SintexRF Opublikowano 2 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 (edytowane) Tak więc chyba autor dostał wystarczająco opinii :icon_biggrin: Tak jest , wybiliście mi to z głowy :D Edytowane 2 Stycznia 2012 przez SintexRF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 (edytowane) zwykla zmiana zebatek daje ogramna roznce wieksza zebatka z tylu mniejsza z przodu = +leprze przyspieszenie ale za to -predkosc jest kilka kombinacji pozdrawiam A co to ma do ilości KM i Nm w silniku :icon_question: . Motaniem zębatek nie podniesiesz mocy a jedynie skrócisz biegi= lepsze przyśpieszenie bądź je wydłużysz= większy vmax ale i o wiele gorsze przyśpieszenie i przy dużej prędkości braki mocy na kole. Edytowane 4 Stycznia 2012 przez Dream Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McPerry Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 zmiana zebatek mozna zwiekszyc momet obrotowy , ale co za tym idze moto bdzie wolniej jechalo Cytuj zapraszam serwis motocyklowy www.motor-garage.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modek Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 są różne poziomy jet kitów, zawierają nie tylko dysze, ale również iglice i sprężynki pod membrany, a nawet wiertła do kanałów emulsyjnychwięcej kuni >>>>>> więcej owsaale jazda zupełnie inna :icon_mrgreen: Cytuj http://www.bikepics.com/members/modek/w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`aa być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życiahttp://rpmauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Ano, tzw.Stage 1,2,3... Do Harrego jest spory wybór. Podstawowy zawiera dysze, zworek, iglice i jakieś pierdołki. Inne zestawy zawierają nawet suwak membrany z tworzywa, wiele lżejszy niż oryginalny aluminiowy a także wybór sprężyn do przepustnicy. A rozwiert otworu w przepustnicy jeden z najpopularniejszych manerwrów. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Cały kit stage 1 bo taki jest zalecany razem z wymianą końcówki wydechu i wkładki filtra na wysokoprzepustowy K%N, BMC bądź piper zawiera nie tylko dysze główne jak piszą wyżej ci co nigdy na oczy tego nie widzieli a sypią opiniami jak tunerzy. Poza różnymi rozmiarami dysz głównych są też dysze biegu jałowego, iglice, sprężyny, często nakładki na rozpylacze wraz z dodatkową instrukcą innych modów i ustawień preset które często wystarczają by poczuć różnicę. Montowałem owe zestawy w wielu motocyklach a ostatnio nawet w quadzie TRX500 czy YFZ450 i efekt był zawsze rewelacyjny. Różne modele inaczej reagują na taką modyfikację w zależności jak wysilone są w serii. Nie wiem jak zareaguje RF bo nie montowałem w ww motongu i nie wiem czy jest sens do tak starej jednostki dodawać cokolwiek. Więc swoją opinię opieram na doświadczeniu i szczerze polecam oczywiście przy modyfikacji dolotu i wymianie końcówki na aftermarket a nie rynnaexhaust. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Nie wiem jak zareaguje RF bo nie montowałem w ww motongu i nie wiem czy jest sens do tak starej jednostki dodawać cokolwiek. Więc swoją opinię opieram na doświadczeniu i szczerze polecam oczywiście przy modyfikacji dolotu i wymianie końcówki na aftermarket a nie rynnaexhaust. No i w sumie napisałeś dokładnie to, co "tunerzy, którzy sypią opiniami" napisali w pierwszych postach :icon_rolleyes: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 w sumie to ja nie wiem po ch*j to w ogóle napisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 (edytowane) "Zestaw dysz DynoJet Suzuki RF900 R 94-99 Stage 1DynoJet to komplet dysz i innych elementów niezbędnych do profesjonalnego przerobienia gaźnika motocyklowego. Dynojet oferuje szeroką gamę zestawów do większości produkowanych quadów i motocykli. Każdy zestaw jest precyzyjnie