Sherman Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Człowieku, ogarnij się! Następny post napisz po zrobieniu tego, co Ci napisał Piotr w pierwszym poście i nie siej fermentu. Panewki by Ci pod obciąźeniem łupały. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Człowieku, ogarnij się! Następny post napisz po zrobieniu tego, co Ci napisał Piotr w pierwszym poście i nie siej fermentu. Panewki by Ci pod obciąźeniem łupały.I to tak że by ogłuchł :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Jezeli chcesz byc pewien ze to panewki ( lub nie ) to spusc olej do jakiegos naczynia i szukaj zlotych opilkow,lub ostatecznie zlotej teczy w tym oleju.Ja tam po dzwiekach, tym bardziej z filmu niczego bym nie diagnozowal, ale to jest dosc pewna metoda by wykluczyc panewki.Oczywiscie jesli wszystko jest dobrze to olej mozesz wlac z powrotem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 (edytowane) a ile motocykli już naprawiłeś przy pomocy serwisówki? Jeżeli mam serwisówkę to do niej zaglądam.. NIe za każdym razem to się udaję (najczęściej przy elektryce) ale kilka razy mi pomogła, moto ożyło, chodziło lepiej niż wcześniej więc o to chyba chodzi. Gdy już się uda to jest spora satysfakcja :) Edytowane 16 Marca 2012 przez adrian44 zbyteczny tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio30 Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 (edytowane) Witam po długiej przerwie. Dziś mi mechanik napisał maiala co jest do zrobienia..."Sprawa wygląda następująco ,na pewno do wymiany jest na już rozrząd,co do innych stuków, to w oleju nie zauważyłem żadnych oznak że tosię" korba sypła"ale na 100% nie można wykluczyć i tu jestpiespogrzebany bo trzeba już wywalać kasę na części i niema pewności żetoprzyniesie pożądany efekt, decyzja należy do ciebie ja mogę pruć całysilnik i szukać przyczyny "stuków"ale to się wiąże zkosztamitrudnymi do oszacowania na chwilę obecną ,przemyśl sprawę i daj znaćto pogadamy przez telefon ewentualnie zapraszam na warsztat . 1-napinacz rozrządu2-ślizgi łańcucha rozrządu3-łańcuch rozrządu 4-uszczelka napinacza5-uszczelka pokrywy impulsatora6-wymiana,regulacja zaworów ,przegląd wtrysków ,przegląd układuzasilania "Co o tym myślicie? Po zrobieniu tego Waszym zdaniem przyniesie porządany efekt? Stuki znikną? Pytam Was jako fachowców. Edytowane 29 Marca 2012 przez edzio30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 masz dwa wyjścia - robić albo nie robićMówią ludzie, że jazda motocyklem nie jest obowiązkowa :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio30 Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Bardzo śmieszne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 pod pokrywe mozesz samemu zajrzec, intuicyjnie sie polapiesz co gdzie i jak, a jak bedziesz mial problemy z ocena stanu uzywalnosci czesci strzel pare fotek i wstaw na forum, napinasz z prowadnicami chyba dasz rade samemu sprawdzic? tak samo lancuszek, Jakas serwisowka w reke i do dziela. odnosnie tego filmiku co zamiasciles- te stukanie pojawilo sie od tak zaraz czy przez jakis czas narastalo? bo moze to zle porownanie ale taki sam odglos mialem w naprawianym skuterku gdzie odkrecila sie sruba regulujaca zawor, taka mala m5 z nakretka drobny gwint. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Witam po długiej przerwie. Dziś mi mechanik napisał maiala co jest do zrobienia..."Sprawa wygląda następująco ,na pewno do wymiany jest na już rozrząd,co do innych stuków, to w oleju nie zauważyłem żadnych oznak że tosię" korba sypła"ale na 100% nie można wykluczyć i tu jestpiespogrzebany bo trzeba już wywalać kasę na części i niema pewności żetoprzyniesie pożądany efekt, decyzja należy do ciebie ja mogę pruć całysilnik i szukać przyczyny "stuków"ale to się wiąże zkosztamitrudnymi do oszacowania na chwilę obecną ,przemyśl sprawę i daj znaćto pogadamy przez telefon ewentualnie zapraszam na warsztat . 1-napinacz rozrządu2-ślizgi łańcucha rozrządu3-łańcuch rozrządu 4-uszczelka napinacza5-uszczelka pokrywy impulsatora6-wymiana,regulacja zaworów ,przegląd wtrysków ,przegląd układuzasilania "Co o tym myślicie? Po zrobieniu tego Waszym zdaniem przyniesie porządany efekt? Stuki znikną? Pytam Was jako fachowców.To jest w sumie podstawowy serwis więc nie ma tu nic do gdybania, tylko trzeba robić albo nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.