Piotr Dudek Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 jeden pewnie daje sygnał na obrotomierz stąd różnica.nie ma żadnej różnicy bo moduły są teoretycznie zamienne (kolor gniazda) ale muszą mieć ten sam numer katalogowy.A tutaj masz ewidentnie dwa różne moduły. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 nie zagłębiam tematu, widziałem w innych starszych hondach takie rozwiążanie jak dwa różne moduły. Zreszą kolega pisze: że mają różne kolory wtyczek. I pasują do miejsc na nie w plastikach. Elektryka to nie moja specjalność i nie będę sie doktoryzował z zabytkowej Hondy:) Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 nie zagłębiam tematu, widziałem w innych starszych hondach takie rozwiążanie jak dwa różne moduły. Zreszą kolega pisze: że mają różne kolory wtyczek. I pasują do miejsc na nie w plastikach. Elektryka to nie moja specjalność i nie będę sie doktoryzował z zabytkowej Hondy:) Pożyjesz ze 30 lat to nie będziesz ogarniał nowych motocykli :biggrin: a z zabytkowymi Hondami jest tylko jeden probiem - aby ją zepsuć potrzeba przygłupa z dużym młotkiem :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 (edytowane) tu 'z grubsza' opisane jest zamieszanie z w/w modulami - oryginalnie montowano dwa rozne moduly, ktore zastapil jeden zamiennik: http://www.cmsnl.com...list/F++26.html wedlug powyzszej strony jest to: 131100-3691 - majacy zastepowac oba moduly w zaleznosci od strony handlarza - wiec trudno zweryfikowac rzetelnosc - do modelu vf 750 f dedykowane sa: 131100-3690 - wiekszy zolty - opisany na rozkladowkach Hondy nr 2131100-3490 - mniejszy czerwony - opisany nr 1131100-3491 - jak wyzej schemat: http://www.antoninof...2/vf750f_83.jpg wedlug ktorego jeden z modulow steruje pompa paliwa a drugi podaje - jak przewidzial BZ - impulsy na tacho Edytowane 30 Stycznia 2012 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 31 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 O własnie , dzięki Szynszyll , wiedz zostały rozwiane wszystkie niedomównienia odnosnie modułu. Odnośnie smarowania , to pewnie tak , trzeba będzie zastosować niższy filtr by nie łapał o kolanko . Jesli chodzi o seryjne smarowanie głowic to przewód ciśnieniowy który wychodzi nad zębatką zdawczą to raczej jest tam ciśnienie które raczej chyba nie jest takie jak na panewkach? , chociaz powinno takie być , ale przez to że Honda zastosowała zbyt małej średnicy przewód , to traci ona na odpowiednim przepływie oleju ? Niech się wypowiedza znawcy tematu czemu smarowanie seryjne jest nie wystarczające? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Usunalem post Szynszyla z pytaniem o cisnienie i odpowiadam.Samo cisnienie nie stanowilo problemu, tylko sposob smarowania zanieczyszczonym olejem ze skrzyni biegow + zla konstrukcja walkow + ich niewystarczajace utwardzenie. Honda bez oficjalnego recall po cichu wymieniala elementy ukladu tzn walki i dzwigienki na lepsze, np walki zmienily sie z calkowicie otwartych na zamkniete po jednej stronie, podwyzszono jakosc utwardzania krzywek, poprawiono napinacze lancuchow itd.Oczywiscie nie mozna bylo zmienic samego ukladu olejenia w juz sprzedanych motocyklach, ale to sami uzytkownicy zaczeli robic.Chodzilo o to zeby na glowice dac czysty olej zaraz po odfiltrowaniu i zeby mial cisnienie z samej pompy a nie po przeleceniu przez silnik i skrzynie biegow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Włśnie wałki mam p jednej stronie otwarte więdz sa to juz wałki zmienione Adam M. Mam takie pytanie odnośnie dorabianego ukladu smarowania. jakie węże zastosować od adaptera pod filtr? Wydaje mnie się że przewód ukladu hamulcowego ma zbyt małą srednice środkową ?, Nie orientuje sie własnie jak to jest z przewodami zakówanymi na wymiar czy jest możliwośc z czegos takiego zrobić? , chodzi poprostu o węże hydrauliczne zakówane na wymiar , to jest to ze one sa na naprawd wielkie ciśnienie ok 200 bar ,tyle to mnie nie potrzeba ale są strasznie toporne potrzebuję coś co ma odpowiednią średnice przelotu i jest na tyle gabarytowo nie wielkie że ja to tam wcisne, i właśnie nie wiem gdzie szukac gdzie takie cos dostać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 podjedź do hydrauliki siłowej - coś dobierzecie napewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Mnie sie wydaje ze zbrojone przeody hamulcowe beda zupelnie wystarczajace. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Hym no i pewnie tak zrobie .Wczoraj próbowałem odpalać pierwszy raz honde i bez powodzenia , szczela w gaznik praktycznie non stop no i niestety jest w garażu zimno tak jak na polu. Mam taka prośbe jak powinny być podpiete przewody zapłonowe do cylindrów , bo nie wiem czy są nie pomylone? jak przywiozłem motor do siebbie to było tak.. pod bakiem 2 cewki z prawej cewki od zewnetrznej strony idzie do prawego przedniego cylindra,prawa cewka kabel od srodka idzie do tylnego prawehgo i lewa cewka identycznie z zewnetrznej strony do przedniego od środka do tylniego lewego czy tak to powinno być? ewentualnie prosze o jakis schemat. Wydaje mnie się ze nie powinno aż tak szczelać w gaznik praktycznie z lewego przedniego i prawego tylniego i chya to jest powodem ż enie chce nawet na chwile chwycic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 (edytowane) Serwisówka do łapy i sprawdź czy nie pomyliłeś garów bo na to wygląda . Sprawdż olej bo na takim mrozie to może być kisiel nie olej a wtedy bedziesz maił więcej problemów do poprawki :bigrazz: Postara się ogrzać silnik od strony miski olejowej , np. opalarką tylko nie spal moto. Jak płyn chłodzący? Żyje ? Albo prościej - poczekaj ten tydzien dwa aż bedzie cieplej. Edytowane 7 Lutego 2012 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Płynu chłodniczego jeszcze nie ma ponieważ silnik był wyciągany z ramy to jeszcze nie zalewałem , olej świezy , filtr oleju , paliwa , świec=e akumulator , kable zapłonowe wszytko nowe A jeśli chodz i o serwisówke to własnie mam taka w której nie jest to podane ale ja nie widze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 No to zamień przewody parami . Zkaładma że rozrząd dobrze ustawiony. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 tak rozrzad jet jak powinien zawory ustawione tak jak serwis podaje Znalazłem serwisówke i teraz juz wiem ze jakiś matoł poprzemienieł kable więdz z takim ustawieniem mogłem odpalac do wiosny i by nie odpalił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Pozamieniał ale nie napisałeś które i jak?Z jednej cewki oba kable na przefnią parę cylindrów a z drugiej na tyną parę :biggrin: Ps. Moduł piszemy poprawnie z "u" a nie z "ó" mimo, że czyta się tak samo :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.