barteck_street Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Ale po co, skoro można 750 łoić litry bez problemu. Osiągi litra w ramie 600.Nie wyjeżdżając z toru... Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 (edytowane) Jak miałeś V-kę, to się zanudzisz na tych sprzętachVłka na której jeździł to przy 9tce moto dla emerytów. Wiem bo miałem bezpośrednie porównanie tych modeli przez prawie cały sezon. 9tka zapie**ala bardzo przyjemnie i równo do prędkości w których storm dawno spuchł. Jak na sporta wyjątkowo wygodny i uniwersalny-przecież nikt normalny nie jeździ cały czas motocyklem sportowym po torze. 9tka w ogóle jest mocno niedocenianym sprzętem w PL-dla mnie dziwne bo to motocykl który jest zajebistym kompromisem pomiędzy typowym sportem a turystykiem. Najlepiej celować w ostatni wypust z zastrzałem na wahaczu. Edytowane 6 Stycznia 2012 przez ernestZL Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Vłka na której jeździł to przy 9tce moto dla emerytów. Wiem bo miałem bezpośrednie porównanie tych modeli przez prawie cały sezon. 9tka zapie**ala bardzo przyjemnie i równo do prędkości w których storm dawno spuchł. Jak na sporta wyjątkowo wygodny i uniwersalny-przecież nikt normalny nie jeździ cały czas motocyklem sportowym po torze. 9tka w ogóle jest mocno niedocenianym sprzętem w PL-dla mnie dziwne bo to motocykl który jest zajebistym kompromisem pomiędzy typowym sportem a turystykiem. Najlepiej celować w ostatni wypust z zastrzałem na wahaczu. Dokładnie tak. ZX-9R to ciężki zawodnik na trasie w odpowiednich łapach, potrafi zdrowo pie*dolnąć, na ekspresowego turystę jak znalazł. Nawet 954 ciężko jest sobie z nim poradzić :bigrazz: Wiem co mówię ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebiii666 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 (edytowane) a masz jakiś budżet ograniczony??na marginesie : dlaczego rezygnujesz z vtr?? Miałem ją 3 sezony i mi się znudziła... chcę znowu R4 a później znowu zachcę powrotu do vałki :icon_razz: Poniżej są linki, gdzie jestem już po rozmowach telefonicznych i czekam na dokładne fotki ( od suzi rizla juz mam): http://moto.allegro.pl/kawasaki-zx9-ninja-zx9r-super-moto-i2028355120.html http://moto.allegro.pl/sliczne-suzuki-gsx-r-750-k1-z-2000-ruku-i2022629116.html http://otomoto.pl/suzuki-gsx-r-gsx-r-k1-k2-k3-M2847304.html http://otomoto.pl/suzuki-gsx-r-600-M3004885.html no i jeszcze znalazłem litra: http://otomoto.pl/suzuki-gsx-r-wersja-kanadyjska-M2986367.html Dodam jeszcze, że vtr miała problemy w porównaniu z 636. Więc zx9r tak jak pisaliście objeżdża vtr spokojnie.... mam jeszcze 2 po szlifach (do nich nie dzwoniłem): http://otomoto.pl/suzuki-gsx-r-gsxr-1000-2001r-M2815654.htmlhttp://otomoto.pl/suzuki-gsx-r-gsx-r-1000-k3-2003r-M2876736.html Budżet jak widzicie jest mniej więcej tak do ok. 9000zł. Mam jeszcze crossa więc mam na co wydawać kasę.... :wacko: z k1 mam jeszcze coś takiego: http://otomoto.pl/suzuki-gsx-r-750-k1-gsxr-750-M2978658.html Miałem brać już 600 w k2 ale po waszych opiniach to już zgłupiałem :tongue: :icon_eek: :banghead: Edytowane 6 Stycznia 2012 przez sebiii666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 w tej kasie to jednak szukałbym 750 K1... Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebiii666 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 (edytowane) Ale po co, skoro można 750 łoić litry bez problemu. Osiągi litra w ramie 600. Odnośnie toru to wpadnę kilka razy na Zemborzyce koło Lublina. To ostatni rok tego toru jak wiecie. I na nim mniej ważna jest pojemność moto a kierownik za sterami... więc 600 też pojeździ :bigrazz: :crossy: Sam nie wiem. Już z 3 miechy jak sprzedałem vtrkę siedzę na allegro i nie wiem co kupić :banghead: . Już mnie nosi i nie wyobrażam sobie wiosny jak nie będę miał czym jeździć..... Edytowane 6 Stycznia 2012 przez sebiii666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 w tej kasie to jednak szukałbym 750 K1...Albo 900RR. Dużo lepsza opcja niż 9-ka. