andreniziol Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Witam, posiadam yamahe yz250f i mam problem a mianowicie rura jak wychodzi od cylindra momentalnie po odpaleniu motoru nagrzewa sie do czerwonosci, dostaje strasznie duzych obrotow, zmniejszylem na mniejsze ale problem jest ten sam. co to moze byc?? gaznik za duzo paliwa mialem tez z nim taka sytuacje ze go kiedys przegrzalem bo wpadlem w niezle błoto, az sie zagotowal, kolega twierdzil ze moze uszczelke szlak trafil i tez dlatego tak sie dzieje. nie mam pojecia co robic, jezeli mozecie mi jakos pomoc, bylbym bardzo wdzieczny pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 (edytowane) Witam, posiadam yamahe yz250f i mam problem a mianowicie rura jak wychodzi od cylindra momentalnie po odpaleniu motoru nagrzewa sie do czerwonosci, dostaje strasznie duzych obrotow, zmniejszylem na mniejsze ale problem jest ten sam. co to moze byc?? gaznik za duzo paliwa mialem tez z nim taka sytuacje ze go kiedys przegrzalem bo wpadlem w niezle błoto, az sie zagotowal, kolega twierdzil ze moze uszczelke szlak trafil i tez dlatego tak sie dzieje. nie mam pojecia co robic, jezeli mozecie mi jakos pomoc, bylbym bardzo wdzieczny pozdrawiam!!Jak szybko robi się czerwone ? Jeśli po kilkunastu sekundach to sprawdź kolor świecy i luzy zaworowe. Może być uboga mieszanka lub nieszczelność w dolocie. Jeśli po dłuższej chwili np po 2 minutach to często widywałem takie cuda i właściciele moto mówili że zawsze tak mają :crossy: Edytowane 13 Stycznia 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andreniziol Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 wiesz co od razu robi sie czerwone, zawory byly wymieniane niedawno i nawet teraz sprawdzalem to nie ma luzow, swieca normalnie jest opalona, a jezeli wyjalem teraz gaznik bo jestem na etapie czyszczenia go, to czy musze cos zmieniac(ustawiac w srodku w nim) czy tylko regulowac na zewnatrz ?? i czy sa jakies normy jezeli chodzi o ustawienie tej mieszanki w gazniku. gdzie je znalezc?? moze cos przesterowane w nim bylo bo on stal z rok czasu, i strzela z rury nie tylko jak opada z obrotow..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 (edytowane) i nawet teraz sprawdzalem to nie ma luzow, Chcesz powiedzieć że nie masz luzów na zaworach ? Edytowane 13 Stycznia 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andreniziol Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 zawory wymieniane byly 3miesiace temu, mam tu u sibie takiego mechanika i sprawdzal. mowi ze nie ma luzow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 (edytowane) zawory wymieniane byly 3miesiace temu, mam tu u sibie takiego mechanika i sprawdzal. mowi ze nie ma luzowJak nie masz luzów zaworowych to jak motocykl może normalnie pracować ? http://moto.pl/Motocykle/1,113811,3175470.html - Przeczytaj :) Edytowane 13 Stycznia 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 zawory wymieniane byly 3miesiace temu, mam tu u sibie takiego mechanika i sprawdzal. mowi ze nie ma luzow :clap: dla ciebie i mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 No to chyba problem rozwiazany?Moze ktos wie i laskawie poda jakie powinny byc luzy zaworowe dla tego silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andreniziol Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 nie mam pojecia o co chodzi w mechanice dlatego zwaracam sie do Was....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 nie mam pojecia o co chodzi w mechanice dlatego zwaracam sie do Was.......Chodzi o to że albo nie potrafisz nam poprawnie przekazać tego co powiedział twój mechanik albo oddajesz motocykl do piekarza a nie mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 0,10-0,15 ssące 0,17-0,22 wydechowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 masz 2 wyjścia -albo oddaj ten motocykl do dobrego mechanika -albo poczytaj jak sprawdzić luzy zaworowe i je sprawdź.....samo sprawdzenie nie będzie jakieś filozoficzne potrzeba odrobinę dokładności, gorzej jeśli te luzy zaworowe się nie zgadzają wtedy wymiana płytek jest dosyć trudna i raczej nie rób tego samemu nie mając zielonego pojęcia... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andreniziol Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 ok tak zrobie zobaczymy co z tego bedzie, oddalem go 3 miesiace wczesniej do mechanika na robienie zaworow i wszystko powymienial a teraz poprostu szukam przyczyny tego ze grzeje sie ta rura, to ten drugi mowi ze z zaworami wszystko ok.... no nie wiem bede myslal jak cos to napisze jeszcze do Was!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 klik <- tu masz strone z której pobierz serwisówke. Będziesz miał wszystko potrzebne info łącznie z nastawami gaźnika i opisaną z obrazkami krok po kroku kontrolą luzów zaworowych Ja obstawiam, że luzy są tylko kolega poprostu totalnie się nie zna i nie ogarnął dobrze tego co mechanik przekazał i obstawiam na zbyt ubogą mieszanke. I tu wypadało by sprawdzić czy jest to tylko regulacja gaźnika czy może gdzieś lewe powietrze łapie . A co do zaworów to poproś mechanika żeby podał Ci jakie dokładnie wartości mają luzy w mm a nie czy są czy nie ma pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.