blacha ocynk, mało pali, prosty i tani w naprawie, no i ogromne wnętrze ma. Ja mam A6 c4 czyli prawie to sam samochód i w automacie pali 6-7l ropy :biggrin: . Ponoć ten silnik może przejechać milion kilometrów do remontu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Albo Audi 80B4 Avant, jednak za 5 tyś będzie trudno o taki wóz w TDI-ku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domestos_WC Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 a80 b4 za 5tys ciezko bedzie dorwac w dobrym stanie. Cały czas ślinię się na myśl o A80 convertible, ale na dobrą sztukę trzeba wydać ~15k zł, co mało wcale nie jest, a auto praktycznością nie grzeszy, ciagnie mnie jedynie to, że uwielbiam stare audice, kojarzą mi się z dzieciństwem ;). Jak A80 b4 nie ma w tej cenie to może starsze b3 poszukać w lepszym stanie, niedawno znajomy sprzedawał, jego auto od nowości, 300tys przejechane a stan techniczny i wizualny wręcz idealny. Sprzedał za 3000 zł z bólem, ale nikt dać więcej nie chciał za ten rocznik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Na razie jestem nastawiony na audi 80 b4, może coś się uda dorwać w tej kasie, no i znajomi mechanicy mnie do niego przekonują mocno. Nie gnije, wytrzymały silnik i nieźle wykonane auto. Domestos, co do b3 to na allegro nie ma ani jednego w kombi... Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 I nie będzie. Ale zawsze możesz zrobić stylizacje Avanta na B3, oryginalnie to wygląda. Ale z tym budżetem cięzko będzie znaleźć coś sensownego. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domestos_WC Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 faktycznie, nawet nie wiedziałem, że b3 nie robiono w budzie kombi. zawsze czegoś się człowiek dowie ;) pozostaje Ci szukac b4 avant albo celować w wyższe, np. audiczki 100 jak kolega wspomniał.We wczesnych latach 90tych mój ojciec był dumnym posiadaczem audi 100 c4 z benzynką 2.3E (miała nazwę setki, ale wnętrze już z a6 nie wiem czemu, ta charakterystyczna długa decha rozdzielcza). Mimo dzisiejszych nowych fur, ciągle wspomina jak to seteczka trzymała się drogi jak czołg. Btw po audiczce 100 kupił salonowe mk2 kombi, w 97 roku. Po przesiadce pamiętam, że nie mógł się przyzwyczaić, twierdził, że mk2 nie nadaje się do szybkiej jazdy, bo go po całej drodze nosi. A popie**lał w tamtych latach ostro, na drogach było pusto, więc i często 200km/h na budziku widywałem. Audica skończyła żywot w wypadku, zostawiała cztery ślady, a ja gratis otrzymałem pęknięcie czaszki ;) Dzisiaj kupić takie 100c4 w dobrym stanie graniczy raczej z cudem, większość to powypadkowe składaki, które niejednego dzwona zaliczyły. Co ciekawe, audica ojca byłą naprawde konkretnie rozwalona, i był to juz drugi jej wypadek, a i tak po wypadku odkupił ją gość, poskładał i jeździła przez lata. Auta z tamtych lat były sprowadzane już jako powypadkowe, bo w PL rejestrowano je i tak jako składaki, u nas zaliczały następne dzwony, a serwisowane były w stodołach. Na allegro stoi kilka fajnych sztuk, ale budżet 5k przekraczają 2 - 3 krotnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 wiem wiem aledeawoo nubira w kombi jak cos to 2.0 w gazie kup roczniki dobre, czesci tanie nawet z klima znajdziesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Patrzyłem za tym audi 80 B4, średnia cena to około 7 tys zł. Warto by było do tego dołożyć z 1000 i szukać a4 w kombi? Zakładając że budżet mi się nieco powiększył;) Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domestos_WC Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 a4 a a80 b4 to dwa inne światy. Ja bym brał a80. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Dlaczego? Na razie takie małe podsumowanie moich poszukiwań: Ford Mondeo mk2 kombi w sekwencyjnej instalacji gazowej - tani (za 5k zł można trafić już lepszą sztukę), dobrze wyposażony (2 poduszki, klima), spalanie około 10l gazu więc w miarę ekonomiczny. Za około 5000 zł można dorwać nawet z rocznika 1999.Ładny. Minusy - strasznie ciężko znaleźć niezardzewiały egzemplarz, a nawet jeśli taki będzie to jest obawa że niedługo zacznie gnić... Obawiam się wysokich kosztów z tym związanych. Audi 80 b4 Avant - w 1.9 TDi bardzo mało pali. Z tego powodu benzyną się nie interesowałem (warto szukać w gazie? Koszt eksploatacji chyba będzie wyższy niż w dieslu...). Solidnie wykonany, blacha ocynk więc z korozją nie powinno być problemów (chociaż z tego co wyczytałem to zdarza się). Można znaleźć sztuki z 2 poduchami i klimą. Za dobre auto z tego co patrzyłem trzeba dać 7-8 tys, więc sporo droższe od mondeo. Passat b4- patrzyłem głownie na 1.9 TDi z racji tego że mało pali. Auto tanie w naprawie, tańsze w zakupie od audi, ale wydaje się wykonane z gorszych materiałów (plastiki) (nie siedziałem w passacie, to wniosek na podstawie zdjęć). Do tego sporo egzemplarzy łapie korozja. Tańsze od audi około 1000 zł. Passat b5 - w tej kasie są jakieś sztuki na allegro, ale podejrzewam że cudów nie ma i to padaki... Golf 3 - silnik TDi tak samo jak wyżej, malutkie spalanie. Samochód ładny, tani, bez klimy i z 1 poduszką powietrzną. Nie wiem jak z korozją... Opel vectra B - W miarę wyposażony kosztuje 7500 zł, . Jazda najtaniej wychodzi z LPG . Do tego ponoć ople strasznie gniją, więc znów dochodzą obawy o koszu ochrony antykorozyjnej... Opel Omega - ładne auto, ale dużo palące silniki, i tak jak wyżej - ponoć lubi je brać korozja. Wyposażenie mają bardzo fajne i samo auto jest tanie. BMW serii 3 - śliczne. 316 lub 318 w granicach 10 LPG na 100 km się mieszczą. 318 tds - 7 litrów ON, więc więcej niż audi o około 2 litry. Ponoć trzeba mocno pilnować korozji, i większość egzemplarzy jest zajechanych przez młodych gniewnych. Do tego dochodzą wysokie koszty części... Fiat marea - mało pali, blacha ocynk, straszliwie brzydkie. Japońskie samochody - niezawodne ale znów - korozja je lubi i drogie części zamienne jak już zacznie się psuć. Rozważałem również dozbieranie do około 10k zł na audi a4 ale to się raczej mija z celem... Słusznie tak się obawiam korozji w każdym aucie? Duże są koszty jej zapobiegania i naprawiania? Skreślać z tej podstawy auto? Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 (edytowane) Lepiej sprowadzić z niemcowni ładną B4 niż szukac u nas na siłe stryranej A czwórki.. Edytowane 26 Kwietnia 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.