Skocz do zawartości

Projekt Cafe Racer


Rekomendowane odpowiedzi

Kiedys podobny klucz wykonać musiałem.

Z tym że do nasadowego klucza o zewnetrznej średnicy odpowiadającej średnicy zewnetrznej łożyska dospawałem bolce średnicy odpowiadającej otworom w odkręcanym pierscieniu i wystajacym na głebokość tych otworów. Mniej pracy, a i kwadrat 1/2" na pokretkę był od razu.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak znaleźć podkład który wytrzyma i utlenianie i wysoką temperaturę silnika?

 

Dobry pomysł z tym kluczem, zanim pojadę do warsztatu spróbuję jeszcze tak :)

 

Dzięki za cenne rady.

Pozdro

 

 

Silnik i piasty wyszkiełkuj będzie 100% lepszy efekt niż malowanie.

 

Przy okazji podepnę się pod twój post.

Też robię cafe racera ale z suzuki gs 650 gt nie chcę mi się ładować zdjęć więc zapodam linki:

http://polishbanditcrew.pl/uploads/1323670338/gallery_3153_637_1863383.jpg

http://polishbanditcrew.pl/uploads/1323670338/gallery_3153_637_841138.jpg

http://polishbanditcrew.pl/uploads/1323670338/gallery_3153_637_886558.jpg

http://polishbanditcrew.pl/uploads/1323670338/gallery_3153_637_187019.jpg

a tak wyglądał po zakupie:

http://polishbanditcrew.pl/uploads/1317933456/gallery_3153_637_72271.jpg

 

Koła będą szprychowane na rafkach Akront 19" z wykorzystaniem oryginalnych piast od starych felg :)

 

Pozdrawiam!

 

Dziad

ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik i piasty wyszkiełkuj będzie 100% lepszy efekt niż malowanie.

 

Przy okazji podepnę się pod twój post.

Też robię cafe racera ale z suzuki gs 650 gt nie chcę mi się ładować zdjęć więc zapodam linki:

http://polishbanditcrew.pl/uploads/1323670338/gallery_3153_637_1863383.jpg

http://polishbanditcrew.pl/uploads/1323670338/gallery_3153_637_841138.jpg

http://polishbanditcrew.pl/uploads/1323670338/gallery_3153_637_886558.jpg

http://polishbanditcrew.pl/uploads/1323670338/gallery_3153_637_187019.jpg

a tak wyglądał po zakupie:

http://polishbanditcrew.pl/uploads/1317933456/gallery_3153_637_72271.jpg

 

Koła będą szprychowane na rafkach Akront 19" z wykorzystaniem oryginalnych piast od starych felg :)

 

Pozdrawiam!

 

Dziad

 

Ooo widzę duży potencjał w tym motocyklu. Ty jesteś już daleko w temacie, ja dopiero zacząłem a teraz wszystko zwolni bo na studiach sesja się zbliża :\ Życzę powodzenia w projekcie;)

 

Uwazasz ze z tym piaskowaniem silnika to byl dobry pomysl ???

 

Silnik był cały pomalowany zwykłym sprajem przez jakiegoś holenderskiego leszcza. Gość zamalował nawet brud i smarnie przygotowując powierzchni w żaden sposób a farba złuszczała się płatami. Nie było innej możliwości. Myślałem również nad wyszkiełkowaniem,ale zdecydowałem się na piaskowanie ponieważ czarny silnik pasuje bardziej do mojej koncepcji, (Wszystkie dekle, pokrywę zaworów, misę olejową, i części gaźnika poleruję na wysoki połysk, natomiast blok silnika będzie w czarnym macie) pozatym spotkałem się z opinią że efekt szkiełkowania nie utrzymuje się zbyt długoi trudno utrzymać go w czystości.

 

Chyba że zrobiłem twoim zdaniem jakiś błąd. Oświeć mnie Adamie, bo możliwe że zbłądziłem.

 

Teraz muszę znaleść felgi aluminiowe na 40 szprych, bo te które widziałem wszystkie są na 36. A piasty w Hondzie niestety 40. Przez to ze zdecydowałem się na felgi 17 cali muszę tak czy siak dorobić szprychy, bo chyba takich nie robi się w standardzie, dlatego musze spróbować znaleść dobry zakład dorabiający.

 

Pozdrawiam

Piotrek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piaskowanie niszczy oryginalną fakturę aluminium, jeśli po piaskowaniu nic się z nim nie zrobi to dopiero zaczyna się tragedia. każde dotkniecie zostawia czarny ślad a o wyczyszczeniu czy umyciu niemal można zapomnieć, ale skoro masz zamiar malować silnik to może nie popełniłeś takiego wielkiego błędu

Edytowane przez tumala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szał czy nie to CR jest dobrym sposobem na ożywienie sprzętów które normalnie gniły by gdzieś po szopach. sam buduję CR na bazie junaka z 1964, ale bez obaw nie niszczę oryginalnych części, a używam takich z których ciężko byłoby złożyć oryginał.

