Skocz do zawartości

PASSAT B5/Bora vs. A6/A4


qurim
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ale które audi? A4, A6?

Czy A2 to tez premium?

Kazde jest wykonane podobnie źle.

Wszystkie wymienione kolego . Audi, BMW, Lexus,Merc itd to jest klasa premium. Tak fachowo nazywa ją rynek, i te samochody są lepiej wykończone i droższe i tego nic ani nikt nie zmieni. Porównaj samochody wszystkich klas, patrząc przy okazji na ceny to zrozumiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qurim powiedz ojcu ode mnie ( a pewnie jestem w jego wieku albo starszy ) ze duzo traci nie biorac japonii pod uwage.

Przede wszystkim traci na trwalosci podzespolow.

 

Mówiłem, ale jakoś nie jest przekonany do nich. Ja osobiście wiem że są trwałe, znajomi jeżdżą japsami i mają mniej problemów niż VW czy AUDI.

 

Schodząca guma to mało wazny drobiazg. Grunt żeby jednostka napędowa śmigała bez większych problemów bo z silnikiem i osprzętem trzeba do mechanika jeździć a ten sporo kasuje. Zawieszenia i inne rzeczy to jeszcze da się ogarnąć we własnym zakresie z pomocą kolegów-mechaników. Znając życie to i tak ja pewnie będę leżał pod tym autem co jakiś czas.

 

 

A co jest grane z Volvo? Widzę że TDI, to ten TDI co VW? Bo na fotkach spod maski jakoś tak inaczej wyglądają.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tak, schodząca guma z boczków w VW to chyba największy bubel jaki kiedykolwiek ta marka zrobiła. Jest jednak prosty sposób na tę niedoróbkę. Puszka struktury za 20 zł i pól godziny czasu. Zdzieramy "gumę" czymkolwiek, odtłuszczamy i psikamy strukturą. Wychodzi baaaaaardzo ładnie i 10 minut po malowaniu jest gotowe do założenia. Ja polecam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Schodząca guma to mało wazny drobiazg. Grunt żeby jednostka napędowa śmigała bez większych problemów bo z silnikiem i osprzętem trzeba do mechanika jeździć a ten sporo kasuje. Zawieszenia i inne rzeczy to jeszcze da się ogarnąć we własnym zakresie z pomocą kolegów-mechaników. Znając życie to i tak ja pewnie będę leżał pod tym autem co jakiś czas.

 

 

No właśnie. Może to mało ważny drobiazg, ale jak to się prezentuje? Sama przyjemność jak w aucie 7 letnim uchwyt do zamykania drzwi wygląda jak by ktoś przed chwilką rzucił na niego pawia.

Dlatego wole być burakiem w starym Mercu, ale za to mam cichutko w aucie, Nic nie złazi ,nic nie trzeszczy.

 

Zaraz będzie że za to gnije. A doopa. Jak się zrobi porządnie konserwacje i (auto które ma najwięcej otworów technologicznych do konserwacji i idzie na niego tyle środków co na dwa normalne) i nie było łodzią podwodną to jakoś problemu nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi 80 B3 w latach 90 to był szał techniczny, dezajnerski i w ogóle jak widziałem ten wóz na ulicy to jakby jakiś święty zstąpił z niebios.

Przypomnę, że w tych latach FSO zaprezentowało Poloneza z dodatkową tyną szybką tzw. akwarium i ze zmodernizowanym gaźnikiem:).

24cefcm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...