Skocz do zawartości

DynoJet brać czy nie ?


SintexRF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

zwykla zmiana zebatek daje ogramna roznce wieksza zebatka z tylu mniejsza z przodu = +leprze przyspieszenie ale za to -predkosc jest kilka kombinacji pozdrawiam

 

A co to ma do ilości KM i Nm w silniku :icon_question: .

 

Motaniem zębatek nie podniesiesz mocy a jedynie skrócisz biegi= lepsze przyśpieszenie bądź je wydłużysz= większy vmax ale i o wiele gorsze przyśpieszenie i przy dużej prędkości braki mocy na kole.

Edytowane przez Dream
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są różne poziomy jet kitów, zawierają nie tylko dysze, ale również iglice i sprężynki pod membrany, a nawet wiertła do kanałów emulsyjnych

więcej kuni >>>>>> więcej owsa

ale jazda zupełnie inna :icon_mrgreen:

http://www.bikepics.com/members/modek/
w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`a

a być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życia

http://rpmauto.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano, tzw.Stage 1,2,3... Do Harrego jest spory wybór. Podstawowy zawiera dysze, zworek, iglice i jakieś pierdołki. Inne zestawy zawierają nawet suwak membrany z tworzywa, wiele lżejszy niż oryginalny aluminiowy a także wybór sprężyn do przepustnicy. A rozwiert otworu w przepustnicy jeden z najpopularniejszych manerwrów.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały kit stage 1 bo taki jest zalecany razem z wymianą końcówki wydechu i wkładki filtra na wysokoprzepustowy K%N, BMC bądź piper zawiera nie tylko dysze główne jak piszą wyżej ci co nigdy na oczy tego nie widzieli a sypią opiniami jak tunerzy. Poza różnymi rozmiarami dysz głównych są też dysze biegu jałowego, iglice, sprężyny, często nakładki na rozpylacze wraz z dodatkową instrukcą innych modów i ustawień preset które często wystarczają by poczuć różnicę. Montowałem owe zestawy w wielu motocyklach a ostatnio nawet w quadzie TRX500 czy YFZ450 i efekt był zawsze rewelacyjny. Różne modele inaczej reagują na taką modyfikację w zależności jak wysilone są w serii. Nie wiem jak zareaguje RF bo nie montowałem w ww motongu i nie wiem czy jest sens do tak starej jednostki dodawać cokolwiek. Więc swoją opinię opieram na doświadczeniu i szczerze polecam oczywiście przy modyfikacji dolotu i wymianie końcówki na aftermarket a nie rynnaexhaust.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak zareaguje RF bo nie montowałem w ww motongu i nie wiem czy jest sens do tak starej jednostki dodawać cokolwiek. Więc swoją opinię opieram na doświadczeniu i szczerze polecam oczywiście przy modyfikacji dolotu i wymianie końcówki na aftermarket a nie rynnaexhaust.

 

No i w sumie napisałeś dokładnie to, co "tunerzy, którzy sypią opiniami" napisali w pierwszych postach :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Zestaw dysz DynoJet Suzuki RF900 R 94-99 Stage 1

DynoJet to komplet dysz i innych elementów niezbędnych do profesjonalnego przerobienia gaźnika motocyklowego. Dynojet oferuje szeroką gamę zestawów do większości produkowanych quadów i motocykli. Każdy zestaw jest precyzyjnie zaprojektowany, aby w efektywny sposób udoskonalić działanie gaźnika Twojego motocykla. Dla zaspokajania indywidualnych potrzeb zostały stworzone różne typy (poziomy) zestawów dysz Dynojet. Idealne do tuningu motocykla.

 

Poziom stage 1 - zaprojektowany do pojazdów z nieprzerobionym silnikiem wyposażonym w fabryczny filtr i puszkę powietrzną oraz fabryczny wydech. Stage 1 jest w pełni dostosowany do przestrojenia w przypadku zastosowania dobrego tuningowego wydechu i zamiennego ze standardowym filtra K&N. Stage 1 jest zaprojektowany dla zapewnienia zwiększonej kontroli manetką gazu oraz osiągnięcia nawet 5% wzrostu mocy w całym zakresie prędkości obrotowej silnika ..."

 

 

Czyli podsumować to można tak jak zrobił to Monter na początku wątku (nie dokładnie tak to napisał,ale sens jest taki sam)- 2 konie za 4 stówki...

 

Link do Dynojetów - http://www.sklep-motocyklowy.com.pl/zestaw-dysz-dynojet-suzuki-rf900-9499-stage-p-2651.html

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy tuning dla RF900 to....

włożyć silnik od gsxr 1100W:D

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wejdzie w ramę? Bo tak coś mnie się zdaje że raczej nie. Skoro 750W nie mieści się w ramie RF600. Silniki prawie takie same tylko że Gixxer chłodzony niczym oraz ten chłodzony wodą ma dużą, szeroką i użebrowaną głowicę a RF mają głowice ogolone z żeberek i mniejsze. Rama RF jest dość wąska i owinięta wokół głowicy, Gixxer ma ramę ponad głowicą. Porównywałem to gdy miałem 750W i RF600 jednocześnie na warsztacie. Bo reszta silnika RF600 i 750W jest taka sama a więc 1100W i RF900 dzielą też ten sam silnik. Różnią się głowicami.

 

 

Jednak przyznać muszę że taka hybryda RF i 1100W na pewno by urywała dupę. Nie jeden kozak by się zdziwił pod światłami. :icon_twisted: :buttrock: Gdyby jeszcze wrzucić przód USD i alu wahacz z Gixxera do RF to w ogóle byłby przekozak!

 

I teraz ktoś zada pytanie czemu od razu nie kupić Gixxera? Bo Gixxer nie jest taki uroczy jak RF. :icon_razz: A poza tym customizing to niezła frajda dla niektórych.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5% w tym przypadku to prawie 7 koni, oraz zupełnie inaczej odpycha się ze średnich obrotów :bigrazz:

brać czy nie?

to zależy czy masz zajawkę żeby coś podłubać i za 4 stówki przekonać się co zrobiłeś :icon_biggrin:

http://www.bikepics.com/members/modek/
w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`a

a być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życia

http://rpmauto.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zajawka była przy robieniu sr50 na sr80 , jednak z wiekiem człowiek złapał się za łeb i zobaczył ile kasy w to poszło a ile można z tego wyciągnąć . Ale satysfakcja była że się coś samemu poskładało od zera .. i to chodziło :)

 

4 stówki i opiszę czy było warto , przy okazji synchro

No to chyba na tyle

 

 

ps.zagłada z tym spalaniem ;D

Edytowane przez SintexRF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Twoja rf900 musi mieć kompresje jak w balonie skoro Ci już mocy zabrakło w niej.

Ja w swojej zx9r mam jazdę na wszystkich biegach jakbym na 1 biegu jechał ciągle, mocy nie brakuje, dla mnie wystarczająco.

 

Te typowe litry to dopiero muszą dupę urywać ;]

 

Reasumując nie warto ładować kasy w dynojeby.

 

Lepiej za te 400zl zalewaj bak ;)

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...