rafael Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 nie będzie to błąd, ale musisz zawsze dać nową uszczelkę pod głowicę bo po odpowiednim dokręceniu kluczem dynamometr. nie nadaje sie ona do ponowego uzycia, za kazdym razem trzeba tez regulowac lluzy zaworowe w tym moto jest bardzo niewysliony silniczek, wg mnie przy odpowiednim ustawieniu rozrządu nie ma mozliwości zeby zawór spotkał sie z tłokiemJeszcze ciekaw jestem jak u autora wygląda łańcuszek rozrządu. Bo jeśli jest w stanie agonalnym to różne potrafi prawić fikusy :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 nie będzie to błąd, ale musisz zawsze dać nową uszczelkę pod głowicę bo po odpowiednim dokręceniu kluczem dynamometr. nie nadaje sie ona do ponowego uzycia, za kazdym razem trzeba tez regulowac lluzy zaworowe w tym moto jest bardzo niewysliony silniczek, wg mnie przy odpowiednim ustawieniu rozrządu nie ma mozliwości zeby zawór spotkał sie z tłokiem Ale tylko w/g Ciebie oraz w przypadku silnika dolnozaworowego.Nawet w silnikach nowoczesnych z odcięciem zapłonu jeżeli właścicielowi włączy się głupawka i kręci silnikem do końca to dochodzi do kolizji pomiędzy tłokiem a zaworami, wystarczy tylko rozbujać kilkakrotnie silnik po obrotach a w którymś momencie "popłyną" sprężyny zaworowe i awaria gotowa. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 wiem, wiem, kolega ostatnio ma taki problem w hondzie integra type-r, po zakuciu i doprezeniu silnika oraz wielu innych modach, które oprócz mocy spowodowaly ze silnik wyzej sie kręci tłoki doganiają zawory, mimo zastosowania odpowiednich sprezyn i talezyków zaworowych ale w takiej TW, która ma dosc mało mocy raczej coś takiego nie powinno wystąpic przy zwyklym uzytkowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
senekkorzenna Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 (edytowane) To co napisał Piotr to najbardziej pesymistyczna opcja a ja mam nadzieję że to tylko problem który przeniosłeś z poprzedniego zestawu czyli nagar na zaworach. .Oglądnij jednak tłok czy aby nie ma ślady od zaworu na nim.Nie zapomnij przed poskładaniem dotrzeć zawory i warto by zmienić uszczelniacze zaworowe.Jeden z kolegów napisał że powinno się zmienić uszczelki pod głowicę i cylinder i to są święte słowa ale zdaża mi się że zostaję przy starych i silnik daje radę. Edytowane 29 Stycznia 2012 przez senekkorzenna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raaza Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Zregenerowałem głowicę, zawory dotarte, uszczelniacze wymienione, wszystko ładnie chodzi i nie przepuszcza..Tak się tylko zastanawiam - włożyłem do Yamahy TW 125 górę (cyl+głowica) od Yamahy SR125, bo są niemal identyczne i kazdy tak robi.W Yamaha TW w serwisówce jest napisane, że kompresja wynosi 12bar, a w serwisówce SR - że 10.Mam teraz górę od SR to na jaką serwisówkę patrzeć? Drugie pytanie:Czy słaby akumulator moze być powodem, że wyjdzie słabsza kompresja?Jest na tyle słaby, że wystarczy na 3 krecenia rozrusznikiem po 3sek.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Zregenerowałem głowicę, zawory dotarte, uszczelniacze wymienione, wszystko ładnie chodzi i nie przepuszcza..Tak się tylko zastanawiam - włożyłem do Yamahy TW 125 górę (cyl+głowica) od Yamahy SR125, bo są niemal identyczne i kazdy tak robi.W Yamaha TW w serwisówce jest napisane, że kompresja wynosi 12bar, a w serwisówce SR - że 10.Mam teraz górę od SR to na jaką serwisówkę patrzeć? Drugie pytanie:Czy słaby akumulator moze być powodem, że wyjdzie słabsza kompresja?Jest na tyle słaby, że wystarczy na 3 krecenia rozrusznikiem po 3sek..Mierzyłeś na całkowicie otwartej przepustnicy? Jesli nie to załóż porządny akumulator i na max otwartej przepustnicy zrób pomiar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Zregenerowałem głowicę, zawory dotarte, uszczelniacze wymienione, wszystko ładnie chodzi i nie przepuszcza..Tak się tylko zastanawiam - włożyłem do Yamahy TW 125 górę (cyl+głowica) od Yamahy SR125, bo są niemal identyczne i kazdy tak robi.W Yamaha TW w serwisówce jest napisane, że kompresja wynosi 12bar, a w serwisówce SR - że 10.Mam teraz górę od SR to na jaką serwisówkę patrzeć? Drugie pytanie:Czy słaby akumulator moze być powodem, że wyjdzie słabsza kompresja?Jest na tyle słaby, że wystarczy na 3 krecenia rozrusznikiem po 3sek..Co znaczy "kompresja"? Stopień sprężania czy ciśnienie sprężania? Bo to dwie różne rzeczy. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raaza Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 A czym się rózni stopień sprężenia od ciśnienia sprężenia?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 http://www.google.pl/#hl=pl&cp=10&gs_id=1v&xhr=t&q=stopie%C5%84+spr%C4%99%C5%BCania&pf=p&sclient=psy-ab&site=&source=hp&pbx=1&oq=stopie%C5%84+sp&aq=0&aqi=g4&aql=&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=63ccd5c2fd46a7c0&biw=1366&bih=665 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 A czym się rózni stopień sprężenia od ciśnienia sprężenia??Wszystkim...Polecam książki dla zawodówek samochodowych. U bukinistów za grosze. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 zawsze możesz wkrecić manometr i pchnąć na niskim biegu, gaz na full. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
senekkorzenna Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Pt77 a to coś nowego w sposobie pomiaru kompresji w silniku???człowiek całe życie się uczy!Jakie pchanie motocykla przy wkręconym urządzeniu?ma być sprawny akumulator i rozrusznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Różnie to bywa, ja tylko napisałem ze i tak można zrobić awaryjnie. Wiadomo że jak coś jest w trakcie naprawy lub remontu nie zawsze wszystko jest do konca sprawne. Wszystko w granicach rozsądku to jest lekki motocykl, jeden garnek nie ma bólu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 (edytowane) Miejmy na uwadze panowie że autor nie wie co to jest stopień sprężania i ciśnienie sprężania, nie bardzo wie jak wykonać pomiar i w dodatku ma padnięty akumulator. Takie pomiary nie znaczą nic, więc zamiast się kłócić dajmy autorowi czas niech naprawi do końca swój motocykl :biggrin: Edytowane 5 Lutego 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raaza Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Kompresja na tym słabym aku jest 8bar, gdy podłącze do aku kable z innego aku to kompresja jest prawie 12, ale wtedy rozrusznik kręci nienaturalnie szybko, więc nie wiem który pomiar prawidłowy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.