theodor. Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Kiedys podobny klucz wykonać musiałem.Z tym że do nasadowego klucza o zewnetrznej średnicy odpowiadającej średnicy zewnetrznej łożyska dospawałem bolce średnicy odpowiadającej otworom w odkręcanym pierscieniu i wystajacym na głebokość tych otworów. Mniej pracy, a i kwadrat 1/2" na pokretkę był od razu. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Podkład kupisz w sklepie z lakierami samochodowymi. Tak jak lakier odporny na podwyższoną temperaturę. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Kiedys podobny klucz wykonać musiałem. Powiedziałeś to jak Yoda :D Trzymam kciuki za projekt, bede śledził temat :lalag: Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Tylko jak znaleźć podkład który wytrzyma i utlenianie i wysoką temperaturę silnika? Dobry pomysł z tym kluczem, zanim pojadę do warsztatu spróbuję jeszcze tak :) Dzięki za cenne rady.Pozdro Silnik i piasty wyszkiełkuj będzie 100% lepszy efekt niż malowanie. Przy okazji podepnę się pod twój post.Też robię cafe racera ale z suzuki gs 650 gt nie chcę mi się ładować zdjęć więc zapodam linki:http://polishbanditcrew.pl/uploads/1323670338/gallery_3153_637_1863383.jpghttp://polishbanditcrew.pl/uploads/1323670338/gallery_3153_637_841138.jpghttp://polishbanditcrew.pl/uploads/1323670338/gallery_3153_637_886558.jpghttp://polishbanditcrew.pl/uploads/1323670338/gallery_3153_637_187019.jpga tak wyglądał po zakupie:http://polishbanditcrew.pl/uploads/1317933456/gallery_3153_637_72271.jpg Koła będą szprychowane na rafkach Akront 19" z wykorzystaniem oryginalnych piast od starych felg :) Pozdrawiam! Dziad Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Uwazasz ze z tym piaskowaniem silnika to byl dobry pomysl ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroo89 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Silnik i piasty wyszkiełkuj będzie 100% lepszy efekt niż malowanie. Przy okazji podepnę się pod twój post.Też robię cafe racera ale z suzuki gs 650 gt nie chcę mi się ładować zdjęć więc zapodam linki:http://polishbanditcrew.pl/uploads/1323670338/gallery_3153_637_1863383.jpghttp://polishbanditcrew.pl/uploads/1323670338/gallery_3153_637_841138.jpghttp://polishbanditcrew.pl/uploads/1323670338/gallery_3153_637_886558.jpghttp://polishbanditcrew.pl/uploads/1323670338/gallery_3153_637_187019.jpga tak wyglądał po zakupie:http://polishbanditcrew.pl/uploads/1317933456/gallery_3153_637_72271.jpg Koła będą szprychowane na rafkach Akront 19" z wykorzystaniem oryginalnych piast od starych felg :) Pozdrawiam! Dziad Ooo widzę duży potencjał w tym motocyklu. Ty jesteś już daleko w temacie, ja dopiero zacząłem a teraz wszystko zwolni bo na studiach sesja się zbliża :\ Życzę powodzenia w projekcie;) Uwazasz ze z tym piaskowaniem silnika to byl dobry pomysl ??? Silnik był cały pomalowany zwykłym sprajem przez jakiegoś holenderskiego leszcza. Gość zamalował nawet brud i smarnie przygotowując powierzchni w żaden sposób a farba złuszczała się płatami. Nie było innej możliwości. Myślałem również nad wyszkiełkowaniem,ale zdecydowałem się na piaskowanie ponieważ czarny silnik pasuje bardziej do mojej koncepcji, (Wszystkie dekle, pokrywę zaworów, misę olejową, i części gaźnika poleruję na wysoki połysk, natomiast blok silnika będzie w czarnym macie) pozatym spotkałem się z opinią że efekt szkiełkowania nie utrzymuje się zbyt długoi trudno utrzymać go w czystości. Chyba że zrobiłem twoim zdaniem jakiś błąd. Oświeć mnie Adamie, bo możliwe że zbłądziłem. Teraz muszę znaleść felgi aluminiowe na 40 szprych, bo te które widziałem wszystkie są na 36. A piasty w Hondzie niestety 40. Przez to ze zdecydowałem się na felgi 17 cali muszę tak czy siak dorobić szprychy, bo chyba takich nie robi się w standardzie, dlatego musze spróbować znaleść dobry zakład dorabiający. PozdrawiamPiotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_W Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 (edytowane) piaskowanie niszczy oryginalną fakturę aluminium, jeśli po piaskowaniu nic się z nim nie zrobi to dopiero zaczyna się tragedia. każde dotkniecie zostawia czarny ślad a o wyczyszczeniu czy umyciu niemal można zapomnieć, ale skoro masz zamiar malować silnik to może nie popełniłeś takiego wielkiego błędu Edytowane 8 Stycznia 2012 przez tumala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 ale wszystich bierze szał na punkcie CR ja też kupiłem GS 550 z niecnym zamiarem przeróbki :icon_twisted: będę śledził temat i postępy w pracy powodzenia :wink: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_W Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 (edytowane) szał czy nie to CR jest dobrym sposobem na ożywienie sprzętów które normalnie gniły by gdzieś po szopach. sam buduję CR na bazie junaka z 1964, ale bez obaw nie niszczę oryginalnych części, a używam takich z których ciężko byłoby złożyć oryginał. Mój ostatni sukces to złożenie 1 działającego kranika z 3 różnych, w tym 2 nie pasujących do junaka :biggrin: Edytowane 8 Stycznia 2012 przez tumala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 piaskowanie niszczy oryginalną fakturę aluminium, jeśli po piaskowaniu nic się z nim nie zrobi to dopiero zaczyna się tragedia. każde dotkniecie zostawia czarny ślad a o wyczyszczeniu czy umyciu niemal można zapomnieć, ale skoro masz zamiar malować silnik to może nie popełniłeś takiego wielkiego błędu O kutfa, ja właśnie mam zacisk hamulcowy zostawiony po piaskowaniu na półce. Parę odcisków paluchów już złapał :banghead: Chcę to pomalować ale nie wiem czy zwykły podkład wytrzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 O kutfa, ja właśnie mam zacisk hamulcowy zostawiony po piaskowaniu na półce. Parę odcisków paluchów już złapał :banghead: Chcę to pomalować ale nie wiem czy zwykły podkład wytrzyma.Wymocz w benzynie ekstrakcyjnej dobę przed malowaniem, odtłuszczoną szczotką drucianą dokładnie wyszoruj, wypłucz w benzynie, wysusz, maluj :-)Ino postaraj się o lakier odporny na płyn hamulcowy, bo będzie się łuszczyć - zacznie od odpowietrznika...Chyba, żeby malować proszkowo?..Czy ktoś sprawdzał odporność lakieru proszkowego na płyn hamulcowy? Jakąś próbkę muszę zrobić. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Wezmę zwykły przeznaczony do zacisków hamulcowych ale nie wiem jaki podkład jest potrzebny. Rzecz w tym, że na zacisk działają temperatury i nie wiem czy normalne podkłady to wytrzymują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Wymocz w benzynie ekstrakcyjnej dobę przed malowaniem, odtłuszczoną szczotką drucianą dokładnie wyszoruj, wypłucz w benzynie, wysusz, maluj :-)Ino postaraj się o lakier odporny na płyn hamulcowy, bo będzie się łuszczyć - zacznie od odpowietrznika...Chyba, żeby malować proszkowo?..Czy ktoś sprawdzał odporność lakieru proszkowego na płyn hamulcowy? Jakąś próbkę muszę zrobić. Jak nie wytrzesz płynu od razu to nawet proszkowy może ruszyć, ale nawet zwykły lakier wytrzyma płyn hamulcowy jak się go odrazu zmyje. Ps. Dzisiaj w końcu skończyliśmy elektrykę w moim CR ,nie lada wyzwanie wszystko od zera kable chowane w ramie ale wyszło bardzo czysto i co najważniejsze działa :). pedroo89Jak jesteś jeszcze w powijakach ze swoim moto to odwiedź te stronki, tam kupowałem swoje graty:http://lightspeedteam.pl/shop/http://nonstockgarage.pl/index.php?route=information/information&information_id=4 Powodzenia w sesji :lalag: Pozdrawiam! Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zastanawiam się nad pomysłem kół 17" do tytułowego motocykla. Jaka średnica obręczy jest fabrycznie?Obręcze czterdziestoszprychowe średnicy 17" to trochę kosztowne będzie - szukaj na stronach brytyjskich.Czy warto zmniejszać koła? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 (edytowane) A co Wy wszyscy tak się uparli na podkład? Ja malowałem cylindry Harleya szprajem żaroodpornym 2 lata temu i do dziś nic się nie dzieje z nim. Wygrzałem odpowiedno przed malowaniem (piekarnik w kuchni :icon_mrgreen:), prysnąłem 2 warstwy, znowu wygrzałem i jest git. Jak uważasz tak zrobisz, ale ja myślę że w CR silnik powinien być goły, surowy. Tak jak dawne angole miały gołe silniki, bez lakieru. Koła 17" trochę małe do CR. Opona będzie wyglądała "grubo" na takim kole a co za tym idzie koło będzie wyglądało grubo i ciężko. No i co z prześwitem nad tylnym kołem oraz wizualnie długimi widełkami z przodu przy takim małym kole? Sugeruję 18 lub 19". A 40-szprychowe koła miał chyba Junak ale nie było tam aluminiowych obręczy. Szukaj w UK, tam jest wybór. Masz tu link do firmy z której usług korzysta większość budowniczych motocykli w UK. Wiem :icon_biggrin: bo czytam nałogowo brytyjska prasę customową i większość motocykli w tabelach "Spec" ma tą firmę wymienioną.http://www.central-wheel.co.uk/index.html PS. Myślicie że z GS500E da radę CR zrobić? Bo już mnie łapki swędzą jak czytam ten temat. Edytowane 8 Stycznia 2012 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.