Skocz do zawartości

nowy90

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    fazer 1000
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    wrocław

Osiągnięcia nowy90

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Przyczyną był uszkodzony moduł, dzięki wszystkim za pomoc, temat do zamknięcia.
  2. Alarm ma mozliwosc odpalania z pilota. Rozowy z cantrali alarmu mial byc podlaczony po statyjce, podlaczylem go pod czerwono - bialy przy module. Szary z alarmu mial byc podlaczony po przelaczniku zaplonu - podlaczylem pod gruby szary. Dwa zolte na kierunkowskkazy, czarne masy i czerwony pod plus z akumulatora. Tak jak mowisz orange i grey idzie na cewki. Przekladalem cewke z szarego na pomaranczowy, cewka jedna i druga chodzi, pod szarym nie chodzi żadna. Nie wiem czy to ma jakies znaczenie, ale wypialem modul i zmierzylem rezystancje między pinem gdzie przychodzi czerwony gruby przewod, a szarym i pomaranczowym. Miedzy czerwonym a pomaranczowym jest przejscie, w drugim przypadku przejscia nie ma. Gdzie dokladnie jest ten impulsator przy gazniku ? Z tego co wiem to jest jeden impulsator pod kapa z prawej strony.
  3. Witam. Zakupiłem ostatnio alarm motocyklowy, według instrukcji 1 przewód miał być podłączony po statyjce, drugi po włączniku zapłonu (kiedy pojawia się 12v). Niestety podłączyłem się do przewodów bezpośrednio przed mudułem zapłonowym. Chwile póżniej przepaliły się dwa bezpieczniki 20A i 10A od zapłonu. Odłączyłem alarm niestety nie ma iksry na 2 i 3 cylindrze. Kiedy podłącze cewke z 2 i 3-go cylindra pod przewody (dochodzące do cewki) od 1 i 4 cylindra iskra sie pojawia. W takim razie pozostał mi do wymiany moduł zapłonowy?
  4. Zrozumiełem aluzje, wymienie akumulator i zobaczymy ile racji w tym było.
  5. Postaram się podmienić akumulator na chwile, ale czy te 13,8v bezposrednio za regulatorem to nie ze malo?
  6. Na akumulatorze nie ma daty produkcji, za regulatorem było 13,8v z włączonymi światłami. Tylko wydaje mi sie że prad na swiatla idzie z akumulatora, a nie z regulatora(przed akumulatorem). A mnie się wydaje, że nie uważałeś na lekcjach Jeżeli Twoja wiedza jest tak słaba to poszukaj w okolicy elektryka
  7. Mam problem z ładowaniem, ostatnio po przejazdzce nie mogłem odpalić motocykla. Po naładowaniu akumulatora nie było problemu. Zmierzyłem napięcie na 3 fazach alternatora, wynosi ono na jalowym 18v do 70v na wyzszych obrotach, czyli prawdopodobnie można go wykluczyć. Wpiąłem się rowniez pod przewody czerwony i czarny wychodzące z regulatora na akumulator, napięcie tam wynosi 12,5v na wolnych, a przy 5tys obr 13,8 v. Natomiast napięcie na zaciskach akumulatora wynosi 12,3v na biegu jalowym do maks 12,8v przy 5tys obrotow z wlaczonymi swiatlami. Co sie dzieje z tym 1v miedzy regulatorem, a akumulatorem, jakie powinno być napięcie wychodzące z regulatora? Może w akumulatorze się coś dzieje? Wszystki masy poczyszczone, więcej pomysłow nie mam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...