Skocz do zawartości

Tłok bez szlifu tulei w Yamaha DT 125


Stigy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie jeździ tak samo jak wcześniej bo zwyczajnie go odblokowałeś z tego co piszesz, więc wnioskuję że awaria w dalszym ciągu jest ta sama. W miarę możliwość nagraj film jak to pracuje to może lepszy będzie pogląd na sprawę i w końcu zaczniesz jeździć a nie złote góry obiecywać.

qxl7.png

Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowych

Ostrów Mazowiecka

793736001

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli awaria jest ta sama to dlaczego 2 dni temu jeździł tak jak jeździć powinien przez 40km ?

Dopiero później coś się wydarzyło...

w końcu zaczniesz jeździć a nie złote góry obiecywać.

Widzę że ktoś tu nie ma poczucia humoru.

Edytowane przez Stigy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektryka - fajka zapłonowa, już wymieniona. To powód złej pracy w ulewie.

Co ma być źle w gaźniku jeśli motocykl chodził dobrze jeszcze 10 km temu ?

A nie blokuje przy 7 tylko przy 8,5 w tej chwili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być zaworek iglicowy np. lub brud z baku, ciężko ocenić przez kompa. Byłoby miło gdybyś postarał się o nagranie to łatwiej byłoby ustalić z jakiej przyczyny przerywa braku/nadmiaru paliwa, elektryki itd

qxl7.png

Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowych

Ostrów Mazowiecka

793736001

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może iskra przebija przy wyzszych obrotach i wiekszej wilgotnosci. Mi przebijała do gumowego weza od chlodnicy podobny objaw był. jak wyjechalem na sucho to bylo ok, a jak zlapal wilgoc to lipa. odpal na sucho, popsikaj spryskiwaczem wodą na kable wysokiego cewke i patrz na rezultat. najlepiej po ciemku albo w zaciemnieniu, szukaj przebicia i odizoluj. Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie na sucho w tej chwili też nie ma opcji żeby się wyżej kręcił. Ale to już w tej chwili pewne że to coś z elektryką. Wykluczyłem już wszystko inne. Będę szukał przebić a jeśli to nie pomoże to odsyłam moduł i elektrykę do sprawdzenia pod obciążeniem... Bo pomiary oporności niewiele wnoszą przy przerywaniu na tak wysokich obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebić brak... Sprawdzałem wszędzie. dzisiaj rozebrałem całkowicie cały układ elektryczny. Nie znalazłem kompletnie żadnych nieprawidłowości. Wszystko oryginalnie po podłączane, żadnego partactwa, zaśniedziałych styków, przerw w obwodach. Wysłałem całą elektronikę do diagnozy pod obciążeniem. Myślę że tam coś może wyjść. Właściwie musi...

Edytowane przez Stigy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponieważ silnik nie pracuje w oleju, tuleje przecierasz po wymyciu detergentem szmatą zaolejoną a pod pierścienie na płaszcz tłoka dajesz p kropelce oleju i to wszystko, składanie na przesadną ilość oleju sprawi że ten zapiecze sie w rowkach tłoka i i gdzie sie da stworzy nagar a to nie o to chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...