Skocz do zawartości

Ładowanie fazer 1000


nowy90
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z ładowaniem, ostatnio po przejazdzce nie mogłem odpalić motocykla. Po naładowaniu akumulatora nie było problemu. Zmierzyłem napięcie na 3 fazach alternatora, wynosi ono na jalowym 18v do 70v na wyzszych obrotach, czyli prawdopodobnie można go wykluczyć. Wpiąłem się rowniez pod przewody czerwony i czarny wychodzące z regulatora na akumulator, napięcie tam wynosi 12,5v na wolnych, a przy 5tys obr 13,8 v. Natomiast napięcie na zaciskach akumulatora wynosi 12,3v na biegu jalowym do maks 12,8v przy 5tys obrotow z wlaczonymi swiatlami. Co sie dzieje z tym 1v miedzy regulatorem, a akumulatorem, jakie powinno być napięcie wychodzące z regulatora? Może w akumulatorze się coś dzieje? Wszystki masy poczyszczone, więcej pomysłow nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile lat ma akumulator?

Te 13.8V za regulatorem tez było przy włączonych światłach? Trochę za dużo skrótów myślowych.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile lat ma akumulator?

Te 13.8V za regulatorem tez było przy włączonych światłach? Trochę za dużo skrótów myślowych.

Na akumulatorze nie ma daty produkcji, za regulatorem było 13,8v z włączonymi światłami. Tylko wydaje mi sie że prad na swiatla idzie z akumulatora, a nie z regulatora(przed akumulatorem).

 

A mnie się wydaje, że nie uważałeś na lekcjach

Jeżeli Twoja wiedza jest tak słaba to poszukaj w okolicy elektryka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O co tu chodzi...Bo wydaje mi się, że ktoś tu namieszał...a w pierwszym momencie Nowemu 90 by sie oberwało ode mnie. Przypuszczam, że to Ty Piotrze więc może podpisuj się bo niezła mamałyga wyszła.

Nowy90, jak nie wiesz ile czasu siedzi tam akumulator to jest taka opcja, że jest już bardzo stary i Twoje problemy są związanie z jego uszkodzeniami wewnętrznymi.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O co tu chodzi...Bo wydaje mi się, że ktoś tu namieszał...a w pierwszym momencie Nowemu 90 by sie oberwało ode mnie. Przypuszczam, że to Ty Piotrze więc może podpisuj się bo niezła mamałyga wyszła.

Nowy90, jak nie wiesz ile czasu siedzi tam akumulator to jest taka opcja, że jest już bardzo stary i Twoje problemy są związanie z jego uszkodzeniami wewnętrznymi.

 

Ale o co chodzi?

Kolega ma trafiony akumulator i teraz tworzy teorie pomiarów -przed,za i pomiędzy, pisze o pomiarze napięcia a za chwilę o kierunkach płynącego prądu :biggrin: :biggrin: :biggrin:

 

wystarczy zamontować nowy naładowany akumulator i po odpaleniu silnika zmierzyć napięcie na klemach

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomijam kwestie merytoryczną jego postu.

W pierwszym, momencie czytam i oczom nie wierzę...zacytował mój post i jakies teorie, o których nawet nie pisałem wysnówł...i juz miałem spiąć pośladki i zajarzyłem, że edytowałeś mu post :biggrin:

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na kolorowo to ja :biggrin: bo osobiście nie lubię czegoś co kopie ale nauczyłem się w szkole podstawowej (wtedy jeszcze uczyli) co to jest napięcie i co to jest prąd a potem to już namieszali z tym oporem. Jak mam problemy ze sprawdzeniem akumulatora to biegam za ścianę do elektryka i on ma woltomierz z opornikiem :biggrin: pomiar trwa 10 sek.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witajcie, Odkopuje :)

 

Mam problem z ładowaniem w Fazerze 1000, zmierzyłem napięcie miedzyfazowe, w kostce przed regulatorem. Każde wskazanie to 17V jałowe obroty, 3-5 tys to 32 V, to nie za mało ? gdzieś wyczytałem że takie powinno być, no to dawaj... zakupiłem regulator i klapa.

 

Na aku jest podczas pracy silnika max 13V, czym dodaje obroty tym potrafi spadać napięcie do 12 V....

 

Co radzicie sprawidzić przed kolejnym zakupem ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...