zaprojektowany, aby w efektywny sposób udoskonalić działanie gaźnika Twojego motocykla. Dla zaspokajania indywidualnych potrzeb zostały stworzone różne typy (poziomy) zestawów dysz Dynojet. Idealne do tuningu motocykla. Poziom stage 1 - zaprojektowany do pojazdów z nieprzerobionym silnikiem wyposażonym w fabryczny filtr i puszkę powietrzną oraz fabryczny wydech. Stage 1 jest w pełni dostosowany do przestrojenia w przypadku zastosowania dobrego tuningowego wydechu i zamiennego ze standardowym filtra K&N. Stage 1 jest zaprojektowany dla zapewnienia zwiększonej kontroli manetką gazu oraz osiągnięcia nawet 5% wzrostu mocy w całym zakresie prędkości obrotowej silnika ..." Czyli podsumować to można tak jak zrobił to Monter na początku wątku (nie dokładnie tak to napisał,ale sens jest taki sam)- 2 konie za 4 stówki... Link do Dynojetów - http://www.sklep-motocyklowy.com.pl/zestaw-dysz-dynojet-suzuki-rf900-9499-stage-p-2651.html Edytowane 6 Stycznia 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Najlepszy tuning dla RF900 to....włożyć silnik od gsxr 1100W:D Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 (edytowane) Najlepszy tuning dla RF900 to....włożyć silnik od gsxr 1100W:DI biorąc pod uwagę stosunek ceny do mocy to lepszy od wszystkich stagów Dynojet :icon_biggrin: Edytowane 6 Stycznia 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 (edytowane) A wejdzie w ramę? Bo tak coś mnie się zdaje że raczej nie. Skoro 750W nie mieści się w ramie RF600. Silniki prawie takie same tylko że Gixxer chłodzony niczym oraz ten chłodzony wodą ma dużą, szeroką i użebrowaną głowicę a RF mają głowice ogolone z żeberek i mniejsze. Rama RF jest dość wąska i owinięta wokół głowicy, Gixxer ma ramę ponad głowicą. Porównywałem to gdy miałem 750W i RF600 jednocześnie na warsztacie. Bo reszta silnika RF600 i 750W jest taka sama a więc 1100W i RF900 dzielą też ten sam silnik. Różnią się głowicami. Jednak przyznać muszę że taka hybryda RF i 1100W na pewno by urywała dupę. Nie jeden kozak by się zdziwił pod światłami. :icon_twisted: :buttrock: Gdyby jeszcze wrzucić przód USD i alu wahacz z Gixxera do RF to w ogóle byłby przekozak! I teraz ktoś zada pytanie czemu od razu nie kupić Gixxera? Bo Gixxer nie jest taki uroczy jak RF. :icon_razz: A poza tym customizing to niezła frajda dla niektórych. Edytowane 6 Stycznia 2012 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modek Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 5% w tym przypadku to prawie 7 koni, oraz zupełnie inaczej odpycha się ze średnich obrotów :bigrazz:brać czy nie?to zależy czy masz zajawkę żeby coś podłubać i za 4 stówki przekonać się co zrobiłeś :icon_biggrin: Cytuj http://www.bikepics.com/members/modek/w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`aa być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życiahttp://rpmauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SintexRF Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 (edytowane) zajawka była przy robieniu sr50 na sr80 , jednak z wiekiem człowiek złapał się za łeb i zobaczył ile kasy w to poszło a ile można z tego wyciągnąć . Ale satysfakcja była że się coś samemu poskładało od zera .. i to chodziło :) 4 stówki i opiszę czy było warto , przy okazji synchro No to chyba na tyle ps.zagłada z tym spalaniem ;D Edytowane 6 Stycznia 2012 przez SintexRF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 To Twoja rf900 musi mieć kompresje jak w balonie skoro Ci już mocy zabrakło w niej.Ja w swojej zx9r mam jazdę na wszystkich biegach jakbym na 1 biegu jechał ciągle, mocy nie brakuje, dla mnie wystarczająco. Te typowe litry to dopiero muszą dupę urywać ;] Reasumując nie warto ładować kasy w dynojeby. Lepiej za te 400zl zalewaj bak ;) Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.