RESZKO Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Szarpie przy ruszaniu, na wolnych. Jak się jedzie na jedynce bez gazu, szarpie i ma tendencje do gaśnięcia. Wolne obroty 1200 bez biegu. Jak jest na ssaniu jedzie normalnie, oczywiście ma odrobinę zwiększone obroty. Poza tym sprzęgło trochę zaczęło się ślizgać na wysokich z jedynki na 2.Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Szarpie przy ruszaniu, na wolnych. Jak się jedzie na jedynce bez gazu, szarpie i ma tendencje do gaśnięcia. Wolne obroty 1200 bez biegu. Jak jest na ssaniu jedzie normalnie, oczywiście ma odrobinę zwiększone obroty. Poza tym sprzęgło trochę zaczęło się ślizgać na wysokich z jedynki na 2.Proszę o pomoc. musi szarpać aby Ci wyleciały głupie pomysły z głowy jazdy na zamkniętym gazie.Sprzedaj i kup sobie GL1800 :icon_biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RESZKO Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Opisuję objawy, nie sposób jazdy.Bardzo proszę o sensowne odpowiedzi. GL1800 jest dla dziadów:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 (edytowane) Przecież już dostałeś sensowną odpowiedź. Co do GL to i obyś Ty w życiu nie został dziadem, bo nawet na utrzymanie FZR nie będzie Cię stać. Edytowane 27 Listopada 2011 przez patrykt7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Teoretycznie masz bajzel w gaźnikach i otwarcie ssania daje więcej benzyny, co pozwala silnikowi na pracę bez szarpania ale generalnie musisz mieć na uwadze, że motocykle kursowe (CBF, YBR) mają podkręcone obroty jałowe żeby mogły się toczyć bez odwiniętej manetki. Profilaktycznie możesz wyprać gaźniki ale nie zdziw się jak to nic nie zmieni. Druga sprawa masz albo gówniany olej w silniku albo sprzęgło jest wyrobione/przekładki są zużyte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RESZKO Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Dziękuję kolego za konkretną odpowiedź:) Gaźniki i zawory były regulowane, ale nie jestem przekonany co do jakości usług serwisu Yamahy w którym było to robione. Olej rzeczywiście jest gówniany. Czyli jak wymiana oleju nie pomoże to do wymiany sprzęgło:( Czy ewentualnie można wymienić same sprężyny w tym wypadku? Shinigami czy jest jakiś godny polecenia serwis w Wawie? (jestem zielony w temacie, bo to moje pierwsze duże moto. Wcześniej 125 rocznik 2009, czyli zero serwisowania) Kolego patrykt7 chodzi o starych dziadów, nie biednych.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Regulacja to nie czyszczenie. Jeśli właściwy olej nic nie zmieni, to do wywalenia będą przekładki i sprężyny sprzęgłowe jeśli są zbyt zmiażdżone (tutaj serwisówka pomoże) ale chyba ich koszt nie był wysoki więc celował bym w kompleksową wymianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RESZKO Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Szarpanie jest uciążliwe przeciskając się w korku najczęściej przy około 40km/h, oczywiście jadąc z otwartym gazem..Czy jest w Warszawie/okolicach jakiś godny polecenia serwis/warsztat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Paru moich klientów też miało podobny problem - spróbuj jeździć na niższych biegach i wyższych obrotach - poniżej 3 tys obr nawet nie masz co zaglądać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Problemem nie jest motocykl tylko twoj styl jazdy - za wysokie biegi do obrotow, ktore utrzymujesz.Nie jest to zdrowe dla silnika wiec odzwyczaj sie od tego.Oprocz tego sprawdz sobie jak z amortyzatorem w tylnym kole, tzn blokujac ruch zebatki probuj krecic kolem.Jak jest jakakolwiek mozliwosc ruchu kolem to gumy do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Opisuję objawy, nie sposób jazdy.Bardzo proszę o sensowne odpowiedzi. GL1800 jest dla dziadów:) cytal:"Jak się jedzie na jedynce bez gazu, szarpie i ma tendencje do gaśnięcia."Opisujesz w pierwszym poście sposób jazdy i na dodatek jesteś źle wychowany małolacie.Poczytaj regulamin zanim komuś ponownie będziesz chciał ubliżać. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Jak nie da się gazu przy ruszaniu to szarpie tak samo ma moja... więcej gazu i jest ok sprzęgło się ni ślizga i ma dobrze ustawione gaźniki tak więc jak pisano wyżej więcej gazu i będzie ok :D Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RESZKO Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 cytal:"Jak się jedzie na jedynce bez gazu, szarpie i ma tendencje do gaśnięcia."Opisujesz w pierwszym poście sposób jazdy i na dodatek jesteś źle wychowany małolacie.Poczytaj regulamin zanim komuś ponownie będziesz chciał ubliżać. Panie Piotrze z pełnym szacunkiem proszę nie brać do siebie komentarza a propos GL. Patrząc na Pańskie doświadczenie spodziewałem się nieco bardziej rozwiniętej wypowiedzi na podany przeze mnie temat. Może jestem nowicjuszem i nie bardzo kumam kwestie techniczne i właśnie stąd ten temat. To mój pierwszy sezon na czymś większym niż 125.Jeżeli Pana uraziłem to przepraszam i pozdrawiam. Jestem wdzięczny za wszystkie porady :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 A ja twierdzę, że maszyna na pierwszym biegu bez otwierania przepustnicy powinna jechać na obrotach jałowych. Nawet maszyna o pojemności 250ccm jedzie pewnie, to dlaczego 600 ma nie jechać? Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 I Ty chłopie prowadzisz kursy nauki jazdy?Bo FZR600 ma 4 cylindry i lekki wał korbowy nawet lżejszy od 1 cylindrowej ETZ250.Na wolnych obrotach możesz ruszyć motocyklem NSU 600 OSL lub Sokołem 600RT w których wał korbowy jest cięższy od silnika FZR600.To tak jak byś porównywał moc Ursusa C25 z Fiatem 126P. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.