Skocz do zawartości

Suzuki GSX-R 600 2002r. vs Kawasaki ZX9R 2001r.


Rekomendowane odpowiedzi

Jak miałeś V-kę, to się zanudzisz na tych sprzętach

Vłka na której jeździł to przy 9tce moto dla emerytów. Wiem bo miałem bezpośrednie porównanie tych modeli przez prawie cały sezon. 9tka zapie**ala bardzo przyjemnie i równo do prędkości w których storm dawno spuchł. Jak na sporta wyjątkowo wygodny i uniwersalny-przecież nikt normalny nie jeździ cały czas motocyklem sportowym po torze. 9tka w ogóle jest mocno niedocenianym sprzętem w PL-dla mnie dziwne bo to motocykl który jest zajebistym kompromisem pomiędzy typowym sportem a turystykiem. Najlepiej celować w ostatni wypust z zastrzałem na wahaczu.

Edytowane przez ernestZL

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vłka na której jeździł to przy 9tce moto dla emerytów. Wiem bo miałem bezpośrednie porównanie tych modeli przez prawie cały sezon. 9tka zapie**ala bardzo przyjemnie i równo do prędkości w których storm dawno spuchł. Jak na sporta wyjątkowo wygodny i uniwersalny-przecież nikt normalny nie jeździ cały czas motocyklem sportowym po torze. 9tka w ogóle jest mocno niedocenianym sprzętem w PL-dla mnie dziwne bo to motocykl który jest zajebistym kompromisem pomiędzy typowym sportem a turystykiem. Najlepiej celować w ostatni wypust z zastrzałem na wahaczu.

 

Dokładnie tak. ZX-9R to ciężki zawodnik na trasie w odpowiednich łapach, potrafi zdrowo pie*dolnąć, na ekspresowego turystę jak znalazł. Nawet 954 ciężko jest sobie z nim poradzić :bigrazz: Wiem co mówię ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz jakiś budżet ograniczony??

na marginesie : dlaczego rezygnujesz z vtr??

 

Miałem ją 3 sezony i mi się znudziła... chcę znowu R4 a później znowu zachcę powrotu do vałki :icon_razz:

 

Poniżej są linki, gdzie jestem już po rozmowach telefonicznych i czekam na dokładne fotki ( od suzi rizla juz mam):

 

http://moto.allegro.pl/kawasaki-zx9-ninja-zx9r-super-moto-i2028355120.html

 

http://moto.allegro.pl/sliczne-suzuki-gsx-r-750-k1-z-2000-ruku-i2022629116.html

 

http://otomoto.pl/suzuki-gsx-r-gsx-r-k1-k2-k3-M2847304.html

 

http://otomoto.pl/suzuki-gsx-r-600-M3004885.html

 

no i jeszcze znalazłem litra:

 

http://otomoto.pl/suzuki-gsx-r-wersja-kanadyjska-M2986367.html

 

Dodam jeszcze, że vtr miała problemy w porównaniu z 636. Więc zx9r tak jak pisaliście objeżdża vtr spokojnie....

 

mam jeszcze 2 po szlifach (do nich nie dzwoniłem):

 

http://otomoto.pl/suzuki-gsx-r-gsxr-1000-2001r-M2815654.html

http://otomoto.pl/suzuki-gsx-r-gsx-r-1000-k3-2003r-M2876736.html

 

Budżet jak widzicie jest mniej więcej tak do ok. 9000zł. Mam jeszcze crossa więc mam na co wydawać kasę.... :wacko:

 

z k1 mam jeszcze coś takiego:

 

http://otomoto.pl/suzuki-gsx-r-750-k1-gsxr-750-M2978658.html

 

Miałem brać już 600 w k2 ale po waszych opiniach to już zgłupiałem :tongue: :icon_eek: :banghead:

Edytowane przez sebiii666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale po co, skoro można 750 łoić litry bez problemu. Osiągi litra w ramie 600.

