Limo Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Fajnie, dzięki za wskazówkę :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin_123 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Muszę Cię pochwalić !Sam zbudowałem już bobbera a teraz mam chrapkę na CR, a Twój sprzęt zaczyna zacnie wyglądać.Jakbyś coś potrzebował do cb550 to pisz zakupiłem kiedyś ramę z osprzętem, bez silnika na złomie.Pozdro i czekam na nowe info :)Lewa w górę ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 żeby zadupek nie rysował ramy możesz wykorzystać cieńką wartstwe karimaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroo89 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Witam Wszystkich,Narazie nie mam żadnych zdjęć z postępów prac, bo zgubiłem gdzieś kabel od aparatu... i w sumie znaczących postępów nie widać. Czekam z montażem wszystkiego na silnik który jest w rozbiórce. Ponieważ łatwiej jest włożyć 5 kilogramową ramę na silnik leżący na boku niż 60 kilogramowy silnik do świeżo pomalowanej ramy ;] A silnik, cóż... Okazało się że decyzja o rozbiórce była słuszna, jedna z panewek jest zatarta, a oba łańcuszki do wymiany, w przyszłym tygodniu dowiem się co z pierścieniami i głowicą. No i teraz kolejne wyzwanie, muszę gdzieś kupić ową zatartą panewkę, w Polsce brak, na ebayu brak, znalazłem jakąś stronkę z częściami do starych Hond ale jeszcze nie znalazłem panewek, jeżeli ktoś zna miejsce gdzie można kupić ową panewkę to proszę o pomoc. Poczyniłem natomiast znaczący postęp w kwestii zawieszenia i hamulca, przez stosowanie metody prób i błędów mam 2 komplety zbędnych lag i dwa bezużyteczne zaciski ale było warto szukać do skutku. Wertując allegro trafiłem na cb 450 S na części i kupiłem zeń lagi w super stanie i lewy zacisk hamulcowy za 250 zł. Okazało się że wszystko pasuje jak szyte na miarę, tylko tarcze nawiercić i zmienić tuleję dystansową na ośce, w poprzedniej konfiguracji było znacznie więcej do dopasowywania. Teraz dopieszczam detale i cierpliwie czekam... Ileż ja bym dał żeby już mieć ten silnik...Planowane ukończenie projektu to czerwiec, i mam nadzieję że tak będzie. Pozdrawiam i życzę wesołych świąt! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 A w jakim stanie jest czop, ktory wspolpracowal z ta zatarta panewka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroo89 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 A w jakim stanie jest czop, ktory wspolpracowal z ta zatarta panewka ? Źle się wyraziłem, owa panewka nie tyle jest zatarta co wytarta, lekko spłaszczona. Mechanik twierdzi że mierzył wszystko i czop jest ok. Pozostałe panewki również, tylko ta jedna nieszczęsna, nie wiem czy wymienia się od razu komplet czy można pojedynczo bo nie zapytałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Siemka ! Super to wszystko zaczyna wyglądać już blisko pierwszego odpalonka :rolleyes: . U mnie narazie zastój czekam na lakiery i koła mooooże na koniec kwietnia połowe maja będe gotowy, aż mnie strzyka jak patrze ile ty masz już zrobione :banghead: . Pozdrawiam! Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroo89 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Siemka ! Super to wszystko zaczyna wyglądać już blisko pierwszego odpalonka :rolleyes: . U mnie narazie zastój czekam na lakiery i koła mooooże na koniec kwietnia połowe maja będe gotowy, aż mnie strzyka jak patrze ile ty masz już zrobione :banghead: . Pozdrawiam! Tak Ci się tylko wydaje, jeszcze nie udało mi sie kupić tej panewki... Poza tym po włożeniu silnika w ramę jest jeszcze, elektryka, regulacje, hamulce, i wiele detali których jeszcze nie dopracowałem. Dostaję świra gdy widzę że wszyscy już śmigają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 I jak? Lata?Fotek dawno nie było... Kibic :) Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Wymienia sie komplet panewek, poza tym radze podpowiedziec mechanikowi zeby sprawdzil stan pompy oleju.Jaki to dokladnie rocznik i model ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroo89 Opublikowano 10 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 (edytowane) Witam,A jak twój postęp Tomku? Wrzuć jakąś fotę, jeśli możesz :) Sam jestem już mocno zdegustowany upływającym czasem. Sprawy wyglądają następująco:Zamówiłem komplet panewek (są tylko 2 sklepy w europie które je mają), komplet simeringów, oba łańcuchy, i jedną z dźwigienek zaworowych. Wszystko zamknęło się w kwocie 2000 zł, za same części. Do tego dojdzie regeneracja głowicy, i robocizna której ceny jeszcze nie znam.Tak jak przewidywałem, koszty remontu silnika będą stanowiły pokaźną część budowy i powinny się zamknąć w 4000 zł. (dla mnie, biednego studenta to ogromna kasa)Mam nadzieje że zdążę jeszcze się nacieszyć tym motorkiem w tym sezonie. Gdy dojdą części znów zostanie mi tylko czekać. Co do pompy, to jej stan również został sprawdzony, i jest ok. CB 550 F 1976 r. Pozdrawiam! Edytowane 10 Maja 2012 przez pedroo89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Nie taniej Ci było kupić drugi silnik? Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Albo drugie moto. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroo89 Opublikowano 10 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Owszem mogłem kupić drugi silnik za 1500 zł, ale tak czy owak musiał bym go rozebrać i wymienić to samo co w tym, renowacja starych japońców to niestety droga zabawa. A ja nie chcę robić dziadostwa, tu wszystko musi być dopracowane, i ma chodzić jak w zegarku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Ale CB550 można kupić na chodzie za 4-5 tys. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.