pablo500 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Witam wszystkich! Mam problem z odpaleniem mojej Suzi,otoz po okolo miesiacu postoju sprobowalem zastartowac ja i lipa. :icon_eek: Po wykreceniu swiec okazalo sie ze sa zalane,po wypaleniu ich,wkreceniu ,nastapila 2 proba. Efekt byl ten sam.Zero zaplonu.Po powtornym wykreceniu swiec efekt ten sam ,zalane!!! Wspomne ze sprawdzalem iskre i sa eleganckie na obydwu swiecach. Po jeszcze paru probach poleglem i nie mam pojecia co by tu jescze sprawdzic! Czy ma ktos jakas podpowiedz,z gory dziekuje za kazda podpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 (edytowane) Witam wszystkich! Mam problem z odpaleniem mojej Suzi,otoz po okolo miesiacu postoju sprobowalem zastartowac ja i lipa. :icon_eek: Po wykreceniu swiec okazalo sie ze sa zalane,po wypaleniu ich,wkreceniu ,nastapila 2 proba. Efekt byl ten sam.Zero zaplonu.Po powtornym wykreceniu swiec efekt ten sam ,zalane!!! Wspomne ze sprawdzalem iskre i sa eleganckie na obydwu swiecach. Po jeszcze paru probach poleglem i nie mam pojecia co by tu jescze sprawdzic! Czy ma ktos jakas podpowiedz,z gory dziekuje za kazda podpowiedz.A nie masz przypadkiem słabo naładowanego akumulatora ? Bo tak mi się coś wydaje że tu tkwi problem :) Sprawdź to w pierwszej kolejności Edytowane 18 Stycznia 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo500 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 A nie masz przypadkiem słabo naładowanego akumulatora ? Bo tak mi się coś wydaje że tu tkwi problem :) Sprawdź to w pierwszej kolejności Nie kolego,aku jest OK. nawet go podładowałem w nocy,takze ta opcja odpada.Ale dziekuje i pozdrawiam! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Ja w takich sytuacjach podstawiam drugie świece zapłonowe, i jeśli moto jest przylane to startuje bez ssania, i z przepustnicą otwartą całkowicie przez chwilę, tak aby silnik zaskoczył, a póżniej to już normalnie, tak jak w książce pisze. Jeśli te sposoby zawiodą, to przyczyny trzeba szukać w gażnikach. Czasami przy dłuższym postoju benzyna wietrzeje w gażnikach, powodując jednocześnie przytkanie kanalików powietrza, i kanalików paliwowych, lub zaworek iglicy pływaka puszcza, i powoduje zalewanie silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo500 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Ja w takich sytuacjach podstawiam drugie świece zapłonowe, i jeśli moto jest przylane to startuje bez ssania, i z przepustnicą otwartą całkowicie przez chwilę, tak aby silnik zaskoczył, a póżniej to już normalnie, tak jak w książce pisze. Jeśli te sposoby zawiodą, to przyczyny trzeba szukać w gażnikach. Czasami przy dłuższym postoju benzyna wietrzeje w gażnikach, powodując jednocześnie przytkanie kanalików powietrza, i kanalików paliwowych, lub zaworek iglicy pływaka puszcza, i powoduje zalewanie silnika. Witam.Sprobuje podstawic swiece inne jak piszesz,ale iskra jest jak dzwon na obydwu swiecach,i widac ze je zalewa,wiec paliwo na moje musi przeplywac swobodnie.Zastanawialem sie jeszcze na sprawa wylacznika zaplonu podnozka,ale na chlopski rozum gdyby to bylo to niemialbym iskry prawda?! A takowa jest. Jeszcze poszperam troche przy tym temacie,moze znajde przyczyne tego problemu. Dziekuje kolego za podpowiedz i wszystkiego dobrego.Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Witam. A może sprawdź kompresje? nie zaszkodzi. może zawory nie trzymają albo dekompresor świruje, różnie bywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 KARDAN dobrze podpowiada.Sprawdż zaworek iglicowy,bo może się zawiesił i cały czas podaje paliwo Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo500 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 POd koniec tygodnia bede mial troche wiecej luzu,a wtedy sprawdze gazniki ,jutro kupie tez nowe swiece.Bede informowal o rozwoju sytuacji .Dziekuje za podpowiedzi i Pozdrawiam !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo500 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 A wiec tak,swiece podstawilem nowe. I dalej kleska! Ale odkrecilem korki spustowe spod gaznikow i wylecilo duzo "syfu" ,ktory mial kolor brunatno-srebrny. Na ta chwile przy odkreconych spustach przeplukalem grawitacyjnie benzynka i zostawilem tak niezakrecajac korkow. Moze to jest przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 I to właśnie może być powód. Jeśli nic nie da samo przepłukanie, to czeka cię demontaż gażników, i rozebranie ich na części pierwsze. Jeśli nie w myjce ultradżwiękowej, to w benzynie ekstrakcyjnej wymyj wszystkie elementy gażnika, i przedmuchaj wszystkie kanały, i dysze, ewentualnie do czyszczenia dysz użyj włosa wyciągniętego z miotły- nie kawałka drucika, bo on spowoduje rozkalibrowanie otworu w dyszy. Sprawdż też stan zaworku pływaka- wybity stożek iglicy = wymiana zaworku. Przy tej operacji uważaj na śrubę powietrza biegu jałowego, należy przed ( ewentualnym) wykręceniem jej, najpierw wkręcić ją do końca licząc obroty, i zapamiętać ilość obrotów, w ten sposób będziesz znał położenie przed ponownym jej wkręceniem- jest to ważny układ w gażniku, mający wpływ na sprawność pracy silnika. Ostrożnie tez z pływakami aby ich przypadkowo nie przygiąć, bo zmieni się wtedy poziom paliwa. Obejrzyj dokładnie membrany przepustnic, czy nie są popękane- zapewne masz tam gażniki podciśnieniowe. Sprawdż przy okazji jak wygląda filtr powietrza. Więc myślę, że jak już ogarniesz gażniki, to po zmontowaniu wszystkiego i zalaniu ich świeżym paliwem, silnik ruszy od strzała. Powodzenia, i czekam(y) na pozytywne efekty. Aha jeżeli już uruchomisz silnik, to potem warto na czas postoju motoru, upuścić paliwo z gażników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo500 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Witam szanownych kolegow! I od razu wielkie podziekowania za wszystkie udzielone mi rady i wskazowki! Moja Suzi przemowila do mnie w koncu! :laugh: !!! Okazalo sie ze winne byly jednak gazniki,a raczej brud ktory w nich zagoscil. Obeszlo sie bez rozkrecania ich ,dzieki Bogu. W sumie winny jestem glownie ja,przyznaje :banghead: .Ale cos podobnego przytrafilo mi sie 1 raz :blink: . Najwazniejsze ze zagadala! I jaszcze jedno male pytanko,przy schodzeniu z wysokich obrotow strzelaja wydechy,tak jakby mieszanka byla za bogata i niebyla do konca spalana. Jest to singiel przy 800cm i ma prawo tak robic moim zdaniem.Ale chcialbym sie upewnic i poznac wasze zdanie na ten temat. Jeszcze raz Dzieki i Pozdrawiam! :biggrin: !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Więc puki zima za oknem wyczyść ten gaźnik, bo w przeciwnym razie za 2 3 miesiące znowu zamieścisz podobny temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Sprawdz szczelnosc wydechu przy wejsciu w glowice i polaczene z tlumikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo500 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Dobrze,dzisiaj sprawdze szczelnosc calego ukladu. I faktycznie moze warto porozkrecac i wyczyscic te gazniki.Dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.