krycha03bs Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 (edytowane) Witam, w trakcie zimy postanowiłem wyregulować luzy na zaworach. Luzy miałem ogromne. Postanowiłem przeczyścić także gaźnik no i z rozpędu wykręciłem śrubę od składu mieszanki nie sprawdzając na ile była wkręcona :blush: . Po całym zmontowaniu gdy kręcę rozrusznikiem Suzi na chwile pali, dosłownie 1-2s i gaśnie i tak w kółko. I teraz nasuwają mi się pytania. Na ile powinna być wkręcona śruba składu mieszanki standardowo? Iglica powinna być ustawiona na 3 położeniu (środkowym)? Czy może to w czymś innym tkwi problem? Edytowane 2 Marca 2012 przez krycha03bs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Szukaj tu http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/32594-wszystko-o-suzuki-dr-350/ albo w serwisówce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 nie napisałeś z którego roku jest ten motocykl to jak możemy pomóc?Ten gaźnik był stosowany w 4 kolejnych modelach Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Ile masz teraz wykręconą? Ustaw na 1,75 (tak jest fabrycznie dla roczników 95-99) jako pozycję wyjściową, jak już będzie odpalał to wtedy weźmiesz się za regulację dokładniejszą. Powiedz jeszcze co więcej w tym gaźniku robiłeś? Bo coś mi się wydaje że grzebałeś przy nim, nie mając o tym za dużego pojęcia. Ile masz teraz wykręconą? Ustaw na 1,75 (tak jest fabrycznie dla roczników 95-99) jako pozycję wyjściową, jak już będzie odpalał to wtedy weźmiesz się za regulację dokładniejszą. Powiedz jeszcze co więcej w tym gaźniku robiłeś? Bo coś mi się wydaje że grzebałeś przy nim, nie mając o tym za dużego pojęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krycha03bs Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 nie napisałeś z którego roku jest ten motocykl to jak możemy pomóc?Ten gaźnik był stosowany w 4 kolejnych modelach Rocznik moto 94r Ile masz teraz wykręconą? Ustaw na 1,75 (tak jest fabrycznie dla roczników 95-99) jako pozycję wyjściową, jak już będzie odpalał to wtedy weźmiesz się za regulację dokładniejszą. Powiedz jeszcze co więcej w tym gaźniku robiłeś? Bo coś mi się wydaje że grzebałeś przy nim, nie mając o tym za dużego pojęcia. Ile masz teraz wykręconą? Ustaw na 1,75 (tak jest fabrycznie dla roczników 95-99) jako pozycję wyjściową, jak już będzie odpalał to wtedy weźmiesz się za regulację dokładniejszą. Powiedz jeszcze co więcej w tym gaźniku robiłeś? Bo coś mi się wydaje że grzebałeś przy nim, nie mając o tym za dużego pojęcia. Mam teraz wykręconą sporo. Koło 2 -2.5. Masz racje ;) nie mam za bardzo pojęcia o gaźnikach, ale nic więcej przy nim nie robiłem. No tylko jeszcze zmieniałem położenmie iglicy bo myślałem, że to możę tkwić w tym problem. Teraz iglice mam na środkowym rowku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 dla tego rocznika dane zalecają wykręcenie o 1.25 obrotu a iglicę na 4 rowku dla iglicy SCD56/4 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Rocznik moto 94r Mam teraz wykręconą sporo. Koło 2 -2.5. Masz racje ;) nie mam za bardzo pojęcia o gaźnikach, ale nic więcej przy nim nie robiłem. No tylko jeszcze zmieniałem położenmie iglicy bo myślałem, że to możę tkwić w tym problem. Teraz iglice mam na środkowym rowku.Skoro już się przyznałeś że nie masz pojęcia o gaźnikach, zapisz dane dot ustawień Twojego gaźnika i zawołaj kogoś bardziej kumatego. Ewentualnie zawieź gdzieś moto, bo sam więcej zrobisz złego niż dobrego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krycha03bs Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Dałem śrubę na 1,75 i moto odpaliło tyle, że jak na ciepłym silniku próbuję odpalić to pojawia się ten sam problem. Odpala na 1-2 sekundy i podczas odpalania muszę przekręcić lekko manetkę i potem normalnie chodzi.I takie pytanie bym stał się mądrzejszym, od czego dokładnie jest Iglica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 I dziwisz się, że nadal są problemy z odpalaniem?Iglica reguluje ilość paliwa w zakresie wyższych obrotów i nie ma nic wspólnego z odpalaniem i pracą na wolnych obrotach. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 I ta manetke dajesz w ktora strone, tzn dodajesz gazu czy odejmujesz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Dałem śrubę na 1,75 i moto odpaliło tyle, że jak na ciepłym silniku próbuję odpalić to pojawia się ten sam problem. Odpala na 1-2 sekundy i podczas odpalania muszę przekręcić lekko manetkę i potem normalnie chodzi.I takie pytanie bym stał się mądrzejszym, od czego dokładnie jest Iglica?Dla Twojego moto tak jak pisał Piotr jest 1,25 obrotu, więc tak ustaw. Koło ssania coś nie grzebałeś ? (podejrzewam że mogłeś nawet być nieświadomy tego że to zrobiłeś) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krycha03bs Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 I ta manetke dajesz w ktora strone, tzn dodajesz gazu czy odejmujesz ?Dodaje lekko gazudla tego rocznika dane zalecają wykręcenie o 1.25 obrotu a iglicę na 4 rowku dla iglicy SCD56/4Ok, dzięki za info.Dla Twojego moto tak jak pisał Piotr jest 1,25 obrotu, więc tak ustaw. Koło ssania coś nie grzebałeś ? (podejrzewam że mogłeś nawet być nieświadomy tego że to zrobiłeś)W poniedziałek ustawie tak jak mówicie na 1,25 i zobaczę jak się będzie zachowywać. Koło ssania nic nie robiłem. Ściągnąłem jedynie tą plastikową pokrywke gdzie jest membrana i iglica. Nic więcej nie ruszałem. Tylko niepotrzebnie tą śrubkę wykręciłem od składu mieszanki i narobiłem sobie problemów.W poniedziałek dam wam znać co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 o ile mnie pamięć nie myli to pod pokrywką przepustnicy masz o-ring - czy przypadkiem go nie zgubiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krycha03bs Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 o ile mnie pamięć nie myli to pod pokrywką przepustnicy masz o-ring - czy przypadkiem go nie zgubiłeś?Nie, bardzo ostrożnie wykręcałem z uwagą na każdy element ;) No więc tak, ustawiłem na 1,25 obrotu i dalej jest ten problem z odpalaniem na ciepło. Normalnie jak kręcę to ciężko łapie, jak lekko dodam gazu to zaskakuje prawie, że natychmiast. Czy to może być wina paliwa które jest w baku przez całą zimę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Nie po prostu jest troche za bogaty przy rozruchu co moze byc spowodowane normalnym zuzyciem gaznika podczas 12 lat pracy, odpalajdodajac troche gazu i zapomnij ze masz problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.