Marek_94 Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Otóż problem jest dość dziwnej natury. W motocyklu wszystko chodzi świetnie i bez problemów, problem pojawia się gdy rano próbuję wyjechać na ulicę. Otóż chodzi o czas "reakcji" kierunkowskazu. Tak długo jak motocykl jest dość zimny, nie rozgrzany- kierunkowskaz potrzebuje na reakcję... około 10-15 sekund. Brzmi dość bezsensownie, ale tak właśnie jest. Naciskam przycisk do włączenia prawego kierunkowskazu.... długo nic aż nagle działa. Nie chodzi tu o to, że prosto z garażu wyjeżdżam na ulicę, nie... czekam aż na wskaźniku pojawią się przynajmniej te 2 kreseczki(około 1,5-3 min jest na to potrzebne), ale i to nie wystarcza- zauważyłem, że działają poprawnie dopiero kiedy naprawdę ciepło bije od motocykla (koło 4 kresek, czyli do jazdy taki standard). Może mi ktoś pomóc, może spotkał się ktoś z czymś podobnym? Może ich działanie wcale nie jest powiązane z tym jak ciepły jest silnik, może to coś innego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 rozbierz kierunkowskaz i wyczyść styki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Stawiam na przełącznik kierunkowskazów. W nim najczęściej sniedzieją styki. To częsta i raczej typowa usterka przełączników Denso. Nie są hermetyczne stąd woda i wilgoć penetrują wnętrze i mosiezne styki po prostu pokrywają się śniedzią. Jeżeli byłaby to lampa kierunkowskazu, to migałaby druga lampa bez oczekiwania tyle, że ze zmienioną częstotliwością(szybciej). Rozbierz przełącznik i przeczyść styki sprayem do styków elektrycznych(np:elektrosol lub podobnym). Kupisz w każdym sklepie z elementami elektronicznymi. Sprawdź sprężynki dociskowe tych styków i czy styki przełącznika dolegają do siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 może jeszcze być uszkodzony modół przerywacza ... miałem tak w starej mz :) przeglądnij też styki kostki tego przekaznika Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_94 Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 OK, jutro biore się za te styki, napiszę potem co i jak. Na razie dziękuję za odpowiedzi. :) Sprawdziłem wnętrze każdej kostki od włącznika aż po lamkę kierunkowsakzu (oprócz tych za zegarami). Nic nie zaśniedziało, wręcz przeciwnie, wszystko w jak najlepszym porządku. Ma ktoś może jeszcze jakiś pomysł? Swoją drogą dodam, że przy (opóźnionym) uruchomieniu się kierunkowskazu, za zegarami na wyłączonym silniku zdaję się słyszeć jakby taki elektroniczny zgrzyt... coś w tym stylu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_94 Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Moto naprawione dziś w moto-szklarni, nie trwało to dłużej niż 3 minuty, był jakiś problem z przełącznikiem kierunkowskazu pod lewą ręką. Temat do zamknięcia. :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.