Sante Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Witam. Zauważyłem problem z hamulcem w mojej gpz. Klamka hamulca zamiast chodzić płynnie w całym zakresie, czasami niespodziewanie przeskakuje powodując większą siłę hamowania, a to powoduje trudności w dozowaniu hamulca. Czy powodem takiego zachowania jest zapowietrzony układ hamulcowy? Dodam że sama siła hamowania jest satysfakcjonująca. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost_lbn Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 to nie zapowietrzenie, wg mnie powodem jest raczej jakieś uszkodzenie albo zabrudzenie w pompie, które powoduje żę albo klamka na osi przeskakuje zamiast płynnie się obracać, albo tłoczek pompy wciska się skokowym ruchem zamiast płynnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Raczej szukałbym zacinających się elementów niż zapowietrzenia. Przy zapowietrzonym hemplu za pierwszym razem klamka idzie prawie do spodu, za następnymi wciśnięciami łapie coraz wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Pompa hamulcowa do wymiany Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 sprawdz uszczelniacze w pompce jeszcze i stan płynu hamulcowego Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 zanim wymienisz pol motocykla , wyjmij i wyczysc tloczki zacisku hamulca, Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 dlaczego wymieniać od razy całą pompę hamulcową?może zestaw naprawczy wystarczy Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 dlaczego wymieniać od razy całą pompę hamulcową?może zestaw naprawczy wystarczyJeżeli dźwignia chodzi skokowo to cylinder jest już nadmiernie zużyty i "kantuje" tłoczek Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 (edytowane) Jeżeli dźwignia chodzi skokowo to cylinder jest już nadmiernie zużyty i "kantuje" tłoczekMoże tak być, ale nie zawsze musi. W miejscu gdzie klamka popycha tłoczek lubi się dostawać syf. Można najpierw spróbować oczyścić i wcisnąć tam odrobinę silikonowej pasty do tłoczków hamulcowych. Jeśli nie pomoże ten zabieg, to dopiero wtdy regeneracja, lub wynmiana. Edytowane 26 Marca 2012 przez Luca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 to samo działo się u szwagra w hornecie- po rozebraniu i wyczyszczeniu pompy wszystko wróciło do normy.Zacznij od tego. Pozdr Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 No to kolego do pracy. Może uda ci się uratować jeszcze coś. Warto spróbować zawsze to trochę kasy w kieszeni i ta satysfakcja :) Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sante Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Dzięki za rady, w ciągu kilku dni napiszę czy się udało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.