Skocz do zawartości

Głośna praca silnika cross 4T


skalim1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

moze łańcuszek rozrządu jest winny?

 

Ja tam jakimś znawcą nie jestem, ale gdyby to było u mnie to pierwsze co bym pomyślał to rozrząd ;)

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyną prawdopodobnie była niedokręcone śruby zębatki wałka rozrządu -zębatka ma luzy lewo-prawo. Prawdopodobnie bo to nie koniec remontu... ściągając cylinder znalazłem ubytek w cylindrze, porysowany cylinder i obrypany tłok. Przypuszczam że pękł zawór i narobił bałaganu. Tłok do wymiany, cylinder na nicasil, głowica do sprawdzenia. Kto wie czy korbowód czasem nie będzie krzywy :/ Tłok 850 zł, nowy cylinder 1100 zł lub nicasil 850 zł, ewentualnie korba 800 zł... W najbliższym czasie pokażę jakiemuś dobremu mechanikowi żeby luknął swoim okiem czy trzeba dalej silnik rozbierać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyną prawdopodobnie była niedokręcone śruby zębatki wałka rozrządu -zębatka ma luzy lewo-prawo. Prawdopodobnie bo to nie koniec remontu... ściągając cylinder znalazłem ubytek w cylindrze, porysowany cylinder i obrypany tłok. Przypuszczam że pękł zawór i narobił bałaganu. Tłok do wymiany, cylinder na nicasil, głowica do sprawdzenia. Kto wie czy korbowód czasem nie będzie krzywy :/ Tłok 850 zł, nowy cylinder 1100 zł lub nicasil 850 zł, ewentualnie korba 800 zł... W najbliższym czasie pokażę jakiemuś dobremu mechanikowi żeby luknął swoim okiem czy trzeba dalej silnik rozbierać...

Mówiłem że trzeba rozbierać zanim się rozleci całkiem,, bo żadne łańcuszki czy zawory takiego grzechotu nie dają. Powodzenia w naprawie! Oby udało się jak najtaniej.

PS: Stał ten Sherco na allegro? Bo chyba sie zaczajałem na niego. pzdr

Już takiego grzechotnika kupiłeś , czy stało się to dopiero jak miałeś go w domu ?

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dolicz lozyska silnika , spezyny zaworowe , zabezpieczenia zaworow , lancuszek nierzadu - konkretny i porawidlowy remont takiego silnika to koszta ok 4 - 5 tys zl. IMHO korba , tlok i zawory do wymiany obowiazkowo - to jest silnik wyczynowy nie toleruje niedbalstwa.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...