Witam! Sezon sie juz dla mnie skonczyl wiec postanowilem przegladnac konkretnie mojego trackbike. Zaczalem od pomiaru cisnienia sprezania i juz na samym poczatku niemila niespodzianka. Na cylindrze #1 zegar pokazal zaledwie 5.2 podczas gdy na pozostalych 10.5(+\-0.1) Sprawdzilem luzy zaworowe, wszystkie ok i zrobilem ponowny test sprezania po zalaniu nieco oleju do cylindra. Cisnienie wzroslo do okolo 8.0 Zrzucilem glowice i okazalo sie, ze cylinder #1 ma okolo 3cm pekniecie. Okazuje sie, ze dla pierwszej generacji R1/R6 nie bylo to zjawisko obce. Znalazlem kilka sprawozdan z napraw tak uszkodzonego bloku cylindrow. Naprawa taka polegala na zdjeciu kilku mm materialu i wtloczeniu w to miejsce tulei z nicasilem pod wymiar. Szukam wiec warsztatu/zakladu, ktory ma doswiadczenie w tego rodzaju naprawach. Zorientowanych w temacie prosze o info.