michal.051 Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 przed wymianą turbo warto zwrócić uwagę na wtryski, jest taka zależność, że gdy minimalnie leją w cholerę idzie turbina, wymienia się turbinę, wtryski leją dalej i w cholerę idzie druga turbina :D przykład z firmowej vectry 1,9 cdti. auto z przebiegiem prawie 200k kma octavie 1,9 tdi, fabie 1,4 tdi walczą dzielnie... do 300k km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 (edytowane) wtrysk może psioczyć i tak samo się załącza odcinkaalbo spadek ciśnienia paliwa Edytowane 31 Lipca 2012 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 To teraz pytanie do fachowcow od tdi ....Co to za objaw jak nagle jak sie depnie buta to nie wkreca sie na obroty, turbina sie nie zalacza i auto jest "mulowate" .... Idzie do 3,5 i koniec.Ale wczesniej wszystko bylo pieknie, szlo idealnie 4,5 tysiecy, wciska w fotel i slychac zalaczenie sie sprezarki .....Pozniej tez jest wszystko oke ....Takie dziwne cos ktore powstaje nie wiadomo skad :biggrin:Majkel , ale na co Ciebie to jak ty siłą woli jeździsz ze spalaniem 4L/100km ? :P Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 diesel powinien ciagnac od dolu :) , po kij dusic go do czerwonego. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 fajnie sypiecie tymi kosztami :D DPF ,,regenerują za ok 500 zł jest pełno auckji na allegro ale nie wiem na ile to skuteczne... bo rozumiem że skoro idzie jedynie do 3.5 to znaczy tryb awaryjny...tak? a nie jest czasem tak że w audi w trybie awaryjnym auto w ogóle nie reaguje na pedał gazu i chodzi tylko na jałowych obrotach ?? kolega jeździł , na desce świecił mu jakiś błąd ale auto jechało , nie miał kasy i któregoś pięknego dnia zaczęło odpalać i w ogóle nie reagować na gaz tylko na wolnych obrotach chodziło i zero reakcji na pedał gazu-nie wiem co było walnięte bo nie ja robiłem...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 (edytowane) taki zabieg to u niego 1400zł w insigni Drogo jak diabli !!! Za niewielką dopłatą można mieć wszystko cacy na nowych częściach i z gwarancją. Edytowane 1 Sierpnia 2012 przez colahondax11 Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 (edytowane) Regularnie to się dzieje Majkel? No dobra to odpowiadam wspolnie w tym poscie ...Nie, dzieje sie bardzo zadko w sumie drugi raz mi sie to stalo.Kolega mechanik kupowal mi auto, sprawdzil przed kupnem, potem zrobil rozrzad i jazda probna po i byl zachwycony.Ja zadko jezdze i dosyc ekonomicznie ale wiem ze czasami trzeba "przedmuchac" turbo i mu daje buta.Auto to Seat Toledo z silnikiem 1,9 tdi 110 koniNie wlacza sie zaden tryb awaryjny, nie pala sie zadne kontrolki ... auto normalnie jedzie, wkreca sie pieknie na obroty. Potem jade spokojnie i jak znowu chce mu depnac to juz sie dusi i zatrzymuje na 3, 5 tysiaca ..... Odpuszczam mu wiec i jade spokojnie a za , powiedzmy 5-6 km znowu mu buta i ... wszystko jest oke.Odpala idealnie, nie kopci, nie szarpie na biegach .... Auto chodzi idealnie.Dlatego nie wiem co sie dzieje i czy to jakies chwilowe problemy wlasnie z trurbina, paliwem lub ..... atakiem stonki :biggrin: A dla NItomena .. ciagnie od dolu ale czasami trzeba mu dac w pizdeczke aby "odmulic" fure. I wtedy tak do 5 tysi go pociagne. To wszystko. Amen i dzieki za porady. Edytowane 1 Sierpnia 2012 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonito Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 