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Albo 900RR. Dużo lepsza opcja niż 9-ka. Limo, dlaczego tak sądzisz? Wiadomo, że to Honda, ale w stosunku do 9 najzwyczajniej nie jedzie. Nie ma je*nięcia, które 9 posiada niezaprzeczalnie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Przyznaję, nie miałem okazji porównać, ale silnik po prostu jest o niebo wytrzymalszy. A kwestia "jebnięcia" jest subiektywna, jak wiadomo :). Zależy na czym się jeździło :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Przyznaję, nie miałem okazji porównać, ale silnik po prostu jest o niebo wytrzymalszy. A kwestia "jebnięcia" jest subiektywna, jak wiadomo :). Zależy na czym się jeździło :D 900RR dostać w przyzwoitym stanie to pewnie rzadkość, piec, prawda, jednym chyba z najwytrzymalszych z gamy. 9 z tego co zasłyszałem i nawet w starym, starym numerze Motocykla pisali, że szybko padają gumki zaworowe co sobie żre olej. Hunter miał póki nie zgruzował kloca to oleju brała śladowe ilości a przebieg ponad 20 tysięcy na szafie. Ja osobiście wybrałbym 9. Archaizm ogólny odrobinę mniejszy niż w 900RR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebiii666 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 (edytowane) ... i mam odpowiedź :bigrazz: :notworthy: albo..... tu już wchodzi czynnik ludzki ale kawa chyba daje redę... Edytowane 6 Stycznia 2012 przez sebiii666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 900RR dostać w przyzwoitym stanie to pewnie rzadkość, piec, prawda, jednym chyba z najwytrzymalszych z gamy. 9 z tego co zasłyszałem i nawet w starym, starym numerze Motocykla pisali, że szybko padają gumki zaworowe co sobie żre olej. Hunter miał póki nie zgruzował kloca to oleju brała śladowe ilości a przebieg ponad 20 tysięcy na szafie.Silnik to jest najmocniejsza strona 9. Mocny, z pazurem i naprawdę fajny uderzeniem, elastyczny, mało pali. Swoją sprzedawałem przy przebiegu ponad 40 tys., kolejny właściciel dociągnął do ponad 50 i oleju nie brała nic. Ogólnie bezproblemowy motocykl. Aha, tyle że akurat roczniki 2000-2001 nie są zbyt szczęśliwe. Jak brać 9, to tylko model F, roczniki 2002-2003. Lepsze hamulce, wzmocniona rama (nie pęka) i trochę innych zmian. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 ... i mam odpowiedź :bigrazz: :notworthy: tu już wchodzi czynnik ludzki ale kawa chyba daje redę... Zwróć uwagę na to jak TLR ucieka Ninjy na każdym wyjściu z winkla. W tym jest ukryta cała zabawa. Dziwi mnie, że po jeździe litrowym V2 chcesz wsiąść na litrowe R4. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 900RR dostać w przyzwoitym stanie to pewnie rzadkość, piec, prawda, jednym chyba z najwytrzymalszych z gamy. 9 z tego co zasłyszałem i nawet w starym, starym numerze Motocykla pisali, że szybko padają gumki zaworowe co sobie żre olej. Hunter miał póki nie zgruzował kloca to oleju brała śladowe ilości a przebieg ponad 20 tysięcy na szafie. Ja osobiście wybrałbym 9. Archaizm ogólny odrobinę mniejszy niż w 900RR.Ale na kole nie polatasz :P Zwróć uwagę na to jak TLR ucieka Ninjy na każdym wyjściu z winkla. W tym jest ukryta cała zabawa. Dziwi mnie, że po jeździe litrowym V2 chcesz wsiąść na litrowe R4.Bo V2 nie robi łutututu przy 13 tys. :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gozdzik77 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Użytkuje zx9r z 2001 model E.Oleju nie bierze, rama nie pęka.Jeździ się wspaniale.Mocy napewno nie będzie ci brakować. Można spokojnie latać z nowszymi litrami.Motocykl jęst naprawde ekonomiczny i bezawaryjny.Jedynie co to tylna opona się szybko kończy.Bardzo fajne moto i faktycznie nie docenione w naszym kraju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.