PRO-MOTOR Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Nie jeździ tak samo jak wcześniej bo zwyczajnie go odblokowałeś z tego co piszesz, więc wnioskuję że awaria w dalszym ciągu jest ta sama. W miarę możliwość nagraj film jak to pracuje to może lepszy będzie pogląd na sprawę i w końcu zaczniesz jeździć a nie złote góry obiecywać. Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stigy Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 (edytowane) Jeżeli awaria jest ta sama to dlaczego 2 dni temu jeździł tak jak jeździć powinien przez 40km ?Dopiero później coś się wydarzyło...w końcu zaczniesz jeździć a nie złote góry obiecywać.Widzę że ktoś tu nie ma poczucia humoru. Edytowane 7 Maja 2012 przez Stigy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Ja dalej sadze ze wina lezy gdzies w elektryce albo gazniku. Jak zlapal Cie ulewa i znowu odcina przy 7 tys to cos musi go blokowac... samo z siebie sie nie naprawia i nie psuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stigy Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Elektryka - fajka zapłonowa, już wymieniona. To powód złej pracy w ulewie.Co ma być źle w gaźniku jeśli motocykl chodził dobrze jeszcze 10 km temu ?A nie blokuje przy 7 tylko przy 8,5 w tej chwili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Może być zaworek iglicowy np. lub brud z baku, ciężko ocenić przez kompa. Byłoby miło gdybyś postarał się o nagranie to łatwiej byłoby ustalić z jakiej przyczyny przerywa braku/nadmiaru paliwa, elektryki itd Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 może iskra przebija przy wyzszych obrotach i wiekszej wilgotnosci. Mi przebijała do gumowego weza od chlodnicy podobny objaw był. jak wyjechalem na sucho to bylo ok, a jak zlapal wilgoc to lipa. odpal na sucho, popsikaj spryskiwaczem wodą na kable wysokiego cewke i patrz na rezultat. najlepiej po ciemku albo w zaciemnieniu, szukaj przebicia i odizoluj. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stigy Opublikowano 10 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Właśnie na sucho w tej chwili też nie ma opcji żeby się wyżej kręcił. Ale to już w tej chwili pewne że to coś z elektryką. Wykluczyłem już wszystko inne. Będę szukał przebić a jeśli to nie pomoże to odsyłam moduł i elektrykę do sprawdzenia pod obciążeniem... Bo pomiary oporności niewiele wnoszą przy przerywaniu na tak wysokich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 po to się robi szlif żeby rownomiernie wszystko sie dotarło. Składamy zawsze na olej żeby przy pierwszym rozruchu na sucho miał jakiekolwiek smarowanie To akurat kolego jest nieprawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stigy Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 (edytowane) Przebić brak... Sprawdzałem wszędzie. dzisiaj rozebrałem całkowicie cały układ elektryczny. Nie znalazłem kompletnie żadnych nieprawidłowości. Wszystko oryginalnie po podłączane, żadnego partactwa, zaśniedziałych styków, przerw w obwodach. Wysłałem całą elektronikę do diagnozy pod obciążeniem. Myślę że tam coś może wyjść. Właściwie musi... Edytowane 11 Maja 2012 przez Stigy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 A zawór wydechowy to Ci tam działa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stigy Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Ba... jak w zegarku... Wyregulowany co do mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 To akurat kolego jest nieprawda.a co jest nieprawdą? szlifowanie cylindra czy składanie na olej? może czegoś nowego sie dowiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 składanie na olej Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 składanie na olejponieważ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 ponieważ silnik nie pracuje w oleju, tuleje przecierasz po wymyciu detergentem szmatą zaolejoną a pod pierścienie na płaszcz tłoka dajesz p kropelce oleju i to wszystko, składanie na przesadną ilość oleju sprawi że ten zapiecze sie w rowkach tłoka i i gdzie sie da stworzy nagar a to nie o to chodzi. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.