Shinigami Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Jeżeli PZMot nie widzi różnicy między 2- a 4-suwami w klasie 125.... Byłoby nie fair puszczać razem Apke RS250 i CBR250 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 No co Ty :D ? A wiesz jak wygląda obecny puchar PZM 125 ? Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Nie mam pojęcia. Jak ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Ja tam bym srada z 96 przygarnął ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 No właśnie tak, że określona jest tylko pojemność - obojętnie, czy 125 dwutakt, czy czterotakt... w sumie w Rookie 600 też można by chyba 2-suwową 500-tką wystartować ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Nie mam pojęcia. Jak ? :) Dwusuw czy czeterosów? 20-latek czy 30-latek?"Jeździć każdy może,trochę lepiej, lub trochę gorzej ... " Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 A według mnie to że 2t jeżdżą z 4t jest sprawiedliwe. To tak samo jak przepisy kiedyś w superike 750 4-cyl i 1000 2-cyl. Sztuczne ograniczenia do niczego nie prowadzą a skoro dwu takty są mocniejsze to nimi powinno się jeździć. To tak jak zdławienie gsxr 600 aby miał równe szanse z sv 650. Wyścigi powinny być po to aby wygrywali najlepsi kierownicy i najszybsze maszyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 250 2t potrafią mieć po 80KM a na 1/4 mili schodzić w okolice 11s. Przecież to przepaść w stosunku do cbr250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 (edytowane) A według mnie to że 2t jeżdżą z 4t jest sprawiedliwe. To tak samo jak przepisy kiedyś w superike 750 4-cyl i 1000 2-cyl. Sztuczne ograniczenia do niczego nie prowadzą a skoro dwu takty są mocniejsze to nimi powinno się jeździć. To tak jak zdławienie gsxr 600 aby miał równe szanse z sv 650. Wyścigi powinny być po to aby wygrywali najlepsi kierownicy i najszybsze maszyny. Co za bzdury ...Wytłumacz mi w takim razie, dlaczego w 2002 roku ścigały się w GP dwusuwy 500cc razem z czterosuwami 990cc? Dlaczego nie były to 4t 500cc? Dlaczego rok później ścigały się wyłącznie 4t 990cc? Edytowane 4 Grudnia 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Oj dajcie spokój, będziecie dyskutować o tematach oczywistych z ludźmi, którzy bladego pojęcia o tym nie mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Co za bzdury ...Wytłumacz mi w takim razie, dlaczego w 2001 roku ścigały się w GP dwusuwy 500cc razem z czterosuwami 990cc? Dlaczego nie były to 4t 500cc? Dlaczego rok później ścigały się wyłącznie 4t 990cc? Odpowiedz jest prosta. Dlatego, że z powodów ekologicznych postanowiono zlikwidować klasę 500ccm i przejść na 4t 990ccm co dyskwalifikowało z kolei 2t bo nie były w stanie konkurować z dwa razy większą pojemnością. Ale mi nie chodzi o to co sobie ktoś w regulaminie motogp wymyślił ale o to, że w wyścigach powinny jeździć najszybsze maszyny a nie sztucznie ograniczane regulaminami. Przecież są jeszcze klasy typu stocksport itp. jak ktoś chcę mieć równe szanse. Wg. was mieliby zrobić jeszcze dwie osobne klasy w 125 gdzie staruje raptem kilku zawodników? To dopiero byłaby głupota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 No dobra heniek, każde Twoje kolejne zdanie podkreśla, że nie masz pojęcia o czym piszesz :) . Spoko, niech będzie po "Twojemu". Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 W tu gadu gadu, a PANCIO wytargał dosłownie spod płotu cult`a z lat dziewięćdziesiątych za przysłowiowe kilka flaszek. Z wyglądu TRUP ale... "uratujmy japońskie motocykle sportowe " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Pamiętam, za gówniarza w mojej mieścinie, jeździł taki jeden kultowy Japoniec lat 90-tych - Yamaha FZR 1000 95 rok "kocie oczy". Chryste, jak to brzmiało jak odwijał :blink: . Z bliska wyglądał jak machina do czynienia zła. Chciałbym na żywo zobaczyć kiedyś wyścigi takich "dziadków". Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Ciężko będzie o lepsze opony do takich sprzętów ... ale przez to zabawa może być lepsza ;) Oby jak najszybciej się to wyjaśniło, bo bym się pobawił :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.