 

 

Odnośnie toru to wpadnę kilka razy na Zemborzyce koło Lublina. To ostatni rok tego toru jak wiecie. I na nim mniej ważna jest pojemność moto a kierownik za sterami... więc 600 też pojeździ :bigrazz: :crossy:

 

Sam nie wiem. Już z 3 miechy jak sprzedałem vtrkę siedzę na allegro i nie wiem co kupić :banghead: . Już mnie nosi i nie wyobrażam sobie wiosny jak nie będę miał czym jeździć.....

Edytowane przez sebiii666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznaję, nie miałem okazji porównać, ale silnik po prostu jest o niebo wytrzymalszy. A kwestia "jebnięcia" jest subiektywna, jak wiadomo :). Zależy na czym się jeździło :D

 

900RR dostać w przyzwoitym stanie to pewnie rzadkość, piec, prawda, jednym chyba z najwytrzymalszych z gamy. 9 z tego co zasłyszałem i nawet w starym, starym numerze Motocykla pisali, że szybko padają gumki zaworowe co sobie żre olej. Hunter miał póki nie zgruzował kloca to oleju brała śladowe ilości a przebieg ponad 20 tysięcy na szafie.

 

Ja osobiście wybrałbym 9. Archaizm ogólny odrobinę mniejszy niż w 900RR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

900RR dostać w przyzwoitym stanie to pewnie rzadkość, piec, prawda, jednym chyba z najwytrzymalszych z gamy. 9 z tego co zasłyszałem i nawet w starym, starym numerze Motocykla pisali, że szybko padają gumki zaworowe co sobie żre olej. Hunter miał póki nie zgruzował kloca to oleju brała śladowe ilości a przebieg ponad 20 tysięcy na szafie.

Silnik to jest najmocniejsza strona 9. Mocny, z pazurem i naprawdę fajny uderzeniem, elastyczny, mało pali. Swoją sprzedawałem przy przebiegu ponad 40 tys., kolejny właściciel dociągnął do ponad 50 i oleju nie brała nic. Ogólnie bezproblemowy motocykl.

 

Aha, tyle że akurat roczniki 2000-2001 nie są zbyt szczęśliwe. Jak brać 9, to tylko model F, roczniki 2002-2003. Lepsze hamulce, wzmocniona rama (nie pęka) i trochę innych zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... i mam odpowiedź :bigrazz: :notworthy:

 

tu już wchodzi czynnik ludzki ale kawa chyba daje redę...

 

 

Zwróć uwagę na to jak TLR ucieka Ninjy na każdym wyjściu z winkla. W tym jest ukryta cała zabawa. Dziwi mnie, że po jeździe litrowym V2 chcesz wsiąść na litrowe R4.

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

900RR dostać w przyzwoitym stanie to pewnie rzadkość, piec, prawda, jednym chyba z najwytrzymalszych z gamy. 9 z tego co zasłyszałem i nawet w starym, starym numerze Motocykla pisali, że szybko padają gumki zaworowe co sobie żre olej. Hunter miał póki nie zgruzował kloca to oleju brała śladowe ilości a przebieg ponad 20 tysięcy na szafie.

 

Ja osobiście wybrałbym 9. Archaizm ogólny odrobinę mniejszy niż w 900RR.

Ale na kole nie polatasz :P

 

Zwróć uwagę na to jak TLR ucieka Ninjy na każdym wyjściu z winkla. W tym jest ukryta cała zabawa. Dziwi mnie, że po jeździe litrowym V2 chcesz wsiąść na litrowe R4.

Bo V2 nie robi łutututu przy 13 tys. :D

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użytkuje zx9r z 2001 model E.Oleju nie bierze, rama nie pęka.Jeździ się wspaniale.Mocy napewno nie będzie ci brakować. Można spokojnie latać z nowszymi litrami.Motocykl jęst naprawde ekonomiczny i bezawaryjny.Jedynie co to tylna opona się szybko kończy.Bardzo fajne moto i faktycznie nie docenione w naszym kraju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...