PINHEAD Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Witam kolegów.Mam małe pytanko-jeszcze jesienią zobaczyłem sączenie oleju pod cylindrem w mojej xr 400-teraz nie wiem czy rozbierac wszystko i wymienic uszczelke-tak chyba najlepiej-czy są jakies sposoby czy kleje moze aby te sączenie wyeliminować-chciałbym dodać ze silnik pracuje pieknie-pali od strzała czy zimny czy ciepły-nie bierze oleju-nie kopci-zbiera sie jak na xr przystało-zero problemów tylko ten lekki wyciek-pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Nie istnieją na tym świecie żadne inne, poprawne sposoby naprawy wycieków jak wymiana uszczelki. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Witam kolegów.Mam małe pytanko-jeszcze jesienią zobaczyłem sączenie oleju pod cylindrem w mojej xr 400-teraz nie wiem czy rozbierac wszystko i wymienic uszczelke-tak chyba najlepiej-czy są jakies sposoby czy kleje moze aby te sączenie wyeliminować-chciałbym dodać ze silnik pracuje pieknie-pali od strzała czy zimny czy ciepły-nie bierze oleju-nie kopci-zbiera sie jak na xr przystało-zero problemów tylko ten lekki wyciek-pozdrawiamTak więc wymień uszczelkę i po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 samo z siebie raczej nie zaczęło się pocić, możliwe, ze ktoś przekręcił śruby dociągające cylinder i uszczelka puściła w miejscu gdzie urwany gwint. Tak czy siak trzeba się przygotować na koszty :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINHEAD Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Tak czy siak trzeba rozebrać i zobaczyć-jeżeli chodzi o koszty to spoko-jestem na to przygotowany-klamot musi byc na chodzie-chodzi mi tez o to czy jak juz rozbiore to czy pierścienie czy cos takiego nie będzie profilaktycznie potrzebne-trzeba by pomiary zrobić-ale jak moto chodziło dobrze-oleju nie brało i paliło za kazdym strzałem to chyba ok-a jeszcze jedno pytanko-czy te usczelki by się nadały??czy może innej firmy jakieś??http://moto.allegro.pl/uszczelki-gora-silnika-honda-xr-400-96-04-okazja-i2044603726.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Uszczelek tej firmy nie stosowałem, ale patrząc na cenę to raczej szału nie ma, lepiej żeby się wypowiedział ktoś kto miał z nimi do czynienia. Spróbuj może zadzwonić do aso hondy i zobacz po ile tam maja komplet. Jeśli luzy na zamkach pierścieni będą okej i wszystko w wymiarach serwisowych to będziesz musiał tylko przehonować cylinder przed ponownym składaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Jakie honowanie? Jeśli nie poruszy pierścieniami, to nie ma problemu. Ponadto nawet niewielkie obrócenie pierścienia samo nastawia się po chwili pracy silnika.Jeśli silnik pracuje normalnie, pali od kopa, nie dymi i nie wymaga dolewek oleju częściej niż norma przewiduje, to trzeba zdjąć górę, położyć nową uszczelkę i wszystko starannie złożyć.Wsjo Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Honowanie to jak by był cylinder zglazowany i pierścienie do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINHEAD Opublikowano 31 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Jakie honowanie? Jeśli nie poruszy pierścieniami, to nie ma problemu. Ponadto nawet niewielkie obrócenie pierścienia samo nastawia się po chwili pracy silnika.Jeśli silnik pracuje normalnie, pali od kopa, nie dymi i nie wymaga dolewek oleju częściej niż norma przewiduje, to trzeba zdjąć górę, położyć nową uszczelkę i wszystko starannie złożyć.WsjoNo to ok-niedługo rozbiore i sie okaże-tylko zdejmę głowice i cylinder-położe uszczelke i wszystko złoże -tak to ma wyglądać-uszczelki składać na sucho czy może jakies silikony stosoawć-bo rózne są opinie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 na sucho, żadnych sylikonów NIE STOSUJEMY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Nie uzywaj uszczelek OMP , to badziew i duza szansa ze bedzie dalej cieklo. Kup Athene albo oryginal Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 uszczelkę pod głowice i cyl. kup tutajhttp://czescihonda.motorista.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINHEAD Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 uszczelkę pod głowice i cyl. kup tutajhttp://czescihonda.motorista.pl/Dzięki za info -dzwoniłem do nich i wszystkie uszczelki maja :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.