barka Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Siema w swojej f3 2 razy mi się przydarzyło że jak chciałem odpalić hondę po przekręceniu kluczyków żadne kontrolki się nie zaświeciły bezpieczniki całe akumulator naładowany i prawie nowy co dziwne z pychu od paliła przydarzyło mi się to 2 razy na mieście po północy wiec musiałem jakoś wrócić do domu. Jeszcze mam drugi problem taki że strasznie światła mi mrugają czasami nawet jak jadę z cały czas takimi samymi obrotami, czasami się zdarzy że jak stanę na skrzyżowaniu wcisnę hamulec (zapali się światło stop), włączę kierunek to potrafi zgasnąć. Regulator napięcia mam ten http://reg_mot.republika.pl/ i na wolnych obrotach mam coś ponad 13.5V ale już od 2 tys mam ponad 14 V a przy 5 tys mam 14.4 V i tak już do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Gdzies Ci akumulator dobrze nie laczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McPerry Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 przeczysc wszystkie kostki styki preparatem do tego przeznaczonym Cytuj zapraszam serwis motocyklowy www.motor-garage.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Sprawdź przewód masowy akumulatora, to znaczy jego połączenie z ramą. Jest przykręcany na śrubę do ramy. Tak się dzieje gdy sruba się poluzuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Obstawiam masę Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadekOzzy Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Popieram przedmówców. Wiele wskazuje na "problemy z masą". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barka Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 A ile może być przewodów do masy bo ten jeden co jest przy regulatorze napięcia to napewno ma dobre połączenie bo czyściłem jak zakładałem regulator. To że światła mrugają to też może być przyczyna masy w zimie popatrzę wszystkie kostki poczyszczę znacie jakiś dobry preparat żeby popsikać wyczyszczone kostki elektryczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McPerry Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 wd-40,styk, http://www.autochemia24.pl/pol_m_CHEMIA-WARSZTATOWA_Instalacje-elektryczne-478.html Cytuj zapraszam serwis motocyklowy www.motor-garage.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Z regulatorem masz wszystko w porządku. Sprawdź przewód przykręcony do minusowej klemy na akumulatorze. Jego drugi koniec jest przykręcony do jednego z mocowań rozrusznika. Może tam się poluzowało. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RONE Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 (edytowane) Masowy od akumulatora to raczej nie bedzie, bo moto traciloby prad wszedzie wiec by zgaslo. Sprawdzil bym kostki z przodu moto(od zegarow, przelacznikow na kierownicy i stacyjki). Edytowane 19 Grudnia 2011 przez RONE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Kostki pod lampą wewnątrz czachy również jak najbardziej warto sprawdzić i przeczyścić. Jest jeszcze jedno skupisko kostek koło akumulatora. I kilka pojedynczych wzdłuż ramy, po obu stronach. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barka Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 ok i tak miałem zamiar wszystkie kostki poczyścić ale myślałem że to może być coś innego chociaż alternator sprawdzałem i niby dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.