Mój ostatni sukces to złożenie 1 działającego kranika z 3 różnych, w tym 2 nie pasujących do junaka :biggrin:

Edytowane przez tumala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piaskowanie niszczy oryginalną fakturę aluminium, jeśli po piaskowaniu nic się z nim nie zrobi to dopiero zaczyna się tragedia. każde dotkniecie zostawia czarny ślad a o wyczyszczeniu czy umyciu niemal można zapomnieć, ale skoro masz zamiar malować silnik to może nie popełniłeś takiego wielkiego błędu

 

O kutfa, ja właśnie mam zacisk hamulcowy zostawiony po piaskowaniu na półce. Parę odcisków paluchów już złapał :banghead: Chcę to pomalować ale nie wiem czy zwykły podkład wytrzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kutfa, ja właśnie mam zacisk hamulcowy zostawiony po piaskowaniu na półce. Parę odcisków paluchów już złapał :banghead: Chcę to pomalować ale nie wiem czy zwykły podkład wytrzyma.

Wymocz w benzynie ekstrakcyjnej dobę przed malowaniem, odtłuszczoną szczotką drucianą dokładnie wyszoruj, wypłucz w benzynie, wysusz, maluj :-)

Ino postaraj się o lakier odporny na płyn hamulcowy, bo będzie się łuszczyć - zacznie od odpowietrznika...

Chyba, żeby malować proszkowo?..

Czy ktoś sprawdzał odporność lakieru proszkowego na płyn hamulcowy? Jakąś próbkę muszę zrobić.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymocz w benzynie ekstrakcyjnej dobę przed malowaniem, odtłuszczoną szczotką drucianą dokładnie wyszoruj, wypłucz w benzynie, wysusz, maluj :-)

Ino postaraj się o lakier odporny na płyn hamulcowy, bo będzie się łuszczyć - zacznie od odpowietrznika...

Chyba, żeby malować proszkowo?..

Czy ktoś sprawdzał odporność lakieru proszkowego na płyn hamulcowy? Jakąś próbkę muszę zrobić.

 

Jak nie wytrzesz płynu od razu to nawet proszkowy może ruszyć, ale nawet zwykły lakier wytrzyma płyn hamulcowy jak się go odrazu zmyje.

 

Ps. Dzisiaj w końcu skończyliśmy elektrykę w moim CR ,nie lada wyzwanie wszystko od zera kable chowane w ramie ale wyszło bardzo czysto i co najważniejsze działa :).

 

pedroo89

Jak jesteś jeszcze w powijakach ze swoim moto to odwiedź te stronki, tam kupowałem swoje graty:

http://lightspeedteam.pl/shop/

http://nonstockgarage.pl/index.php?route=information/information&information_id=4

 

Powodzenia w sesji :lalag:

 

Pozdrawiam!

ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad pomysłem kół 17" do tytułowego motocykla. Jaka średnica obręczy jest fabrycznie?

Obręcze czterdziestoszprychowe średnicy 17" to trochę kosztowne będzie - szukaj na stronach brytyjskich.

Czy warto zmniejszać koła?

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co Wy wszyscy tak się uparli na podkład? Ja malowałem cylindry Harleya szprajem żaroodpornym 2 lata temu i do dziś nic się nie dzieje z nim. Wygrzałem odpowiedno przed malowaniem (piekarnik w kuchni :icon_mrgreen:), prysnąłem 2 warstwy, znowu wygrzałem i jest git.

 

Jak uważasz tak zrobisz, ale ja myślę że w CR silnik powinien być goły, surowy. Tak jak dawne angole miały gołe silniki, bez lakieru.

 

 

Koła 17" trochę małe do CR. Opona będzie wyglądała "grubo" na takim kole a co za tym idzie koło będzie wyglądało grubo i ciężko. No i co z prześwitem nad tylnym kołem oraz wizualnie długimi widełkami z przodu przy takim małym kole? Sugeruję 18 lub 19". A 40-szprychowe koła miał chyba Junak ale nie było tam aluminiowych obręczy. Szukaj w UK, tam jest wybór. Masz tu link do firmy z której usług korzysta większość budowniczych motocykli w UK. Wiem :icon_biggrin: bo czytam nałogowo brytyjska prasę customową i większość motocykli w tabelach "Spec" ma tą firmę wymienioną.

http://www.central-wheel.co.uk/index.html

 

PS. Myślicie że z GS500E da radę CR zrobić? Bo już mnie łapki swędzą jak czytam ten temat.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...