Skocz do zawartości

Regulacja gaźnika Mikuni BST 33 Dr 350


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w trakcie zimy postanowiłem wyregulować luzy na zaworach. Luzy miałem ogromne. Postanowiłem przeczyścić także gaźnik no i z rozpędu wykręciłem śrubę od składu mieszanki nie sprawdzając na ile była wkręcona :blush: . Po całym zmontowaniu gdy kręcę rozrusznikiem Suzi na chwile pali, dosłownie 1-2s i gaśnie i tak w kółko. I teraz nasuwają mi się pytania. Na ile powinna być wkręcona śruba składu mieszanki standardowo? Iglica powinna być ustawiona na 3 położeniu (środkowym)? Czy może to w czymś innym tkwi problem?

Edytowane przez krycha03bs
suzukim.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile masz teraz wykręconą? Ustaw na 1,75 (tak jest fabrycznie dla roczników 95-99) jako pozycję wyjściową, jak już będzie odpalał to wtedy weźmiesz się za regulację dokładniejszą. Powiedz jeszcze co więcej w tym gaźniku robiłeś? Bo coś mi się wydaje że grzebałeś przy nim, nie mając o tym za dużego pojęcia.

 

Ile masz teraz wykręconą? Ustaw na 1,75 (tak jest fabrycznie dla roczników 95-99) jako pozycję wyjściową, jak już będzie odpalał to wtedy weźmiesz się za regulację dokładniejszą. Powiedz jeszcze co więcej w tym gaźniku robiłeś? Bo coś mi się wydaje że grzebałeś przy nim, nie mając o tym za dużego pojęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie napisałeś z którego roku jest ten motocykl to jak możemy pomóc?

Ten gaźnik był stosowany w 4 kolejnych modelach

 

Rocznik moto 94r

 

Ile masz teraz wykręconą? Ustaw na 1,75 (tak jest fabrycznie dla roczników 95-99) jako pozycję wyjściową, jak już będzie odpalał to wtedy weźmiesz się za regulację dokładniejszą. Powiedz jeszcze co więcej w tym gaźniku robiłeś? Bo coś mi się wydaje że grzebałeś przy nim, nie mając o tym za dużego pojęcia.

 

Ile masz teraz wykręconą? Ustaw na 1,75 (tak jest fabrycznie dla roczników 95-99) jako pozycję wyjściową, jak już będzie odpalał to wtedy weźmiesz się za regulację dokładniejszą. Powiedz jeszcze co więcej w tym gaźniku robiłeś? Bo coś mi się wydaje że grzebałeś przy nim, nie mając o tym za dużego pojęcia.

 

Mam teraz wykręconą sporo. Koło 2 -2.5. Masz racje ;) nie mam za bardzo pojęcia o gaźnikach, ale nic więcej przy nim nie robiłem. No tylko jeszcze zmieniałem położenmie iglicy bo myślałem, że to możę tkwić w tym problem. Teraz iglice mam na środkowym rowku.

suzukim.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rocznik moto 94r

 

 

 

Mam teraz wykręconą sporo. Koło 2 -2.5. Masz racje ;) nie mam za bardzo pojęcia o gaźnikach, ale nic więcej przy nim nie robiłem. No tylko jeszcze zmieniałem położenmie iglicy bo myślałem, że to możę tkwić w tym problem. Teraz iglice mam na środkowym rowku.

Skoro już się przyznałeś że nie masz pojęcia o gaźnikach, zapisz dane dot ustawień Twojego gaźnika i zawołaj kogoś bardziej kumatego. Ewentualnie zawieź gdzieś moto, bo sam więcej zrobisz złego niż dobrego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałem śrubę na 1,75 i moto odpaliło tyle, że jak na ciepłym silniku próbuję odpalić to pojawia się ten sam problem. Odpala na 1-2 sekundy i podczas odpalania muszę przekręcić lekko manetkę i potem normalnie chodzi.

I takie pytanie bym stał się mądrzejszym, od czego dokładnie jest Iglica?

suzukim.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dziwisz się, że nadal są problemy z odpalaniem?

Iglica reguluje ilość paliwa w zakresie wyższych obrotów i nie ma nic wspólnego z odpalaniem i pracą na wolnych obrotach.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałem śrubę na 1,75 i moto odpaliło tyle, że jak na ciepłym silniku próbuję odpalić to pojawia się ten sam problem. Odpala na 1-2 sekundy i podczas odpalania muszę przekręcić lekko manetkę i potem normalnie chodzi.

I takie pytanie bym stał się mądrzejszym, od czego dokładnie jest Iglica?

Dla Twojego moto tak jak pisał Piotr jest 1,25 obrotu, więc tak ustaw. Koło ssania coś nie grzebałeś ? (podejrzewam że mogłeś nawet być nieświadomy tego że to zrobiłeś)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ta manetke dajesz w ktora strone, tzn dodajesz gazu czy odejmujesz ?

Dodaje lekko gazu

dla tego rocznika dane zalecają wykręcenie o 1.25 obrotu a iglicę na 4 rowku dla iglicy SCD56/4

Ok, dzięki za info.

Dla Twojego moto tak jak pisał Piotr jest 1,25 obrotu, więc tak ustaw. Koło ssania coś nie grzebałeś ? (podejrzewam że mogłeś nawet być nieświadomy tego że to zrobiłeś)

W poniedziałek ustawie tak jak mówicie na 1,25 i zobaczę jak się będzie zachowywać. Koło ssania nic nie robiłem. Ściągnąłem jedynie tą plastikową pokrywke gdzie jest membrana i iglica. Nic więcej nie ruszałem. Tylko niepotrzebnie tą śrubkę wykręciłem od składu mieszanki i narobiłem sobie problemów.

W poniedziałek dam wam znać co i jak.

suzukim.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile mnie pamięć nie myli to pod pokrywką przepustnicy masz o-ring - czy przypadkiem go nie zgubiłeś?

Nie, bardzo ostrożnie wykręcałem z uwagą na każdy element ;)

 

No więc tak, ustawiłem na 1,25 obrotu i dalej jest ten problem z odpalaniem na ciepło. Normalnie jak kręcę to ciężko łapie, jak lekko dodam gazu to zaskakuje prawie, że natychmiast.

 

Czy to może być wina paliwa które jest w baku przez całą zimę?

suzukim.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...