a nie jest czasem tak że w audi w trybie awaryjnym auto w ogóle nie reaguje na pedał gazu i chodzi tylko na jałowych obrotach ?? kolega jeździł , na desce świecił mu jakiś błąd ale auto jechało , nie miał kasy i któregoś pięknego dnia zaczęło odpalać i w ogóle nie reagować na gaz tylko na wolnych obrotach chodziło i zero reakcji na pedał gazu-nie wiem co było walnięte bo nie ja robiłem...... nie ...nie jest tak ...zaleznie od modelu i rocznika może być różnieale ogólnie tryb awaryhny blokuje obroty albo prędkośćwłącza się kontrolka od świec i ja u siebie mogłem jechać chyba do 110 ale mocy mało bo bez turbinyw starszych blokowało obroty....tak mi sie zdajemoze przy większej elektronice błąd trzeba skasować stacyjką a w innym przypadku wystarczy czas od niewystępowania błędu...bo tak to wyglądablokada obrotów wskazuje na chwilowy tryb awaryjny.u mnie błąd występował przy wciśnięciu deski powyżej 220 i to był problem nie ze sterownikiem tylko blokowały się łopatki tyrbiny.komp pokazywał przeładowanie i błąd sterownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Drogo jak diabli !!! Za niewielką dopłatą można mieć wszystko cacy na nowych częściach i z gwarancją. tylko że wywalając DPF masz problem raz na zawsze z głowy (jeśli ktoś to zrobi dobrze ) a zakładając nowy za 2 tys nie wiesz ile to polata, może się okazać że za rok znowu będzie do roboty i znowu 2tys... paliwem a gdzie tankujesz ?? te nowe diesle są bardzo wrażliwe na jakość paliwa, bardzo że tak powiem -,,czuć syf pod pedałem'' u kolegi rodzice mają micrę 1.5Dci rocznik 2008, kiedyś wział od nich auto zalał go na jakieś popegierowskiej stacji w piżdziszewie górnym no i auto -nie sygnalizowało żadnego błędu odpalało ok nie było dymienia ale od czasu do czasu szarpało zamiast płynnie reagować na pedał gazu -odstawili do mechanika-spuścili paliwo(kumpel wlal w sumie z 15l a pali koło 5/100 więc troche pojeździło na tym paliwie ) zalali świeże i problem zniknął nawiasem ten 1.5Dci to jest chyba renaulta i nie jest czasem taki sam w daci logan??-mało pali ok 5/100 ale jakoś ,,słabo'' idzie :D fajne w daci jest te 7 miejsc-coiprawda musieliśmy się sporo namęczyć żeby w 7 osób się zapakować na wczasy-jak jest 7 foteli to bagażnik jest mniejszy niż w tico :D no i wsiadanie na te 2 ostatnie fotele jest kosmicznie niewygodne -siedzenia z tyłu odchyla się jak w maluchu , auto jest wysokie(w sensie wysoko jest podłoga) a we wnętrzu niskie, trzeba się nagimnastykować żeby z tamtąd wysiąść :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 (edytowane) A ja musze sie pochwalic ze ostatnio przez przypadek nalałem do Citroena Saxo 1.5D benzyny(był prawie pusty bak), i dopiero po 50kilometrach zauważyłem że coś jest nie tak ;) (Auto nie miało mocy, szarpało itp) Nalałem tyle samo ropy, stosunek benzyna/ropa 50/50 auto przepaliło wszystko i chodzi jak powinno. ;) Edytowane 1 Sierpnia 2012 przez WLD_Wlodi Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Drogo jak diabli !!! Za niewielką dopłatą można mieć wszystko cacy na nowych częściach i z gwarancją.na brak klientów nie narzeka, mało kto podejmuje się takich napraw, a już ze świecą szukać takich co jeszcze wiedzą co robią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 na brak klientów nie narzeka, mało kto podejmuje się takich napraw, a już ze świecą szukać takich co jeszcze wiedzą co robią I to mnie właśnie dziwi, że klientów mu nie brakuje. U mnie w mieście tacy "garażowcy" wycwanili się do tego stopnia, że usługi kosztują tylko 20% taniej, od tej samej usługi, na autoryzowanej stacji, która daje gwarancję i rachunek. Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 W tym wypadku ASO raczej nie może dać żadnej gwarancji na DPF, bo u jednego zapcha się za 10 lat a u drugiego za 1,5 roku. Mój kolega tez wystawia fakturę, a poza tym masz pewność, że oddajesz auto w dobre ręce, w ASO pracują głąby, bo jak ktoś ma wiedzę i umiejętności to zakłada własny warsztat i zarabia 5x tyle co na etacie w ASO albo więcej, takie są dzisiaj realia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 (edytowane) U mnie w mieście tacy "garażowcy" wycwanili się do tego stopnia, że usługi kosztują tylko 20% taniej, od tej samej usługi, na autoryzowanej stacji, która daje gwarancję i rachunek. ale ASO podejmie się w ogóle wyrzucenia DFP ?? przecież producent samochodu nie pozwala na taką operację więc chyba ASO tego nie zrobi...... wymiana DPF na nowy a jego usunięcie to 2 inne sprawy w ASO pracują głąby, bo jak ktoś ma wiedzę i umiejętności ASO i ,,renomowane warsztaty'' to często żeruje na uczniakach z ZDZ-tu czy zawodówek(praktyki) albo stażystach a połowa ich ma wszystko w 4 literach byle od***ać 8h i do domu w efekcie jak ich ,,majster'' nie przypilnuje to jak mojemu ojcu wymieniali kiedyś łożysko w kole i puścili go z warsztatu z niedokręconym kołem a warsztat z lepszą renomą i wcale nie mało krojący za robociznę-wystawili mu fakturę nawet... ja to bym ich do sadu podał przecież takie partactwo to zagrożenie życia ale ojciec pojechał opie**olił, sam dokręcił koło i zmienił warsztat :D dobry nie znaczy drogi-teraz świat stoi do góry nogami wystarczy popatrzeć choćby na fakt jak spada jakość japońskich motocykli a rośnie chińskich i tajwańskich.... PS małe pracujące pół legalnie warsztaty ,,nie stać'' na uczniaków i stażystów -kumpel miał kiedyś warsztat samochodowy (normalnie legalnie działająca firma wystawiająca faktury jednoosoba =szef-pracownik :D ) mówie weź wciągnij mnie na staż będe twoim cieciem a jakiś grosz dostane od urzędu(bezrobotny byłem) to nagle okazało się że musi mieć stołówkę , kibel, jadalnię, szatnię (dla 1 pracownika :D !!! a jak sam jest pracownikiem to nie musi ) no i jeszcze chyba stopień mistrza w fachu czy staż pracy w zawodzie wypracowany czy jakoś tak w efekcie zrezygnowaliśmy z pomysłu :D ja swojego grata robie sam (motory też ) bo za wysokie są koszta robocizny dla mnie..... a gwarancje to daje każdy tylko weź ją wyegzekwuj szczególnie na usługę -w 90% przypadków walczą na wszystkie możliwe sposoby żeby jej nie uznać -źle eksploatowałeś, źle użyłeś , ktoś grzebał etc itp itd jak jest drogi przedmiot to można postraszyć sądem a jak nie zmiękną to ganiać się po sądach, ale w przypadku rzeczy małych wartości to szkoda nerwów jak postraszysz sądem to cię wyśmieją a sąd i policja oleje i na tym się skończy....mnie koleś z allegro oszukał na 700 zł i policja to olała, umorzyła z automatu to gdzie tu procesować się o źle wykonaną usługę za 100 zł ?? Edytowane 2 Sierpnia 2012 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Ale wyrzucisz raz DPF i masz spokój na zawsze. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.