Gość Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Zależność jest prosta, im większej pojemności silnik, im bardziej jest obciążony np napędami 4x4, (np. 3,5+4x4 i w górę) wtedy tym bardziej opłacalny staje się diesel, biorąc pod uwagę różnice w zużyciu paliwa na przysłowie 100. Zrażając się na jednym modelu silnika, nie można dyskwalifikować wszystkich tego samego rodzaju. Tak naprawdę nie ma o co się sprzeczać, tych nowych samochodów nie da się już tak kochać jak tych sprzed lat, w co się wsiądzie tym się jedzie, to nie Corvette C1 żeby było się czym podniecać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lider1979 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Przy dzisiejszej cenie ON oszczędność na dieslu nie jest taka oczywista :biggrin: A do tego dochodzi wyższa cena zakupu auta z takim silnikiem i wyższe koszty ewentualnego serwisu.W dzisiejszych dieslach największym problemem są filtry cząstek stałych i wtryski(zła jakość paliwa),dlatego trzeba dobrze skalkulować zasadność takiego zakupu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Osobiście preferuję silniki benzynowe ale tak jak pisałem wyżej. Ryba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Póki co awarii zero a oszczędnośc na paliwie ogromna. a wiesz że do benzyny można założyć gaz ?? bo jak nie wiesz to ci powiem, i przy dobrej sekwencji, twoje oszczędności na dieslu wcale mi nie będą imponowały, a i z pod świateł możemy się ścigać :D zresztą odstawić dresa w audi na pierwszych metrach żaden problem, problem tkwi dalej :D ciężkie auto to duża bezwładność, trudniej wprawić w ruch ja tikaczem na pierwszych metrach bete 2.8 też zostawiam i co z tego jak za nim skończy się skrzyżowanie wącham spaliny :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpotas Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 [/size] a wiesz że do benzyny można założyć gaz ?? bo jak nie wiesz to ci powiem, i przy dobrej sekwencji, twoje oszczędności na dieslu wcale mi nie będą imponowały, a i z pod świateł możemy się ścigać :D A wiesz ze widzialem juz takie benzyny zagazowane 400KM ktore bral 200KM diesel??bo jak nie wiesz to Ci powiem ze na gazie po roku polowa konikow zdechla :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredo Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Niekoniecznie po roku, często po samym montażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Zawsze można przełączyć na benzynę i odzyskać koniki w razie potrzeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpotas Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Nie no,na poczatku przewaznie jest wzrost mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 bo do 400KM na wtrysku nie zakłada się gazu od nysy ze szrotu i reguluje śrubkami i zwężkami z tektury w dolocie do filtra powietrza żeby kręcił do oporu i nie strzelał :D ja wiem że tak wygląda popularna w polsce technika montażu gazu ale jak chcesz mieć moc to musisz ją sobie darować :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Ale smutki piepszycie... Każdy lubi to co lubi i niema się co kłucić który typ zasilania lepszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 My wyrażamy preferencje :) Ja właśnie uzyskałem porównanie 1.5 benzyna AT vs. 1.6 HDi MT oba silniki po 90KM tylko jeden wsadzony do 1035kg a drugi 1470kg. Pierwsze wrażenie jest takie, że w dieslu nieporównywalnie lepiej czuć przyspieszenie (krótka skrzynia 5b) ale tylko w zakresie 1500-3000 potem wyraźnie traci zapał. Spalanie w mieście rzędu 7-9L na prawie pustą pakę. Nie wiem czy to ja tak jeżdżę ale skalpu nie urywa. Na plus na pewno czas nagrzewania. 2 minuty postoju i 3,5km wystarczą żeby osiągnął temperaturę pracy. Może gdyby buda była lżejsza i skrzynia dłuższa byłoby w sam raz. Za czasów pracy w BMW też wolałem 116i niż 320d :) Do miasta gdzie przejazdy zazwyczaj są krótkie nie ma co brać ON chyba, że ktoś pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpotas Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 bo do 400KM na wtrysku nie zakłada się gazu od nysy ze szrotu i reguluje śrubkami i zwężkami z tektury w dolocie do filtra powietrza żeby kręcił do oporu i nie strzelał :D ja wiem że tak wygląda popularna w polsce technika montażu gazu ale jak chcesz mieć moc to musisz ją sobie darować :DMowie o porzadnej instalacji z gornej polki,jakby co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 My wyrażamy preferencje :) Ja właśnie uzyskałem porównanie 1.5 benzyna AT vs. 1.6 HDi MT oba silniki po 90KM tylko jeden wsadzony do 1035kg a drugi 1470kg. Pierwsze wrażenie jest takie, że w dieslu nieporównywalnie lepiej czuć przyspieszenie (krótka skrzynia 5b) ale tylko w zakresie 1500-3000 potem wyraźnie traci zapał. Spalanie w mieście rzędu 7-9L na prawie pustą pakę. Nie wiem czy to ja tak jeżdżę ale skalpu nie urywa. Na plus na pewno czas nagrzewania. 2 minuty postoju i 3,5km wystarczą żeby osiągnął temperaturę pracy. Może gdyby buda była lżejsza i skrzynia dłuższa byłoby w sam raz. Za czasów pracy w BMW też wolałem 116i niż 320d :) Do miasta gdzie przejazdy zazwyczaj są krótkie nie ma co brać ON chyba, że ktoś pracuje.Ale te preferencje trwają już ponad 40 stron :D I jak by się wczytać, to co piąta strona rozmowa jest o tym samym :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 ten temat ogólnie jest jakiś nierozwojowy bo 44 strony i jeszcze nie było dupy i cycków.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 A gdzie ty chcesz dup i cycków za 1200 brutto ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.